دو ماشین با یک پلتفرم هستند و عملا هیچ تفاوتی با همدیگه ندارن بغییر از اینکه 206 صندوقدار رو فیس لیفت کردن و به یه نام دیگه قالب کردن به ملت ... مثل سمند و سورن و دنا که همه مشخصاتشون در واقعیت یکیه ولی در جداول ایران خودرو الکی برای یکی 5 اسب بخار بالاتر می نویسن که مثلا مردم فکر کنند اینا با هم فرق دارن! ضمنا سینه و رودری های رانا مثل پراید و ال 90 از پلاستیک بی ریخت و بی کیفیت و خشک استفاده شده که بشدت آزاردهندست.
شتاب 0 تا 100رانا 12 درسته ولی در 206 این شتاب 12.2می باشد ضمن اینکه کیفیت رنگ رانا بهتر از همه محصولات داخلی است و صندوق عقب رانا 400لیتر حجم دارد ولی در 206 این حجم 350لیتر می باشد
همه موارد دیگر را نیز رانا داراست فقط سیستم تهویه مطبوع دستس است> - پشت سری صندلی عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع - دماسنج روی داشبورد - چراغ همراهی تا درب منزل در محیط های تاریک - سیستم تنظیم سرعت برف پاککن با سرعت خودرو آیینههای جانبی برقی - دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی -
پولتون بابت ماشینهای مونتاژ ایرانی خرج نکنین و هردو خودرو بی کیفیتترین خودرو ایران هستن .
وقتی تکنولوژی روز دنیا بکار نرفته و تبلیغات سایت های وابسته به مافیا خودرو میان این چیزها قرار میدن نیاز به تعریف و تمجید نیست .
موتوری که واشر سرسیلندر میسوزونه جای گفتن نیست .
بگذارید مپنا خودرو ساز شود و قطبی مستقل و جداگانه باشد و مپنا هم نباید براحتی کنار بکشد و خود را کنار بزند و این انحصار تولید را با بدنه و شمایلی زیبا و دانش روز و نوین ایرانی همگام سازد.
از بحث کیفیت قطعات و وسایل که بگذریم رانا به مراتب ظاهر جذاب تری داره
مخصوصا مدل های 95 و 95به بعد مشکل برق نداشته و کیفیت خوبی دارن
قیمت کم تری هم داره ولی کیفیت داشبورد و روی در های 206 با رانا زمین تا آسمونه و 206 تو این مساله خیلی بهتره
پول بنز میدی ژیان تحویل میگیری
وقتی تکنولوژی روز دنیا بکار نرفته و تبلیغات سایت های وابسته به مافیا خودرو میان این چیزها قرار میدن نیاز به تعریف و تمجید نیست .
موتوری که واشر سرسیلندر میسوزونه جای گفتن نیست .
مخصوصا مدل های 95 و 95به بعد مشکل برق نداشته و کیفیت خوبی دارن
قیمت کم تری هم داره ولی کیفیت داشبورد و روی در های 206 با رانا زمین تا آسمونه و 206 تو این مساله خیلی بهتره