ببینید نخست باید زیرساخت های این شبکه رو بررسی کنیم. ۱. چه تعداد از خانواده های ایرانی در این روزگار کسادی گوشی هوشمند دارند؟
۲. اینترنت رو معلمان و دانش آموزان از کجا درآورند؟
باسلام
شبکه شادنه تنهاهیچگونه فایده ای نداشته بلکه باعث اُفت ما دانش آموزان شده
چطورممکن است که معلم بدون اینکه تدریس داشته باشد و یابدون اینکه توضیحی مختصرداشته باشد ازمادانش آموزان توقع حل آزمون هایی که خودش طراحی کرده رادارد؟؟؟
ویا اینکه چطورتوانسته به دانش آموزانی که درطی چندماه آنهارا حتی ندیده نمره بدهد؟؟؟
برنامه شاد اصلا مفید نبود بچه ها حاضری میزدن بعدبرای اموزش میرفتن واتساپ چون اصلابرنامه شاد امکانات وفیلم و....نداشت اصلا فضای مجازی بچه ها رو بدتر بیمار وافسرده میکنه از کرونا که خطرناکتره این راهش نیست اچاله به چاه افتادنه کاش یه فکر اساسی میکردن اینجوری جوونامون دراینده بیمار وافسرده وعصبی هستن تا دکتر ومهندس برنامه شاد روی اعصاب خیلی تاثیر بدی داره قطع شدن اینترنت واسترس امتحانات .....خلاصه اصلا ایده خوبی نیست برای اموزش
سلام شبکه شاد زیرساخت های لازم را برای استفاده های آموزش مجازی در سطح کل کشور را ندارد. ارسال پیام و ویدئو های آموزشی به کندی صورت می گیرد و گاهی نیز ارسال ممکن نیست. عدم احساس امنیت به دلیل رصد شدن از طریق وزارت و این نه برای معلم ها و نه دانش آموزان خوشایند نیست و همچنین حضور مدیر و معاون در کلاس که موجب دخالت های بی مورد در کار معلم میشود و میدان تاخت و تاز دانش آموزان و بی حرمتی به معلمان را افزایش می دهد. و گاهی نیز تدریس های معلمان و اشتباهات آنان در فضای مجازی دست به دست می چرخد و حرمت شکنی ها بیشتر می شود.
همه معلمان و دانش آموزان امکانات مناسب الکترونیکی و اطلاعات لازم را برای تدریس و یادگیری درست و مطلوب را ندارند.
اگر سال آینده قرار باشد که آموزش ها فقط به صورت مجازی در مقاطع مختلف و برای همه دروس انجام گیرد , در سال های آینده با موجی از دانش آموزان کم سواد و بیسواد و متوقع از دیگران روبرو خواهیم شد و خود تا آخر این قصه را بخوانید.
بنده بعنوان دبیر متوسطه دوم لازم میدانم که برای دروس اختصاصی این دوره حتما کلاس های حضوری برگزار گردد.
خداوند کریم هرچه زودتر شر این ویروس را از سر مردم جهان بردارد.
خداقوت همکار گرامی
بله، با فرمایشات شما کاملاً موافقم.
امیدوارم اولیاء هم درک کنند که تدریس مجازی به این نحو اگر برای آن ها رضایت بخش نبوده، برای ما معلمان هم بسیار کار زمان بر، انرژی بر و پردردسر بوده و زحمت ما در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) که بخشی از آن انجام وظیفه بوده چندین و چند برابر شده بود.
ناشناس
۱۶:۳۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
با تمام احترام به شما معلم زحمت کش... شما راضی میشوید چند دانش آموز برای درس خواندن جان بدهند و فوت کنند؟! نه واقعا وجدانتان به درد نمی آید؟!
