نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۹
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
الکی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
واقعا این میخواد بشه وزیر صمت؟ نزدیک کردن قیمت خودرو به قیمت بازار تنها هنر اوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
کی گفته معوقهاصفرشده رفیق خودم برج۶پارسال تکمیل وجه کرده هنوزسایبا خودروش تحویل نداده وخودم برج۴تکمیل وجه کردم گفتن یک ماهه خودرو تحویلت میدیم هنوز ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
زمانی تکمیل وجه کردیم وکل پول ماشین را دادیم ارز13تومان بود اونا پولها را گرفتن وچه کار کردن؟؟؟؟
تصور دلالی ارز که نمیشه داشت؟؟؟؟؟ولی در هر صورت پولها یا ارز 13هزارتومانی را گرفتن والان ارز24نومانی وهنوز میگن تحریم هستیم وماشین تولید نمیشه وماشین به ما تحویل نمیدن ..چرا هیچکس از ما مردم که اینهمه ضرردادیم حمایت نمیکنه؟؟؟؟
بقول یکی از همین مردم ماشین رایگان هدیه دادن هر روز یک نوع جدید!!!از خودرو تکراری رونمایی کردن پاداش هایی انچنانی به مدیران دادن و......
خوب خرج خودرو سازها زیاداست وزیان انباشته به همرا ه معوقاتی که هنوز نتوانستن به صفر برسانن......لطفا نظر مراهم به گوش مسوولین برسونید...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خوب شد معنی تعادل را فهمیدیم افزایش قیمت
در تمام دنیا قیمت خودرو پایین آمده بجز ایران
با پو ل یک پژوپارس و با دلار ۲۵هزار تومانی می شود یک خودرو کلاس متو سط در اروپا خرید
انباشت ضرر واقعا مردم را چی فرض می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
تصمیم گرفتید واردات خودرو نداشته باشید که این دو شرکت هر کاری دلشون خواست بکنن و مسئولان ایران خودرو و سایپا میکنن که معتقدن زیر قیمت تمام شده خودرو رو میفروشن. .ماشینای بیست سال کار کرده ی خارجی شرف داره به ماشین صفر این دو تا لگن سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
این دنبال گرانیه
خودروهای بی کیفیت تو 2 سال گذشته 300 تا 400 درصد گران شدند و این دنبال گران کردن مجدد است
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۴:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
هر چه از جان و مال این ملت بی پناه می مکند باز هم زیان انباشته دارند
۱- متناسب با تولید و در آمدزایی خود نیرو جذب کنند آن هم ماهرترین نیروها نه با سفارش نماینده مجلس و وزیر و معاون وزیر و هر کس ایشان پیشنهاد کردند
۲- مخارج و هزینه های اضافی را کاهش دهند، نه منظورم کاهش کیفیت خودرو نیست بلکه افزایش کیفیت برای سودآوری بیشتر است در عوض خرج همایشها و مراسمات و مسافرتهای خارجی و تفریحات هیئت مدیره ها و آقازاده هایشان از جیب مشتری پرداخت نگردد بلکه از سود شرکت پرداخت شود
۳- اگر شرکت زیانده است هیچ مبلغی به عنوان پاداش و اینها نباید به مدیران و هیچ سودی هم نباید به سهامداران پرداخت شود اگر پرداخت می شود یک شرکت زیانده طبق قانون حق چنین کاری ندارد برای یک شرکت در معرض ورشکستکی اولویت اول کاهش هزینه ها و پرداخت بدهی ها است
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۴:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
206 تیپ 5 100 میلیون با شرکتیش اختلاف داره بعد میگه به تعادل میخواد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
تعطیلش کنید مردم راحت شن به خدا که تولیداتشون همه رو عصبی کردن.
Singapore
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
به ما چه که زیان انباشته دارن.مدریت بلد نیستن پولشو ما باید بدیم.باز کنید بازار خودرو رو 30 سال حمایت بی قید و شرط کافیه
Singapore
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
متاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
راضی به ضرر خودروسازان نیستیم.....ارباب جدید لطفا در واردات را باز و دروازه خودروسازان زیان ده رو ببندید...