با سلام
مسئولين ما فقط حرف ميزنند
فقط مردم باعث و باني مشكلات ميدانند
چرا تو ٤٠ سال مردم مقصر ناكار امدي خودشان ميدانند
كالاي توليد داخل با نيروي كار ارزان قيمتهاي سرسام اور تحويل مردم به دست مردم ميرسه
مردم حق انتخاب دارند و كسي نميتونه به اجبار چيزي رو به انها تحميل كند
قيمتهاي طوري هست كه كالايي در چين ساخت ميشه كارخانه دار چيني سود ميبره هزينه جابجايي از چين به امارات ميخوره و شركت اماراتي سود ميبره و هزينه بالاي جابجايي از امارات به ايران ميخوره و بازرگان ايراني هم ٢٠ درصد سود ميبره و نرخ ارز بالا هم وارد ميشه باز نصف قيمت كالاي توليد داخل پاي مصرف كننده در مياد حالا بنظر شما مقصر مرز نشين و گمرك و تهلنجي هست
مشکل اقتصادی مملکت ما از ته لنجی ها نیست // سیاستهای غلط اقتصایه // خصوصی سازی و سپردن کارحانجات به اقوام و اشنایان و استثمار کارگران و ندادن حق و حقوق کارگران بعلت مالیاتهای سنگین و سود 27 درصد بانکی
قانون ته لنجی از اول هم اشتباه بوده و شایدم به عمد راهی برای قاچاق باز کردند . مگه ملوان های یه لنج چه تفاوتی با بقیه مردم کشور دارند ؟! اونها هم باید کالای مورد نیازشون را از بازار داخل تهیه می کردند . معیشت ملوان ها هم بیشتر بهانه مسئولین برای فرار از مسئولیتشان است . دولت ماهانه حقوق ملوان ها را بده و بگه برین خونه بخوابین ضررش خیلی خیلی کمتره تا اونا برن ۴ تا ۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کنند و باعث نابودی ده ها هزار شغل در کشور بشوند و از طرفی هم با خروج ارز و نوسانات نرخ ارز باعث گرانی کالاها و فشار به چند ده میلیون ایرانی که جزو قشر متوسط یا ضعیف جامعه هستند بشوند .
تو یکی خیلی حالت بده
4 تا 5 میلیون دلار؟
آقا تلویزیون رو ته لنج نمیارن
گل پسر قطعات خودرو ته لنج نمیان
من تو اندیمشک زندگی میکنم اینجا گاهی شبا ماشین خارجی از بنادر میاد میره تهران تریلی تریلی پشت هم از یه مدل صفر(مگه الان واردات خودرو ممنوع نیست اینا مال کی؟) جواب اینا رو بده
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
3الی4میلیارد جنس قاچاق وارد میشود و این مقدر دلار و حتی بیشتر از کشور خارج میشود
اولا کانتینر های وارداتی منسوب به مسئولین عامل نابودی اقتصاد هست دوما خیلی از چیز هایی که وارد کشور می شده در کشور زیر ساخت مناسب برای تولیدش رو نداریم. اگر هم وارد نکنیم دچار مشکل می شویم.
اولا کانتینر های وارداتی منسوب به مسئولین عامل نابودی اقتصاد هست دوما خیلی از چیز هایی که وارد کشور می شده در کشور زیر ساخت مناسب برای تولیدش رو نداریم. اگر هم وارد نکنیم دچار مشکل می شویم.
اگه یه کم احساس خرید بینتون مونده صدقه سر همیناست.
ماکه ۴۳ ساله فقط اسمشو شنیدیم.
هرجا به نفع مردم کاری کردن بعد بیایید دفاع کنید
مگه جز بدبختی چیزی نثارتون شده؟
مسئولين ما فقط حرف ميزنند
فقط مردم باعث و باني مشكلات ميدانند
چرا تو ٤٠ سال مردم مقصر ناكار امدي خودشان ميدانند
كالاي توليد داخل با نيروي كار ارزان قيمتهاي سرسام اور تحويل مردم به دست مردم ميرسه
مردم حق انتخاب دارند و كسي نميتونه به اجبار چيزي رو به انها تحميل كند
قيمتهاي طوري هست كه كالايي در چين ساخت ميشه كارخانه دار چيني سود ميبره هزينه جابجايي از چين به امارات ميخوره و شركت اماراتي سود ميبره و هزينه بالاي جابجايي از امارات به ايران ميخوره و بازرگان ايراني هم ٢٠ درصد سود ميبره و نرخ ارز بالا هم وارد ميشه باز نصف قيمت كالاي توليد داخل پاي مصرف كننده در مياد حالا بنظر شما مقصر مرز نشين و گمرك و تهلنجي هست
التماس تفكر !
4 تا 5 میلیون دلار؟
آقا تلویزیون رو ته لنج نمیارن
گل پسر قطعات خودرو ته لنج نمیان
من تو اندیمشک زندگی میکنم اینجا گاهی شبا ماشین خارجی از بنادر میاد میره تهران تریلی تریلی پشت هم از یه مدل صفر(مگه الان واردات خودرو ممنوع نیست اینا مال کی؟) جواب اینا رو بده