سردبیر محترم :
آنچه صنایع خودرو سازی ما با آن دچار است تنها گرانی خودرو نیست گرانی تنها بخشی از آن است مهمتر از آن اینکه خودرو های تولید شده ما اولا پر هزینه تولید شده اند ثانیا مواد اولیه پر هزینه تولید صرف تولید چهار چرخ هایی میشوند که اولا طراحی آن قدیمی و زشت است ثانیا از هیچ ستاره ایمنی برخوردار نیست یعنی ما با توجه به تعرفه بالای خودرو پولمان را پولی که پس از سالها زجر و رنج با خون جگر بدست آورده ایم مجبوریم حرام خرید خودروهایی کنیم که هیچ امتیاز امید بخشی نسبت به پول هنگفت داده شده ندارند ...به نظر شما این ظلم به مصرف کننده ایرانی نیست تا کی باید صنایع خودرو سازی ما درجا بزند ؟!...
قیمت لیمو ترش و شیرین داری قیمت بنزین داری قیمت نخود و لوبیا داری قیمت سهام بورس ابان ماه پارسال چند بود و امروز بعد از شش ماه چند شد داری یا فقط چشمت به ماشین است
قیمت لیمو ترش و شیرین داری قیمت بنزین داری قیمت نخود و لوبیا داری قیمت سهام بورس ابان ماه پارسال چند بود و امروز بعد از شش ماه چند شد داری یا فقط چشمت به ماشین است
بعد از هیئت دولت امثال شماها مردمو با این ادله هاتون به باد مسخره گرفتین.
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عامل گران شدن افسارگسیخته خودروشرکت های جک ام وی ام وبهمن خودرومیباشندکه بدون ضابطه ودلیل هرازگاهی بیش از۳۰الی۴۰درصدروی قیمت های خودگذاشته وباعث تورم گرانی وهرج ومرج اقتصادی درکل جامعه میشوند.لذاخواهشمنداست باپی گیری موردهای فوق که موثق میباشدجهت تعدیل وکاهش قیمت های این سه شرکت اقدام عاجل نموده وازافزایش قیمت های این سه خودروسازبه جدممانعت نمایبد.
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چند وقتی جوک درست میکنیم میخندیم. بعد عادی میشه و میخریم. این چرخه ادامه دارد و همه هم میدانن
دوستان اینو بدونید که هرچیزی گرون بشه سودش برا دولته.
مثلا در مورد همین خودرو
هرچقدر گرونتر بشه خودروساز جای افزایش قیمت بیشتری داره نمایندگیا هم که به قیمت روز بازار میفروشن براشون نور علی نوره
پس توقع ارزونی از دولت خصوصا در زمینه خودرو یه جوک بیمزست
تنها راهش همت مردم و نخریدن خودروی صفر هست.
امسال را سال جهت قیمت میگذاشتیم بهتر از جهش تولید بود
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
معنی تولید ملی را میدونی؟
وقتی ریز و درشت قطعات از خارج وارد میشه بعد اینجا قطعات به هم وصل میشه اونم شل و ول و الکی این کجاش تولید ملیه.
خدایا کمی تفکر عنایت بفرما....الهی آمین
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه پراید از المان میاد ؟
ما خودمون تولید می کنیم دیگه .
به جای جهش تولید جهش قیمت داشتیم
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه دیواری نمونده که سرمونو بکوبونیم بهش. لعنت به همتون
یادمه سال آذر۸۹یارانه تصویب شد بدن ودادن
اون موقع ۴۵ هزارتومان بودبعدازکشمکش فراوان ۵۰۰ تاتک تومنی گذاشتن روش شد۴۵۵۰۰
ودقیق یادمه اون موقع پراید۱۳۲ بود۶ میلیون و۹۰۰هزارتومان
من که ثوادم قدنمیده
خودتون حساب کنین اگه باپرایدحساب کنین.
الان یارانه ما چقدربایدباشه؟؟؟؟؟
چرا این شرکتهای خودروسازی رو نمیبندند که همه راحت شن. این به اصطلاح صنعت نگه داشتنش با این وضع چه بدرد میخوره.
