قوطی های حلبی ایرانی چند برابر شده...کشورهای خارجی چه آزمایش های میکن ماشین هاشونو بعدش دست مردم تحویل میدن ولی تو کشور اسلامی ما ماشین افتضاء تحویل میدن با قیمت های وحشتناک زیاد ۰۰۰
کواخه دل خوش کردیم ارزون میشه رسیدگی میکنن مسعولین ودولت اخه کو چرا کسی به فکر مانیست ماها کارگریم حسرت ب دل موندیم یه ماشین سواربشیم بخدا دارید ظلم میکنید به مردم به این ملت ازبرج ۹ میخوام ماشین بخرم نمیتونم دل خوش کردیم مسعولین رسیدگی میکنن اخه کو پس میگید رسیدگی میکنم اخه خودتونوجای مابزارید مسعولین لطفا رسیدگی کنید لطفا خواهشن چرا باید یه جون حسرت بخوره تایه ماشین داشته باشه .نه میتونیم خونه بخریم نه ماشین نه میتونیم با این گرونی ازدواج کنیم چرا چرا چرا چرا ....چراکسی به دادماجوان ها نمیرسه چرا اخه
سه ماهه تحریم هارا برمی داشت??? خودرو رو ولش سهام عدالت چی پولی داری بخری?
محمد
۱۴:۴۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دلیلِ اصلی این آشفته بازار خودرو ،مسکن و ارز و طلا فقط و فقط کاهشِ نابجایِ نرخِ سودِ بانکی است،وقتی تورم بالا میره شما باچه منطقی سودِ بانکی رو کاهش میدهید که مردم مجبور بشوند پولهایشان رابه سمت خوردو و ارز وطلا ببرند و این وضعیت رو بوجود بیاورند،هر چی زودتر سودبانکی را افزایش دهید ببینید چطور همه پولها برمیگرده به بانک و دلالی وسفته بازی کم میشه
افزایش سود بانکی هم باعث افزایش قیمتها میشود چون همه سود خریدهاشون رو بالاتر از سود بانکها حساب می کنند....اگر فکر می کنید پولها با افزایش سود بانکی به بانکها میره اشتباه هست......مشکل تولید نقدینگی است .....
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمد خودرو رو ولش سهام عدالت چی پولی داری بخری?
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سود بانکی عامل اصلی گرانی و تورمه تو مثل اینکه هیچ نمی دونم
تنها راه فقط و فقط از بین رفتن انحصار است و کاهش تعرفه واردات که در این صورت بدون نیاز به شورای رقابت قیمت خودرو ، دلار و طلا بصورت منطق و نرمال نه حبابی و بلکه منطقی همگام با تمامی دنیا تغیر می کند که آهنگ رشد آن تغییرات بسیار کم و ناچیز است و ممکن است در طول چندین سال یک تا چند درصد افزایش و یا کاهش پیدا کند نه مانند ایران یکشبه چند برابر تغیر کند
محسن
۱۷:۳۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تازه هنوزم برنامه کاهش سود دارن. شما که می دونید وقتی نقدینگی به دست مردم میفته چه به سر مملکت میاد چرا این کار رو می کنید؟
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
۴۰ یا ۵۰ میلیونمگه ارزانه ...تو کشورهای پیشرفته به خاطر کرونا قیمت خودرو درجه ۱ ارزان شده.... متاسفانه تو ایران پراید چند برابر شده .پرایده ۵ میلیون کجایی دقیقا
خود دولت و عوامل دولت هیچوقت اجازه ارزان شدن خودرو را نمیدهند همه این ماجرا به بهانه حمایت از خودرو ساز است و لی کجاست انصاف و قدردانی از مردمی که اینگونه وفادار به تولید داخلی هستند و هر خودرو بی کیفیتی را میخرند به امید روزی که اصلاح شوند
.
تنها راه فقط و فقط از بین رفتن انحصار است و کاهش تعرفه واردات که در این صورت بدون نیاز به شورای رقابت قیمت خودرو ، دلار و طلا بصورت منطق و نرمال نه حبابی و بلکه منطقی همگام با تمامی دنیا تغیر می کند که آهنگ رشد آن تغییرات بسیار کم و ناچیز است و ممکن است در طول چندین سال یک تا چند درصد افزایش و یا کاهش پیدا کند نه مانند ایران یکشبه چند برابر تغیر کند