به این قیمتها به دست مردم نمیرسه...تنها راهش اینه که انحصار واردات خودرو و مخصوصا واردات خودرو دست دوم خارجی آزاد بشه تا دست این دلالها از بازار کوتاه تر بشه نه اینکه انحصار درست کردن وعملا مردم رو مجبور به خرید محصولات این دو شرکت مافیایی کردند این فقط به یک فاجعه اقتصادی با تلفات سنگین جانی مردم می انجامد که مجبورند از تولیدات غیر استاندارد جهانی این شرکتها استفاده کنند
سلام چه وضعیه من الان ماشین پرایدی داشتم فروختم دیگه منتظرم سایت اعلام کنه حداعقل ثبت نام کنم پس چطور باید ثبت نام کرد فقط دلال الان میره نمایندگی ۱۰ میلیون میده بعد کد ثبت نام بهش میدن چه وضعه من مصرف کننده از کجا ۱۰ میلیون رشوه بدم بیاید ماشین رو بدید به مصرف کننده واقعی و قیمت سایت رو هم ازش بگیرین ماشینشم ۵ ماه بعد بدید بهش
در تعیین نرخ خودرو قطعاً یک سری دستگاههای دیگری هم ذینفع هستند.چرا در یک کشور بزرگی مثل ایران فقط دو کارخانه تولید خودرو بصورت انحصاری و اختیاری فعالیت کنند و هر بار نیز با یک بهانه ای افزایش قیمت بدهند؟ اگر دولت ایران فقط برای یک بازه زمانی تعدادی خودرو از خارج وارد کند ،اونوقت آن دو کارخانه مورد نظر حساب دقیق کار بدستشون خواهد رسید.
اگر قیمتهای قبلی و دوره اول روحانی و دوره دوم احمدی نژاد رو تو جدولتون بیارین خیلی میتونه به افکار عمومی کمک کنه که کاغذی که تو صندوق میندازن تو انتخابات همه جا آثارش دیده میشه
مردمو ب مرگ گرفتن که به تب راضی بشن. یادتونه سال ۹۷ سمند۳۲ تومن بود بعد اومدن تو بازار آزاد انقد قیمتارو بردن بالا تا مردم به این قیمتای نجومی عادت کنن تا مثل الان اگه سمند ی دفعه بشه ۵۴ تومن مردم بگن به به چه قیمت مناسبی. چشماتون باز کنید لطفا. دارن دورمون میزنن. همینطور آسته آسته قیمتارو میبرن بالا بدون اینکه کیفیتش با دوسال پیش فرق کرده باشه
دلان مسیررا عوض کردن رفتند به سوی مصارف کشاورزان هفته پیش سمی را خریدم 35تومان الان شده 70تومان .بقیه سموم و لوله واتصالات قطره ای دقیقا دوبرابر شده کشاورز بدبخت که از آینده قیمت محصولش خبر نداره همه چیز را چند برابر با چک می خره اگه محصولش بفروش نره ازکجا چک ها رابیاره پاس کنه چیزی که دربازار نیست نظارت نظارت ونظارت