به خاطر مشکلات برنامه شاد عملا ما مجبور شدیم از واتساپ استفاده کنیم
متاسفانه شرایط کرونا بد وضعیتی رقم زد اما مسئولین ما با برنامه ریزی دقیق می توانند راه کارهای بهتری ارائه بدهند دلخوش به امارهای الکی نباشند واقعا هیچ کس از این اموزش چند ماه راضی نیست به درد که نخورد ضررهای مانند انچه در بالا گفتم هم داره
بهترین گزینه پخش درست تلویزیوتی هست همه مناطق کشور دسترسی به تلویزیون دارند البته چندگانگی انتخاب بردارند و همه بچه ها مجبور باشند با تلویزیون پیش بروند (یک هماهنگی بین معلم ها و اموزش تلویزیون باشه ) به نظرم باید پشت سر بچه ها نوعی اجبار برا استفاده از تلویزیون بجای گوشی هم باشه
هزینه اینترنت،خستگی چشم ،عدم اموزش مطلوب و....از دیگر مشکلات فضای مجازی در این مدت بود
معاون مدرسه و مدیر ما گفته بود فقط حاضری بزنید والسلام ............... جز یک دوتا از معلم ها بقیه در خواب بهاری بودن .... اموزش وپرورش کشور عزیزمان درحد منفی هستش.......
بدرد نمیخوره.باید فکر اساسی بشه و حتما برای بچه ها و معلمان هم سرعت آن را بالاتر ببرند و هم امکانات و هم اینترنت استفاده از آن را رایگان کنند.نه اینکه فقط شعار بدهند
۲. اینترنت رو معلمان و دانش آموزان از کجا درآورند؟
شبکه شادنه تنهاهیچگونه فایده ای نداشته بلکه باعث اُفت ما دانش آموزان شده
چطورممکن است که معلم بدون اینکه تدریس داشته باشد و یابدون اینکه توضیحی مختصرداشته باشد ازمادانش آموزان توقع حل آزمون هایی که خودش طراحی کرده رادارد؟؟؟
ویا اینکه چطورتوانسته به دانش آموزانی که درطی چندماه آنهارا حتی ندیده نمره بدهد؟؟؟
همه معلمان و دانش آموزان امکانات مناسب الکترونیکی و اطلاعات لازم را برای تدریس و یادگیری درست و مطلوب را ندارند.
اگر سال آینده قرار باشد که آموزش ها فقط به صورت مجازی در مقاطع مختلف و برای همه دروس انجام گیرد , در سال های آینده با موجی از دانش آموزان کم سواد و بیسواد و متوقع از دیگران روبرو خواهیم شد و خود تا آخر این قصه را بخوانید.
بنده بعنوان دبیر متوسطه دوم لازم میدانم که برای دروس اختصاصی این دوره حتما کلاس های حضوری برگزار گردد.
خداوند کریم هرچه زودتر شر این ویروس را از سر مردم جهان بردارد.
بله، با فرمایشات شما کاملاً موافقم.
امیدوارم اولیاء هم درک کنند که تدریس مجازی به این نحو اگر برای آن ها رضایت بخش نبوده، برای ما معلمان هم بسیار کار زمان بر، انرژی بر و پردردسر بوده و زحمت ما در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) که بخشی از آن انجام وظیفه بوده چندین و چند برابر شده بود.
متاسفانه شرایط کرونا بد وضعیتی رقم زد اما مسئولین ما با برنامه ریزی دقیق می توانند راه کارهای بهتری ارائه بدهند دلخوش به امارهای الکی نباشند واقعا هیچ کس از این اموزش چند ماه راضی نیست به درد که نخورد ضررهای مانند انچه در بالا گفتم هم داره
بهترین گزینه پخش درست تلویزیوتی هست همه مناطق کشور دسترسی به تلویزیون دارند البته چندگانگی انتخاب بردارند و همه بچه ها مجبور باشند با تلویزیون پیش بروند (یک هماهنگی بین معلم ها و اموزش تلویزیون باشه ) به نظرم باید پشت سر بچه ها نوعی اجبار برا استفاده از تلویزیون بجای گوشی هم باشه
هزینه اینترنت،خستگی چشم ،عدم اموزش مطلوب و....از دیگر مشکلات فضای مجازی در این مدت بود