سلام چخبره قیمت پراید این همه رفته بالا مگه مملکت صاحب نداره الان چند وقت حسرت یه پراید می کشیم امدیم ۱۰ملیون جورکنیم یه پرلید اقساطی بخریم نمی تونیم هیچ جا نمیدن میگن خیلی گرون شده از مسولا خواهش می کنم به این قیمتها رسیدگی بکنن برا نون شب موندیم بازم تواسنب کارمی کردیم خرج زندگیمون درمیومد دیگه به حد خودکشی رسیدیم با دوتا بچه چیکار کنیم
کاش زازله بیاد ایران خودرو وسایپا رایه شبه ببره زیر خاک ملت راحت بشن ازته دل ارزومیکنم خدابزنه تو سرکسایی که عادت کردن خون مردم رابیاشامند حالا پراید هم شد یه ارزوی محال
من یه کارگرم چندررغاز بزور جمع کردم که یه وسیله بگیرم شاید زن و بچه راحت بشن ولی اینجور که معلوم شد مسولان زحمت کشیدن کلا قشرپایین وبالا همه رو نابود کردن
تا جایی که یادمان هست هر بار که خبری راجع به حذف فاصله قیمت کارخانه و بازار صحبت کردند، تنها کاری که کردند بالا بردن قبمت کارخانه بود و نه کاهش قیمت بازار و نتیجه این شد که دوباره قبمت بازار بالا رفت و روز از نو روزی از نو. حالا هم باز این فاصله زیاد شده و دولت تصميم گرفته این مابه التفاوت به جیب خودروسازها و خودش ریخته بشه نه دلال ها...
وقتی قیمت کارخانه همسان با بازار بشه یعنی همون پراید نو تومنی.اگر هم قیمت پایین تر از قیمت حال حاضر بازار بشه یعنی بازم دلال هست.تنها راه عرضه کافی خودرو بصورتی که به دست مصرف کننده واقعی برسه اون هم در مدت زمانی کوتاه نه چندین ماهه.و برخورد قضایی شدید با کسانی که قیمت نجومی اعلام میکنن
به نظر میرسه که مسئولین امر هیچ تمایلی برای باز شدن این گره گور ندارند یا حتی به نوعی خود همدست و هم قسم در این ماجرا هستند !
اگر از یک کارگر بی سواد هم بپرسید به شما خواهد گفت تنها راه آزاد سازی مجوز واردات و کم کردن تعرفه گمرکی است و این بهانه که با این کار عده ی زیادی در ایران خودرو و سایپا بیکار خواهند شد نیز بهانه ای بیش نیست قطعا خود و این نیز راهکار خود را دارد
قطعا خود کارمندان و کارگران زحمت کش این دو کارخانه لگن سازی هم رازی به گرفتن لقمه نانی فرو رفته در چرک و خون مردم شریف ایران نیستند
خودروساز خودش دلال است و به دنبال رد گم کردن است تا بنجل هایش را با قیمت سازی دلالان اجیر کرده خودش به قیمت نجومی بفروشد.
ساده اندیشی است اگر فکر کنیم دلال از بیرون کارخانه هدایت می شود!!!!
اگر از یک کارگر بی سواد هم بپرسید به شما خواهد گفت تنها راه آزاد سازی مجوز واردات و کم کردن تعرفه گمرکی است و این بهانه که با این کار عده ی زیادی در ایران خودرو و سایپا بیکار خواهند شد نیز بهانه ای بیش نیست قطعا خود و این نیز راهکار خود را دارد
قطعا خود کارمندان و کارگران زحمت کش این دو کارخانه لگن سازی هم رازی به گرفتن لقمه نانی فرو رفته در چرک و خون مردم شریف ایران نیستند
ساده اندیشی است اگر فکر کنیم دلال از بیرون کارخانه هدایت می شود!!!!