نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۲:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام. همه افغانستانی ها برای ما عزیزند. مهاجرین افغانی امروز جزیی از جامعه ایران شده اند. بسیار متعجبم از برخی از افغانستانی ها که با چند اتفاق آن هم مشکوک وارد بازی شبکه های معاند جمهوری اسلامی میشوند. در حالی که در مقابل جنایتهای امریکا در کشتار مردم افغانستان و بمباران مراسم عروسی و سالها اشغال و تحقیر افغانی ها هیچ اقدامی نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
من یک افغان متولد ایرانم ۳ سال بیشتر افغانستان نبودم برگشتم ایران چون ایرانو دوست دارم چون همه چیزم باهاش گره خورده چون وطنم محسوب میشه نمیشه؟؟
ولی هست آدمای تو این کشور که هر جور حساب کنی تو دایره انسانیت نمیان بخدا امیدوارم خدا شفاشون بده
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۲:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خب ایرانی ها ارزش زیادی برای "بانوی" امروزی قائل هستند
و متقابلا اونها هم جواب مردان ایرانی را به خوبی میدهند

برای کوچکترین مثالش میتونی بری از مردانی که به خاطر "مهریه" زندانی هستند بپرسی

مراقــــــــــب باشیـــــــم
Iran (Islamic Republic of)
ایـرانـی وطـن پـرسـت
۱۲:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
افغـانسـتـانـی هـای عـزیـز هـم نـژاد و بـرادران دینـی مـا هستند و پـاره ی تـن ملـت ایـران هستند. شـایـد بینـشـون چهـار تـا اهمـگ بـاشـه کـار نـاپسند بکنن ولـی دلیـل نمـیشـه بـه پـای همشـون بنـویسـیـم. در همـه ی نـژادهـا و ملـیت هـا انسـان هـای مـریض و بیمـار و فـاسد وجـود دارد و ایـن مطـلب دلیـل بـر آن نمـی شـود که آن را بـه همـه ی آن مـردم یا نـژاد نسبـت دهیـم. بـرخـی از بـرادران افغـانـی عـزیـز کـه در لشکـر فـاطمیـون مجـاهدت مـی کـنند انسـان هـای بسیـار بـزرگـوار و آزاده ای هستند.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
افغان ها برادرا و خواهرای ما هستن. هیچ کشور خارجی بین ما نموتونه تفرقه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نمک نشناس
Germany
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ایران هم یکی از کشورهایی هست که توش تبعیض نژادی موج میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز این فکرتون مغرضانه هست. افغانها برادران و خواهران ما هستن. در محل زندگی ما چند برادر افغانستانی هستن و خیلی هم دوستان خوبی هستیم. احتمالا شدت تبعیض نژادی رو در کشورهای دیگه ندیدین. در کشورهای دیگه حمله تعدادی از نژاد پرستان به خانه رنگین پوستان و تبعه، و خراب کردن منزل و ضرب و شتم آنان کار معمولی است. در شرایط جنگی که افغانستان عزیز به آن دچار بود ایران میزبان این عزیزان بود. البته که هیچ جایی مثل کشور خود آدم نیست. و سختی غریب بودن سخت‌ترین چیزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تبعیض یک لفظ حقوقی است بمعنی نابرابری. نابرابری در حقوق شهروندی ، مدنی و .. ، نابرابری در استفاده از امکاناتی که حق عمومی است برای شهروندان یک کشور . شما موج چی رو میگی ؟ تحقیر یک رذیله اخلاقی است که انگلیس از دوره قاجار برای ما به سوغات گذاشته شده معنی تبعیض را هم نمیدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چی میگی
Australia
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تبعیض نژادی نه ، بی عدالتی زیاد است
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز- تو تیم ملی آلمان چندتا سیاه پوست هست ؟؟!! بواتنگ چندبار بهش توهین نژادی شده؟؟ اودنکور ملی پوش سابق آلمان چرا توسط کلینزمن اخراج شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بارزمان
۱۹:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اتفاقا برعکس!!!!
اگه منصفانه نگاه کنی میبینی ایران آزاد ترین کشور دنیاست
هر کسی با هر دینی و نژادی تو ایران به راحتی داره زندگی میکنه شیعه سنی عرب عجم ارمنی مسیحی
کجای کاری ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
عزیزم یا تو نمیدونی تبعیض نژادی یعنی چی
یا نمیدونی ایران کجاست
لطفا از این به بعد هنگام اظهار نظر یه کم بیشتر فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
درست میفرمایید
چرا اینهمه منفی،مگر اینطور نیست
Germany
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
جای ایرانیارو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
در ایران پول داشته باشی با چاشنی رانت دولتی همان بهشتی است هر انسانی آرزوش را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خب ما نمی خوایم فرهنگ هامون قاطی شه
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۳:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تبعیض نژادی که شما میگی مال اوایل هجوم مردم افغانستان بخاطر جنگ آمریکا بودش مردم انتظار نداشتند که یهو 3 میلیون افغان وارد کشور بشن.
