عدم بهینه سازی در رفت و اند عمومی سبب شده که همه مردم طبیعتا خواهان خودرو ارزان قیمت باشند ولی آیا همه مردم باید ماشین داشته باشند داشتن ماشین بد نیست اما به شرطی که از آن برای استفاده خانواده باشد متاسفانه بخاطر نبودن َشغلطفا مناسب همه به مسافرکشی رو آوردند و گرنه در تمام دنیا مسافر کشی فقط مختص وسایل حمل و نقل عمومی است با اشتغال زایی و متناسب سازی درآمد خانوار و از طرفی حپجلوگیری از مسافرکشی این خودرو را در کشورهای حوزه خلیج 1000 دلار هم نمیخرند بجای تولید اشتغال متناسب و شغل مناسب برای جوانان آنوقت ببینیم کی 100 میلیون میده به ارابه مرگ...
در این شرایط اسفناک بازار خودرو بهترین کار ممکن بازگشایی مجدد خط تولید پیکان با موتور بهبود یافته و کم مصرف است گرچه دوران موتورهای بنزینی پایان یافته و باید موتورهای هیبریدی برقی ساخته شود که متاسفانه مافیای بنزین و دلالی خودرو مانع تحقق آنست .
پراید اگر وجدان باشه با همین دلار 24هزارتومان بیشتراز 10میلیون ارزش نداره وهمین پراید و پارس وپژو اگر مجانی بدن امارات به خدا کسی جرعت نمیکنه سوارش بشه
قیمت یه اسب متوسط ۶ تومنه به نظر من اسب بخرم بهتره هم مصرفش کمه و هم تولید آلاینده خیلی کمی داره
با این راهکار هم مهمون سواره میشیم و هم مشکلات آلایندگی و آلودگی هو کام میشه
مشکل اینجاست که مرگ بر امریکارو یواش میگیم با صدای بلندتر بگین و همیشه در صحنه باشین الابرکت لاه.... ا.ین کا رهارو انجام بدین ماشین ارزون میشود...کجای دنیا همچین مردم غیور ی پیدا میشه ...
چرا شما ها تو هر چیزی کم میارید به امریکا رابطش می دید
ایا امریکا پراید کرد ۹۰ ملیون
ایا بنزین را آرام و کرد ۳ هزار
یا امریکا داره پول های مملکت رو اختلاس می کنه
یه ضرب المثل هست که میگه ( از ماست که بر ماست )
رضا
۰۰:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
اینقدر پشت سر این پراید بیچاره بد و بیراه نگین.
تولیدش در ایران دست یک مشت بیکفایت و خائن افتاد که شد ارابه مرگ، اگه بنز هم بدی بهشون تولید کنن همینه،آپولو هم بدی همینه... سیستمی که در اون از بالا تا پایین دله دزدی هست درست بشو نیست. خانه از پای بست ویران است.
جیگری که واسه همه قرص تجویز میکنی...
خودت هم سعی کن از موتوری جنس نگیری.
ماندیم در پسا پراید
۰۰:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چرا نباید ما هر پنج سال یک خودروی جایگزین داشته باشیم؟ چرا نباید خودرو موجود در بازار داری حداقل چندین آپشن قابل بحث باشه؟ آخه اتولایت ،و اتوفلاشور ،و پلاستیک صندلی ، و قفل چهار در و بوق رو فرمان و ضبط فلشخور و صندلی برقی و شیشه بالابر اتو و خلاصه امثال این اتو ها و ...... اینا شد آپشن؟
چرا جهادگران ما وارد نمیشن؟ این کجا به صلاح ؟یکی توضیح بده ما هم متوجه شیم؟
خیلی ساده هست هر وقت مردم برا جون خودشون ارزش قائل شدن در نتیجه کالای بی کیفیت نمیخرن و تولید کننده مجبوره با هر ترفندی یا کمکی از دانش بنیان یا غیره کالای با کیفیت تولید کنه .
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
كاشكي پرايد نميرفت اين به اين خوبي كه قيمت مناسب داشت و زودهم فروش ميرفت حيفه بندازينش بيرون بعد اونا باهاش بلد نيستن رانندگي كنن پرايد هم ازارش به مورچه هم نميرسيد پرايد اگه زبون داشت ميدوني چي ميگفت شماها بلد نيستين با يه ماشين چه جوري رفتار كنيد تقصير من كه نيست
قیمت همه چیز چند برابر شده بجز جان انسان که هر روز کاهش میابد
تو هم نق نزن
با این راهکار هم مهمون سواره میشیم و هم مشکلات آلایندگی و آلودگی هو کام میشه
ایا امریکا پراید کرد ۹۰ ملیون
ایا بنزین را آرام و کرد ۳ هزار
یا امریکا داره پول های مملکت رو اختلاس می کنه
یه ضرب المثل هست که میگه ( از ماست که بر ماست )
تولیدش در ایران دست یک مشت بیکفایت و خائن افتاد که شد ارابه مرگ، اگه بنز هم بدی بهشون تولید کنن همینه،آپولو هم بدی همینه... سیستمی که در اون از بالا تا پایین دله دزدی هست درست بشو نیست. خانه از پای بست ویران است.
هنگ کردی باز
خودت هم سعی کن از موتوری جنس نگیری.
چرا جهادگران ما وارد نمیشن؟ این کجا به صلاح ؟یکی توضیح بده ما هم متوجه شیم؟