همه چیز که تعطیله اینم تعطیل بشه اب از اب تکونم نمیخوره.
صورت مسئله رو پاک نکن، چرا تا یه اتفاقی میوفته میگبن تعطیلش کن، میدونی چقدر آدم بیکار میشن، تو سایپا به اندازه جمعیت یه شهر کوچیک آدم کار میکنه ده هزار نفر!!!!
پس دنبال حل مسئله بگردیم سپردن شرکت های خودرو سازی به دست جوانان خلاق که فکری برای انجام کارهاشون دارن نه اینکه منتظر بمونن تحریم برداشته بشه با یه شرکت فرانسوی قرارداد ببندن وقتی تحریم رفت به چه کنم چه کنم بیوفتن!
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم عاطفه ما هشتاد میلیون نفر نباید بپای دوهزار کارگر خودروسازهای بسوزیم و روز به روز شاهد گرانتر شدن خودرو باشیم .
کارگر ایرانخودرو سایپا وضعش از ما توپتره
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید واردات خودرو بدون پرداخت گمرکی ازاد بشه تا این شرکتا حواسشونو جمع کنن
ناشناس
۰۴:۱۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعطیل کنن
به جای 90 میلیون 50 میلیون میدم 10 میلیونشو بدن به کارگرا
آنچه صنایع خودرو سازی ما با آن دچار است تنها گرانی خودرو نیست گرانی تنها بخشی از آن است مهمتر از آن اینکه خودرو های تولید شده ما اولا پر هزینه تولید شده اند ثانیا مواد اولیه پر هزینه تولید صرف تولید چهار چرخ هایی میشوند که اولا طراحی آن قدیمی و زشت است ثانیا از هیچ ستاره ایمنی برخوردار نیست یعنی ما با توجه به تعرفه بالای خودرو پولمان را پولی که پس از سالها زجر و رنج با خون جگر بدست آورده ایم مجبوریم حرام خرید خودروهایی کنیم که هیچ امتیاز امید بخشی نسبت به پول هنگفت داده شده ندارند ...به نظر شما این ظلم به مصرف کننده ایرانی نیست تا کی باید صنایع خودرو سازی ما درجا بزند ؟!...
مثلا در مورد همین خودرو
هرچقدر گرونتر بشه خودروساز جای افزایش قیمت بیشتری داره نمایندگیا هم که به قیمت روز بازار میفروشن براشون نور علی نوره
پس توقع ارزونی از دولت خصوصا در زمینه خودرو یه جوک بیمزست
تنها راهش همت مردم و نخریدن خودروی صفر هست.
شعار و عمل ما باید حمایت از تولید ملی باشه والسلام
وقتی ریز و درشت قطعات از خارج وارد میشه بعد اینجا قطعات به هم وصل میشه اونم شل و ول و الکی این کجاش تولید ملیه.
خدایا کمی تفکر عنایت بفرما....الهی آمین
ما خودمون تولید می کنیم دیگه .
به جای جهش تولید جهش قیمت داشتیم
اون موقع ۴۵ هزارتومان بودبعدازکشمکش فراوان ۵۰۰ تاتک تومنی گذاشتن روش شد۴۵۵۰۰
ودقیق یادمه اون موقع پراید۱۳۲ بود۶ میلیون و۹۰۰هزارتومان
من که ثوادم قدنمیده
خودتون حساب کنین اگه باپرایدحساب کنین.
الان یارانه ما چقدربایدباشه؟؟؟؟؟
همه چیز که تعطیله اینم تعطیل بشه اب از اب تکونم نمیخوره.
پس دنبال حل مسئله بگردیم سپردن شرکت های خودرو سازی به دست جوانان خلاق که فکری برای انجام کارهاشون دارن نه اینکه منتظر بمونن تحریم برداشته بشه با یه شرکت فرانسوی قرارداد ببندن وقتی تحریم رفت به چه کنم چه کنم بیوفتن!
کارگر ایرانخودرو سایپا وضعش از ما توپتره
به جای 90 میلیون 50 میلیون میدم 10 میلیونشو بدن به کارگرا