بهترین راه برای کنترل قیمت خودرو و روشی که در بسیاری
از کشورها انجام میشه و نتیجه داده صدور monroney label توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و کنترل آن توسط تعزیرات میباشد.
اگر واقعا میخواهند این مشکل را حل کنند و از هوش و توانایی و شایستگی لازم برخوردار نیستند نیازی به صرف کلی زمان و هزینه و جلسات متعدد نیست لااقل به قوانین کشورهای دیگری که در این زمینه موفق عمل کردند نگاهی بیاندازند.
افزايش قيمت خودرو بر اثر تورم !!! ؟؟؟
مگه تورم فقط واسه شركت هاي خودرو ساز هست ؟؟؟
مگه حقوق كارگران هر سه ماه افزايش پيدا ميكنه كه دولت با افزايش قيمت خودرو سازها موافقت ميكنه ؟؟؟
واسه افزايش حق مسكن 200000 هزارتوماني يه كارگر چند ماه دارين بحث ميكنين و آخر هم ندادين ، حالا انقدر راحت با افزايش قيمت خودروسازها موافقت ميكنين ؟؟؟؟ آخه چرا ؟؟؟؟؟
عزیز اون کسی که این قانون رو برا خودروسازهای تصویب کرده خودش ذینفع این شرکت هاست.
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
درست کردن قیمت بازاریک استراتژیست تا خودروها به دلیل حاشیه سود ایجادشده مورداقبال واقع شوند yjcمحترم مسولان می فرمایندخودروبدون پلاک از کارخانه خارج نمی شود لطفا یک سربه نمایشگاه های خودروبزنید تا مشخص شود خودرونوبدون پلاک زیاد وجود دارد درپایان درخواست افزایش حقوق هرسه ماه یک بار از سال ۹۰دارم تاعدالت برقرار شود
با پول سال پیش ثبت نام کنندگان خودرو ساختند ولی به آنها نمی دهند یکماه هم از تسویه کامل گذشته چرا چون شورا قیمت را دو برابر کرد و خودرو ساز حساب می کند اگر خودرو این بدبختها را بغروشد به دو برابر قیمت و در صذ سود مشارکت به آنها بدهد خیلی به نفعش هست . عجب وضعیتی دارند مردم!!!
خودرو ساز در 5 ماه 55 درصد قیمت کارخانه را افزایش داده درصورتی حقوق، حقوق بگیران 15 درصد افزایش داشته
وقتی کارخانه 55 درصد افزایش می هد و قرار است تا آخر سال 2 مرحله دیگیر افزایش دهد مسلم است به بازار شوک وارد می شود و قیمت ها 2 برابر می شود
وقتی خودرو ساز در سال 99 در 5 ماه اول 55 درصد افزایش قیمت کارخانه داشته مسلما در بازار بالا 100 درصد افزایش خواهیم داشت و قرار شده خودرو ساز تا پایان سال 2 مرحله دیگر هم افزایش قیمت بدهد پس معلوم است در بازار قیمت سر به فلک می کشد و در مملکت هیچ نهادی جلودار خودروساز انحصاری نیست و 41 سال است که بخاطر انحصار خودرسازها از مردم پول گرفته و با خودروهای بی کیفیت جان مردم را گرفتند
چرا مسولیین مثل همه کشورهای دنیا اجازه ورود خودرو ورقابت بین خودرو سازان را نمیده ،،؟میدونن هیچکس از این خودروهای بی کیفیت ها سوار نمیشن همشون مال ۳۰یا۴۰سال قبلا
نه ترمزه گرفتن از بس که کیفت ندارد هنوز دارد می رود شاید خط ترمز اش به اندازه عمر نوه های ما هم بشود
ایرانی
۱۲:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
دولت محترم، ثا بت شده مردم، آگاه تر، و هوشیار تر از دولت مردان هستند، آقا یان فکر کرده ا ند، با کی ها طرف هستند، خود رو سا زی، چهل در صد دست دولت است، بعلا وه صد ها ملیارد که بدهکار با نک ها ی دولتی هستند
از کشورها انجام میشه و نتیجه داده صدور monroney label توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و کنترل آن توسط تعزیرات میباشد.
اگر واقعا میخواهند این مشکل را حل کنند و از هوش و توانایی و شایستگی لازم برخوردار نیستند نیازی به صرف کلی زمان و هزینه و جلسات متعدد نیست لااقل به قوانین کشورهای دیگری که در این زمینه موفق عمل کردند نگاهی بیاندازند.
مگه تورم فقط واسه شركت هاي خودرو ساز هست ؟؟؟
مگه حقوق كارگران هر سه ماه افزايش پيدا ميكنه كه دولت با افزايش قيمت خودرو سازها موافقت ميكنه ؟؟؟
واسه افزايش حق مسكن 200000 هزارتوماني يه كارگر چند ماه دارين بحث ميكنين و آخر هم ندادين ، حالا انقدر راحت با افزايش قيمت خودروسازها موافقت ميكنين ؟؟؟؟ آخه چرا ؟؟؟؟؟
وقتی کارخانه 55 درصد افزایش می هد و قرار است تا آخر سال 2 مرحله دیگیر افزایش دهد مسلم است به بازار شوک وارد می شود و قیمت ها 2 برابر می شود