با عرض سلام خسته نباشید درمواقع استراری برای نجات جان خلبانانمون هواپیماروکه اژکت که میکنند بلافاصله چتر نجات باز میشه برای اینکه خلبان فرودمستقم نداشته باشه ودرخاک دشمن فرود نیاد پشت صندلی اژکت یک موتور ملخ دارتعویه شودکه بعدازباز شدن چتر نجات موتوربعد۵ثانیه روشن وازمنطقه دشمن دورباشه مثل چتر پالاگلایدرموتور دار
بنده یکی از مدرسان خلبانی نظامی در ارتش هستم
اینکه میفرمایید ۱۰۰درصد بومی کاملا مضحکه!
تکنولوژی این صندلی ایرانی نیست و حداقل ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده نیز وارداتی هستند
سلام درسته که ساخت جنگنده نیازمند دانشی گرانبهاست اما نباید از واقعیت ها دوری کرد جنگنده قاهر نسل پنجم نیست لطفا اطلاعات درست در اختیار مخاطبان قرار دهید امیداورم سرنوشت قاهر به شفق دچار نشود (موتور جنگنده نسل پنجم توربو فن هست در حالی که فاهر فعلا توربو جت استفاده میکند )
فکر کنم باید زیر صندلی مسئولین بی لیاقت و نماینده های مجلس هم یکی از این سیستمها نصب کرد تا در مواقع لزوم به جای دستگاههای نظارتی انجام وظیفه بکنه و از جو پرتشون کنه بیرون.
همه پیش بسوی بینیازی با شتابی هر چه بیشتر.
خواهشاً هر چه زودتر از پرنده های ایرانی و هنرنمایی هایشان در آسمان میهن،رونمایی شود.
مدیران لیبرال درجا زددن و هزینه تراشیدن برای مردم و انحصاری کردن برای چاپیدن
نیاز کشور دولت جوان حزب اللهی
اینکه میفرمایید ۱۰۰درصد بومی کاملا مضحکه!
تکنولوژی این صندلی ایرانی نیست و حداقل ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده نیز وارداتی هستند