با این اوضاع خودروسازی نابود شده و قوه قضاییه و مجلس هم اصلا انگار نه انگار که قانون اساسی این کشور زیر پا گذاشته شده!
هر روز اخبار بد داریم از این خودروسازها
دارند یه کاری میکنند که مردم فشار بیاورند برای خرید خارجی و در نتیجه صنعت عقب مانده بدون پیشرفت خودروسازی نابود میشود و چیزی ازآن باقی نخواهد ماند
دولت ه خاطر و رفاه مردم دست از سر خودرو ساز ها بردارد اگر خودرو سازی خصوصی شود مشکلات مردم در حوزه خودرو رفع می شود . تا کی باید از دنیا عقب باشیم دانشگاهیان و دانشمندان ما در علم و صنعت بهترین اتاق خودرو را تولید می کنند اما وابستگی خودرو ساز به دوت باعث عدم پیشرفت است
آنچه مهم است بازاریابی است و رساندن تولید به بیش از ده ملیون خودرو خوب و با کیفیت در سال است.
خواه دولت و خواه بخش خصوصی با کمک دولت به این هدف و توان بالا برسند.
توان در دست گرفتن بازار ایران و منطقه.
در ایران تا کنون نه خودرو سازی دولتی و نه خصوصی چندان موفق عمل نکردند مگر در مدت کوتاهی ،در کشور هم خودرو سازهای خوب خصوصی و هم خودروسازی خوب دولتی حتما خوب و باید باشد در صورتیکه رقیب همدیگر در کیفیت و قیمت و تولید انبوه شوند.
باور کنید دولت نداشته باشیم بهتره و ادارات شدن بلای جون مردم به جای تسهیل کنند کار مردم
بختیاری
۱۳:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۹
اشتباه بسیار بزرگی است که دولت کارخانجات راهبردی و مهم را واگذار کند ،بهترین روش کمک به ساخت قطب های جدید خودرو و کمک به بخش خصوصی و یا تهاتر است.
اشتباه دیگری همچون هپکو و ماشین سازی تبریز و ....نباید تکرار شود.
کارخانجات ملی باید ملی بمانند.
دولت باخودروسازهاشریکه وهرچه قیمت خودروبالامیره دولتی ها هم سودمی برندوگرنه اجازه بدن ماشین کارکرده خارجی واردبشه بعدببینید چه کسی این ماشینهای حلبی رو می خره
خصوصی سازی تو ایران یعنی نابودی تجربه نشون داده خیلی جاها رو خصوصی سازی کردن بعد یک سال کارخانه خوابید دستگاها فروخته شد ارز دولتی نابود شد کارگر بیکار شد صاحب کارخانه در رفت خلاصه هر دو طرف قربانی از مردم میگیرن دولت یه جوری خصوصی یع جور
خیلی وقته خدمات شهری شهر سازیها پیمانکاری شده کارگر ۲۵ سال سابقه ۲ میلیون حقوق میگیره بیمه هم ۳ ماه در میون میریزه واسشون خلاصه مطلب مرده متحرک شدیم بی انگیزه ناامید
هر روز اخبار بد داریم از این خودروسازها
دارند یه کاری میکنند که مردم فشار بیاورند برای خرید خارجی و در نتیجه صنعت عقب مانده بدون پیشرفت خودروسازی نابود میشود و چیزی ازآن باقی نخواهد ماند
خواه دولت و خواه بخش خصوصی با کمک دولت به این هدف و توان بالا برسند.
توان در دست گرفتن بازار ایران و منطقه.
اشتباه دیگری همچون هپکو و ماشین سازی تبریز و ....نباید تکرار شود.
کارخانجات ملی باید ملی بمانند.
خیلی وقته خدمات شهری شهر سازیها پیمانکاری شده کارگر ۲۵ سال سابقه ۲ میلیون حقوق میگیره بیمه هم ۳ ماه در میون میریزه واسشون خلاصه مطلب مرده متحرک شدیم بی انگیزه ناامید