نقاط قوت ونقاط ضعف هواپیمای F-14تامکت که نمونه غربی هست درکنار هواپیمای میگ ۲۵سوخو بایدریز به ریزتجزیه تحلیل وسنگ بنای هواپیمای قدرتمندتر ایرانی مورد طراحی تولید قراربگیره خداقوت
تامکت نقاط ضعفش به شرح زیره:
عملیاتی کردن سخت،موشک فینیکس گرون،هزینه عملیاتی نگه داشتن بالا،سنگینی،حمله به زمین پایین،بالا های پیچیده نقاط قوت رادار قوی با قابلیت ارتقا تا برد۳۵۰ کیلومتر،موشک شلیک و بعد هیچ فینیکس،رگبار ولکان علااه ب بر این تامکت بزرگترین مشکل را در موتور دارد
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
نقاط قوت ونقاط ضعف هواپیمای F-14تامکت که نمونه غربی هست درکنار هواپیمای میگ ۲۵سوخو بایدریز به ریزتجزیه تحلیل وسنگ بنای هواپیمای قدرتمندتر ایرانی مورد طراحی تولید قراربگیره خداقوت
به یاری خدامدلهای بعد این هواپیما،ترکیبی باشه ازنقاط قوت هواپیماهای غربی وشرقی به همراه ایده های جدیدایرانی که ذهنهای آفریننده وخلاق جوان ایرانی ومتعهدباید به جای کپی کاری ویا مهندسی معکوس خودشون ازایده تاطراحی وتولیدکردن ناشناخته های نظامی ومهندسی سواربرکارباشه
انشاءالله پراید ایربگ دار هم بسازیم (البته با زه بغل و کنترل صوتی روی فرمان)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اولا این طرز تفکر که ما باید همه چی رو تو ایران بسازیم اشتباهه هر کشوری (حتی پیشرفته ترین کشور ها) یه چیزایی میسازن یه چیزایی وارد میکنند چون از یک طرف اینکه یه کشور تو چند تا حوضه تمرکز کنه که بهتره نسبت به این که روی همه حوضه ها سرمایه گذاری کنه و از یه طرف تولید همه نوع کالا صرف اقتصادی نداره
ثانیا هواپیمای مسافربری ریسک زیادی داره و کوچکترین خطا ممکنه به مرگ چند صد هموطن منجر بشه
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
انشاءالله میسازیم
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ تير ۱۳۹۹
انصافا دیگهحالا حالا ها نمیشه فکرشو کرد چون خیلی پیشرفتش
انکار حقایق خود یک بیماری است..جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت نظامی و لبه تکنولوژی رسیده است این افتخار است برای فرزندان خمینی..اون وقت یک عده انکار می کنند..این انکارها ناشی از بیماری خود حقیر پنداری است که مرحوم جلال آل احمد ریشه های این بیماری را بخوبی در کتاب غرب زدگی بیان کرده است..لطفا مراجعه کنید
این که خودمون ساختیم خیلی خوبه ولی خدایی با این هواپیماها جلوی هواپیماهای افغانستان هم نمیشه وایستاد چه برسه به جنگنده های اسرائیل و آمریکا. فقط میشه به شجاعت و تبحر خلباناشون امید داشت تا این هواپیماها. امکاناتمون هنوز خیلی بدویه واقعا در مقابل کشورهایی که سال 1970 اف 16 میساختن ولی خداروشکر عزت داریم.
اگ جلوی جنگنده های افغانستانم نمیتونیم وایستیم پس میش بگی چ جوری عزت داریم دیگ تو سر مال نزن هموطن
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
استاد شما در نیروی هوایی افغان ها تحصیل کردی؟اونا نمیتونن عملیاتی نگه دارن بعد بیان اینور دیدی که ایران یه تکون تو مرز میخوره پادگان خالی میکنن کلا افغانا۱۶ جت دارن که قبل پرواز میترکن
عملیاتی کردن سخت،موشک فینیکس گرون،هزینه عملیاتی نگه داشتن بالا،سنگینی،حمله به زمین پایین،بالا های پیچیده نقاط قوت رادار قوی با قابلیت ارتقا تا برد۳۵۰ کیلومتر،موشک شلیک و بعد هیچ فینیکس،رگبار ولکان علااه ب بر این تامکت بزرگترین مشکل را در موتور دارد
ثانیا هواپیمای مسافربری ریسک زیادی داره و کوچکترین خطا ممکنه به مرگ چند صد هموطن منجر بشه
هم کم هزینه است و هم تلفات انسانی ندارد