تحلیل شما کاملا یک طرفه و به نفع خودروساز ها بود ، اجرای طرح واریز ۵۰ درصدی اولیه اشکالات زیادی داشت ، مثلا من برای تامین این پول باید طلاهای خانمم یا ماشین پرایدمو میفروختم و میدادم به خودروساز تا بتونم در قرعه کشی شرکت کنم و اگه بعد اسمم در قرعه کشی در نمی آمد باید همون پراید قدیمی رو خیلی گرون تر میخریدم ولی با طرح واریز یکجا بعد قرعه کشی اگه اسمم درنیاد اقلا همین فرغون برام باقی میمونه ...
لطفا شرط پلاک فعال رو حداقل از ۶ ماه پیش در نظر بگیرید که مردم همه میرن پلاکشونو به اسم دیگر اعضای خانواده میکنن که باز برن ثبت نام کنن بعد اونی که یه پیکان از رده خارج به اسمشه و فعال هم هست دیگه حق نداره ماشین نو سوار شه؟
خوب اول که واریز بعد از برنده شدن در قرعه کشی صد در صد صحیح تر هستش
برا کسانی هم که الکی ثبتنام میکنن مجازاتی مثل این که دیگه نتونن تو قرعه کشی شرکت کنن تعیین بشه
هر روز یک حرف جدید میزنن،چرا اول فکر نمیکنن قبل از انجام کار؟ حالا میفهمم چراصنعت خودرو سازی ما به این روز افتاده.ای کاش قانون میزاشتن از هر خانواده یکنفر حق ثبت نام داره الان هرکسی گواهینامه داره ثبت نام کرده تا شانس دراومدنش تو قرعه کشی زیاد باشه و هیچکدوم از خانواده ها مبلغ خرید بیش از یک خودرو ندارند
یه نفر که میخواد ماشین بخره اما پولش جایی مثل بورس هست که هر روز سود داره چرا پولش باید ۲۰ تا ۳۰ روز جایی بخوابه که هیچ سودی نداره و امکانش هست تو قرعه هم برنده نشه
یه دلال محترم را سرپرست وزارت صمت کنید.
برا کسانی هم که الکی ثبتنام میکنن مجازاتی مثل این که دیگه نتونن تو قرعه کشی شرکت کنن تعیین بشه