اگه این پرواز کرد، نه اگه این حتی تونست با موتور خودش راه بره... من اسم خودمو میزارم چغندر!
ما مرزهای هوانوردی را اگر نوردیده بودیم که دیروز هواپیمای مسافربریمون تو فرودگاه شیراز فرود اضطراری ناشی از نقص فنی نمیکرد. یا چرخ هواپیماهامون یادشون میموند وقتی بسته شدن باید باز هم بشن، زاشیشه خلبان تو آسمون کیش رو هوا ترک نمیخورد، یا الان لنگ ایرباس و بویینگ نبودیم.
هواپیما های مسافر بری مربوط به این دولت میشه نه نیرو های مسلح
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چغندر راست میگه
آرش جهانشاهی
۱۱:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
از فاصله دور هواپیمای نسل پنجمی میزنه ولی وقتی عکس خلبان و سایز کابین و دماغه کوچک هواپیما که حتی از کاپوت پراید هم کوچکتره و معلوم نیست کدام سیستم راداری رو میشه توش جا داد رو میبینی بیشتر شبیه یک مدل آموزشی توسعه نیافته است که حالا حالا ها کار داره تا تکمیل بشه، به هر روی همینکه همینم میسازیم باعث افتخاره
دستتون درد نکنه عالیه ولی ای کاش از اسامی عربی استفاده نمیکردید. برای ما ایرانیها چه فرقی میکنهاسمش قاهر باشه یا صادق. این همه اسامی فارسی قشنگ که خودتون از ما بهتر بلدید... اسامی جالبی نگذاشتید. چرا اسامی خودروها رو فارسی میگذارید؟ اونها رو هم عوض کنید. مثلا به سمند بگید قادر. و به تیبا بگید عبدل قادر... متشکرم...
10 سال طول کشیده تا تا کنه با همین فرمون 100 سال دیگه سال 1500 شاهد پرواز غرور آفرینش میشیم حیف که هیچ کدوممون نیستیم کف و هورا بزنیم براش
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ تير ۱۳۹۹
نه داداش اشتباه کردی رو زمین راه نمیره بلکه هلش میدن
سهیل
۱۱:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
1- خواهشمندم به نظرات نقد ارسال شده مخاطبان ارزش قایل شوید.
2-در حد یک ایده ی تحقیقاتی خوب، ولی در عمل فاقد استفاده ی عملیاتی است. اصرار به ادامه ی آن فاقد توجیه اقتصادی و اتلاف منابع تحقیقاتی در حوزه ی هوا فضاست.
در پاسخ به برادر عزیزم هادی عزیز
1- خیر برادر عزیز! من از مراحل محرمانه ساختش خبر دار نیستم ولی برادر عزیز به محیط اطراف در عکس و فیلمی که برای آن تهیه شده است توجه کنید! خودتان متوجه می شوید که این وسیله در مرحله ی عملیاتی قرار ندارد و فقط بر روی زمینی که اطراف آن ساختمانهای مسکونی است نه فرودگاه (محیطی شبیه به میدان صبحگاه یکی از مراکز نظامی) فقط و فقط می تواند تاکسی (Taxi در اصطلاح هوانوردی حرکت بر روی زمین) نماید.
2- مگر شما از دانش و تجربه ی تخصصی من اطلاعی دارید که درباره نظرم نظری می دهید؟
3-مطمئن باشید من حرفی را نمی زنم که در آن تجربه، دانش و تخصصی نداشته باشم.
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
دم نخبه هامون گرم. پروژه به این مهمی رو با قدرت ادامه بدهید. ساختن این چیزها خیلی پشت کار می خواد. دلسرد نشید
ما مرزهای هوانوردی را اگر نوردیده بودیم که دیروز هواپیمای مسافربریمون تو فرودگاه شیراز فرود اضطراری ناشی از نقص فنی نمیکرد. یا چرخ هواپیماهامون یادشون میموند وقتی بسته شدن باید باز هم بشن، زاشیشه خلبان تو آسمون کیش رو هوا ترک نمیخورد، یا الان لنگ ایرباس و بویینگ نبودیم.
مگه کوری که این همه پیش روفت رو نمی بینی
مبارک باشه
نکنه می خواهی یه شبه جنگنده بروز درست کنیم
2-در حد یک ایده ی تحقیقاتی خوب، ولی در عمل فاقد استفاده ی عملیاتی است. اصرار به ادامه ی آن فاقد توجیه اقتصادی و اتلاف منابع تحقیقاتی در حوزه ی هوا فضاست.
1- خیر برادر عزیز! من از مراحل محرمانه ساختش خبر دار نیستم ولی برادر عزیز به محیط اطراف در عکس و فیلمی که برای آن تهیه شده است توجه کنید! خودتان متوجه می شوید که این وسیله در مرحله ی عملیاتی قرار ندارد و فقط بر روی زمینی که اطراف آن ساختمانهای مسکونی است نه فرودگاه (محیطی شبیه به میدان صبحگاه یکی از مراکز نظامی) فقط و فقط می تواند تاکسی (Taxi در اصطلاح هوانوردی حرکت بر روی زمین) نماید.
2- مگر شما از دانش و تجربه ی تخصصی من اطلاعی دارید که درباره نظرم نظری می دهید؟
3-مطمئن باشید من حرفی را نمی زنم که در آن تجربه، دانش و تخصصی نداشته باشم.