به این عمود پرواز نمی گن در حقیقت چیزی است که به اصطلاح جی کشیدن می گویند یعنی پرواز با زاویه عمود که فشار زیادی هم به هواپیما و هم خلبان مییاد.
عمود پرواز یعنی در جا پرواز کردن و بدون دورخیز مثل یک هلیکوپتر ، که هواپیما هایی که در اختیار نیروی هوایی ایران هست چنین امکانی را ندارند
بله.ایول.البته کار خلبان هم فوق العاده است،ولی نمیدونم چرا وقتی یه موضوع را یه نفر روشن میکنه،بعضیها اَنگ فلان و فلان بهش میزنند!!!
کارخلبان20.اما این عمودی پرواز کردن است با فشار وحشتناک،نه عمودپرواز.
بیژن
۲۲:۳۰ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سرهنگی مثل من با تجربه همه نوع جنگی در داخل وخارج باچشم خودم جسارت وقابلیت خلبانان مارا برای روحیه دادن به ما به عمد درحال پرواز از بالای سرما دیدیم من به وجود خلبانان ایران که از نوابغ بودند وهمچنان روشی این چنین معمول است به انهابه ذم ایرانی بودن می بالم برعکس خلبانان عراقی الفرار بمب توی مسیر برگشت خالی می کردند چون غیرت وجسارت خلبانهای مارا نداشتندبقیه فاکتور
بیژن
۲۲:۳۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
هواپیما با قابلیت بلندشدن عمودی مثل هلیکوپتر را همه دیدند ،پروازی با شکافتن دل اسمان داداش عزیز تبحر وقوای جسمانی وامادگی روانی خلبان را نشان میدهد من سرهنگ ارتشی سوای نقل وقول به جرئت می گویم خلبان های ما اعجوبه جسارت وهستندونابغه حالا نمایشی مثل این جی باشد یا پی
هادی
۰۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
آقا اصلا ما میگیم عمودیه تمام چرا لج میکنین
سردار
۰۶:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
زیاد سخت نگیر..... بگو دمش گرم
مهدی
۰۹:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
درسته
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
درسته جی هست و کار هر خلبانی نیست احتمال بیهوشی نو درصد... دمش، گرم معلوم استاد پروازه
کاظمی
۲۰:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
مثل روز روشنه،که این کارخلبان شجاع ما حس بدی رو به بعضی بیگانه پرستها القاء میکنه،یه چیزی شبیه حسادت یا امثال اینجور خصلتها،کسی درحدجنابعالی که این اطلاعات رواز هواپیمای عمودپروازی مثل هواپیماهای روز دنیا رو میده، نبایداینقدرنادان باشه که،متوجه اصل خبر نشه که داره میگه خلبان باهواپیمای اف ۴ که اصلا قابلیت عمود پرواز کردن رونداره،بصورت عمودی پرواز کرده.
دم خلبان گرم ،من حرکت عمودی اف22،اف 35 و سوخو 35رو دیدم اونا برای اینکه استال نکنن ،خیلی زود از پرواز عمودی به پروازی افقی برمیگردن،ولی این پرواز ،حداقل دوبرابر اونا پرواز عمودی داشت ،واقعا خیلی عالیه،زنده باد ایرانی
یخورده به اون پیِ توی سرت فشار بیاری می فهمی که بعد 45 سال دیگه این اون هواپیمای اوّلی نیست، ماشین با کیفیتشم بعد 5 سال نصف قطعاتش تعویض شده، مرگ بر آمریکای تروریست که به مردم خودشم رحم نمیکنن.... حالا شما غرب زده ها هی چرت تفت بدین تا مرگتون برسه(با خفت)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
خب چرا بعد از 45 سال که تونستید کوثر و قاهر 313 بسازید ازش استفاده نمیکنید. از خزر تا خلیج فارسم به چینی دادید که تروریست نیست و به مردم خودش رحم میکنه و با مسلمانان پیمان برادری بسته بطوری که زندان هاش پر از مسلمانان اویغوریه، پس بجای خاک مملکت چنگدو J20 و شنیانگ 31 بگیرید که مجبور نباشید به غرب زده ها پاسخ بدید.
مغز و امحا و احشا منفجر میشه .
اگر هواپیماهای جدید به اینها بدهند که کولاک می کنند .
البته خود آمریکا و اسرائیل غاصب از خدایشان است که مثل این خلبانها تو نیروهایشان داشته باشند .
این را یک نیروی زبده خلبانی می گوید .
عمود پرواز یعنی در جا پرواز کردن و بدون دورخیز مثل یک هلیکوپتر ، که هواپیما هایی که در اختیار نیروی هوایی ایران هست چنین امکانی را ندارند
کارخلبان20.اما این عمودی پرواز کردن است با فشار وحشتناک،نه عمودپرواز.
دورود سلام خدا بر تمامی خلبانان ایرانی