و اینکه یکم اون زمان مردم فرهنگ پذیرش افغانی رو نداشتند به مرور زمان که یکم اطلاعات و فهم فرهنگی و تمدنی بالا رفت مردم فهمیدن که این برادران افغانی هم قبلا جزیی از ایران بودن.
البته درسته همچنان مشکلاتی دارن اما کشور افعانستان هم کم لطفی میکنه.
ولی با وجود این تفاسیر مردم ایران خیلی لطف کردن به مردم افغانستان البته برادران افعان هم نمکدان نشکستند.
این حواشی هم ايشالا برطرف میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
ده ها قوم و نژاد گوناگون صدها ساله که دارن با هم در ایران زندگی میکنند و در شرایط حساس جونشون رو واسه هم میدن، شمایی که این حرف ها رو میزنید یا نادانید یا مزدور
Iran (Islamic Republic of)
فافا
۰۷:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا خودمون گول بزنیم تبعیض نژادی تو ایران زیاده مثلا برا قومیت های کشور خودمون لر و ترک و... البته ما تاریخ کهن داریم که فرهنگ غنی ما باید بر بی فرهنگی هایی که در جامعه رواج پیدا کرده غلبه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
شاید خودتون اینجوری هستید
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
برو دکتر لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
زبون این مجری رو از حلقش دربیارید
Finland
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دیوانه نظرشو گفته کمی کم سواد والا تاریخ ومیخوند میفهمید ایران وافغانستان قبلا یک کشور بودن وهرات در خاک ایران بود پس نژادمون یکیست واین انگلیسیها بودن هرات وبا طرحی بحرین رو از ایران جدا کردن توصیه من به مجری این برنامه این عوض تفرقه افکنی کمی تاریخ بخونه بعد صحبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام خدا کند یک روزی بیاد که همه مردم به عنوان یک انسان به همدیگه نگاه کند و شرق جنوب معرب شمال هیچ براش معنا ندآشته باشد زنده باد انسانیت.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
امیدوارم موفق باشی . خیلی از ایرانی ها هم در خارج از کشور زندگی میکنن و فعالیت در زمینه های مختلف دارند ‌.در واقع جهان امروز ی جورایی بی مرز .چون در همه ی کشور ها اتباع خارجی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
امیدوارم موفق باشی . خیلی از ایرانی ها هم در خارج از کشور زندگی میکنن و فعالیت در زمینه های مختلف دارند ‌.در واقع جهان امروز ی جورایی بی مرز .چون در همه ی کشور ها اتباع خارجی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگر دنیا بی مرز هم باشه که نیست بی قانونی که بر کشورها حاکم نیست . اگر هست لطفا اطلاع بدین . من کربلا رفتم بدون پاسپورت نزدیک بود سر از ابوغریو در بیارم ! این حرفا رو کی به شما میگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
کاملا موافقم جهان امروز پیشرفته وبی مرزه . دیگه هیچ کجای نمیان بگن تو اهل اون کشوری من اهل این کشور پس باهم فرق داریم این طرز تفکر امروزه قدیمی شده وکشورهایی‌ که اینجوری اند نه پیشرفت‌ می کنن‌ نه حال مردمشون‌ خوبه مثل کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
الیای
۱۹:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ما خودمون تو مملک اضافه هستیم.افغان ها دیگه کجای کار هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تحقیق ها نشون داده هر کشوری که پذیرای مهاجران بوده بعد از مدتی رشد اقتصادی رو شاهد بوده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۶:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
درک شعور شما به ایرانی نمیخورد ایرانی مهربان هست
United States of America
محمد
۱۷:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
افغانستان تا ۱۸۰ سال پیش بخشی از ایران بود و یه جورایی اونا هموطن ما هستند برای شما و تفکر شما متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ببخشید ما مگه حق شمارو میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
انگار مجبورن اینجا زندگی کنن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا به افغان هایی که در ایران بدنیا اومدن شناسنامه ایرانی داده نمیشه؟ در هرخاکی انسان بدنیا باید اهل همونجا محسوب بشه، مثل همین خانم
Germany
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خودشون میرن آمریکا بچه میندازن بیرون تا شناسنامه بگیرن اما مردم کشورهای دیگه آدم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۲:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چونکه اینجا به ظاهر دست ما هست در واقع در دست فضائیان قرار داره
همه امالمون خوبه ولی نتیجه چیز دیگه است
مثل فرهنگمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چون ایران با همه جای دنیا فرق داره . پس قدر وطن خودتو بدون و با هیچ‌جا یکی نکن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
در قوانین ایران از دیرباز خون مهم بود شما اگر در خارج از ایران هم متولد بشی اگه پدر و مادرت ایرانی باشند ایرانی محسوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هویت پدر و مادر در صدور شناسنامه لازمه . کسی که نه شناسنامه داره نه پاسپورت و مجوز سکونت ، یعنی هیچ هویت مشخصی نداره ! صدور شناسنامه بنفع هر مدعی جرمه ، خرید و فروش کودکان رو رونق میده
Germany
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
شناسنامه در برخی از کشورهای جهان براساس محل تولد داده می شه مثل کانادا که الان همه سلبریتی ها سعی می کنند بچه هاشون رو اونجا به دنیا بیارند ولی در بعضی کشور ها بر اساس نسل داده می شه مثل ایران. حالا باز هم جای شکرش باقیه که اخیرا بالاخره متوجه شدن که نسل فقط از پدر به ارث نمی رسه و و نیمی از ما از مادرمون هست!
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مصلحت یادت نره ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۵:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حالا صبر کن کارت ملی ما بعد از دو سه سال صادر بشه و به دستمون برسه بعد فکر شناسنامه افغانیها باش !!!
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۵:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اقای اهل افغانستان اگر به بچه های شما شناسنامه بدهند ۲۰ سال دیگه همان بلایی که اسراییل داره سر فلسطین میاره شما هم سر ایرانی میارید لطف کنید برگردید کشور خودتان و کشورتان را از دود و باروت و طالبان نجات بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هر کشوری مقررات خودشو داره ما مثل کشورهای غربی جمعیتمون کم یا پیر نبود که بخواهیم اینطوری تابعیت اعطا کنیم این افغانستانیها بنده خداها بخاطر جنگه که اومدن ایران اونهم ازوقتی که ما تازه انقلابمون پیروز شده بود و قانون درست‌درمونی بخاطرمهاجرت نداشتیم .ممکنه چند سال دیگه بخاطر پیری جمعیتمون ما هم قوانین راحتتری برای مهاجرت وضع کنیم.
Russian Federation
بیژن آزاد
۱۷:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هر تبعه خارجی در ایران بدنیا بیاید طبق قانون خاک میتواند زمانیکه ۱۸ سالش تمام شد تا یکسال وقت دارد با در دست داشتن گواهی تولد از بیمارستانهای ایران درخواست تابعیت کرده و در خواست شناسنامه ایرانی کند ، بعد از ۱۹ سالگی دیگر نمی تواند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هیچ کس قبول نداره کی شناسنامه دیگه کشوری بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لابدیارانه وسهام.‌.....هم میخوان اصلا میخواهیدماایرانیابریم بیرون جاتون بازتربشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دیگه چی میخواین ....ای جان....یارانه...سهام....خانه...کار.... میخوای مابیریم افغانستان شماایجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دونوع قانون در جهان وجود دارد ،قانون تولد در خاک و دوم خون ،در قوانین ما از دومی استفاده کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
فدات شم شمامی دونیدچقدرهموطن های بلوچ ایرانی بدون شناسنامه دارن زندگی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسین
۰۳:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دوستان خودتان را خسته نکنید
اما شاکرا واما کفورا
انسانهای شکر گذار همیشه شکر گذار خداوند و دیگر انسانها هستند و انسانهایی ناشکر اگر تمام محبت را دریافت کنند ناسپاس هستند واین ایرانی و افغانی و یا هر ملیت دیگر ندارد.
Indonesia
ناشناس
۰۴:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
چونکه غیرقانونی اومدن توخاک ایران واونا روهمش بچازدربیروون میکنن ازپنجره میان اوناییکه توکشوردیگه ای بهشون پاس میدن بخاطریکه با پاس رفتن نه قاچاقی واینکه اون کشور پناهنده پذیره اماایران میگه افغانیا نیان براکشورم ومردمم مشکل درست نشه مانمیتونیم اسایش مردم خودمونوفراهم کنیم بخاطراینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
واقعا رفتار افغانستانی ها در ایران اغلب شایسته نیست، انواع تجاوز به هم وطن خود یا ایرانیان رو متاسفانه در کارنامه دارن ولی باز مورد محبت مردم قرار می گیرن، باز هم می نالند واقعا اگه ناراحتن چرا اینقدر به ایران مهاجرت می کنن، برن آمریکایی که بهشون احترام می ذاره، والله کسی مجبورشون نکرده بیان اینجا.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نه اینکه رفتار شما خیلی عاطفی و انسان دوستانس وهیچ تبعیضی حتی بین خودتون ندارین خاک برسرتون که تو مژاد پرستی رتبه اولو دارین خخخ
Singapore
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این حرهارو برای کسانی گفتن که سطح فکری شون ازشماچند قرن جلو تره نه برای شما که هنوز سطح فکری تون عهد بوقی هست وگرنه ایرانی هاییکه راحت خارج از ایران زندگی میکنند دعوت نشدند به اونجا وداخل ایران هم جنگ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حرفت خیلی درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ایرانی هایی که در خارج از کشور زندگی میکنن باهاشون رفتار خوبی نمیشه واسه همون عقده دارن میخوان سر افغانی ها تلافی کنن ما اگر در ایران زندگی میکنیم مجبوریم و بابت این اقامت سالانه کلی مالیات میدیم پس بهتره یکم منطقی باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اینو بدون عزیزم اگه مرزمون‌ با آمریکا مشترک بود قطعا به اونجا مهاجرت می کردیم و اگه می تونستیم‌ انتخاب کنیم به کدوم کشور پناهنده بشیم قطعا اینجا رو انتخاب نمی کردیم‌ ومزاحمتون‌ نمی شدیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اکثر افغان ها قصدشون رفتن به ترکیه و بعد اروپاست ولی چون اونا مرزهاشون رو بستن مجبورن تو ایران بمونن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چون فکر کردیم ایران کشور مسلمان هست به همین دلیل اینجا هستیم بعدشم درهرکشوردیگری وقتی مقیم میشوند مدرک همون کشوررامیگیرن درصورتی که ما ۳۰سال اینجا هستیم ولی..
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هر کی ناراحته تشریف ببره کشور خودش ما واسه مردم و جوونای خودمون هم منابع ، اشتغال و.... نداریم چه برسه به بیگانه ها بهترین امکانات رو در اختیارشونه بازم طلبکارن خوبه والا بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
من فکر میکنم این موضوع هیچ ربطی به قومیت و نژاد نداره.
کلا آدمی زاد وقتی تحت فشار قرار میگیره عکس العمل بدتری از خودش نشون میده.
India
Sara
۲۲:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
فقط به خاطر اینکه پدر و مادرای ما فک میکردن چون ایران همزبان و هم مذهب ما هست بیشتر میتونن مارو درک کنن و از انسانیت بهتره ای بردن ولی اشتباه فکر میکردن. البته جمع نمیبندم چون داریم ایرانیایی که سر تا پا معرفتن و درود به شرفشون .این جواب تو بود و امثال تو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
موافقم امروز مهاجرت فردا صاحب خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
رفتار ما ایرانی ها هم با اونا درست نیست .
انقدر پول این بنده خداهارو خوردیم انقدر ازشون بیگاری کشیدیم انقدر اذیتشون کردیم .
انقدر که اونا انسانن ما انسان نیستیم .
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۳:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگه میتونستن که میرفتن
ولی کجا بهتر از اینجا
مملکت گل و بلبله براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۰۲:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
این تبعيض نژادی که میگید اشتباه هستش زمان جنگ ایران و عراق مردم خوزستان سرازیر شدن شیراز و اصفهان
زمان جنگ آمریکا و افغانستان 3 میلیون آدم یهو اومدن ایران بدون ویزا و پاسپورت وخیلی چیزهایی دیگه
خب معلومه اسکان و سازمان دهی اینها سخت هستش و برخی مشکلات رخ میدهد.
الکی نژاد پرستیش نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درود مورود نداره که برادر هر کسی کارناشایست انجام بده چه دزدی باشه چه غارت چه تجاوز چه جنایت یعنی شخصیت درستی نداشته و به جای 30 سال زندگی بایست اول 30 سال تربیت سالم و حضور در جامعه داشته باشی بعد اون روی تخم چشمانموم جای دارین. حرف بایست منطقی باشه. هر انسانی بایست مهنی انسانیت و حضور در جمع و جامعه رو درک کاملی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
بابا بخدا ماحاضر نیستیم شما اذیت بشین....
ولی قبول کنید که ماخودمون کلی مشکلات داریم...
هنوز هم دیر نشده اگه واقعاً اذیت میشیم چرا کشور مهاجرتی رو عوض نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
شناسنامه دادن یعنی چی ..شمائی که چنین اعتراضی داری
بگو شناسنامه دادن با حمایت از سیاه پوستن فرقش چیه

اختلاف افکنی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هان؟به چه زبونی کامت گذاشته؟هان؟این چه جور جمله بندیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تحقیر انسان ها به خاطر ملیت، جنسیت، قومیت و... ناشی از جهل و خود بزرگ بینی است، خدا کند روزی برسد که در همه نقاط جهان انسان را به خاطر انسان بودن احترام بگذارند