من به هیچ وجه با نظر این کارشناس موافق نیستم.
یکطوری میگه ماشین های چینی بعد ۶۰۰۰۰۰کیلومتر خراب میشن که انگار ماشین های وطنی روزی صد بار بدون هیچ مشکلی درو تا دور کشورو میزنن.خداشاهده ماشین صفر از تهران اومده تا خوزستان بعد خرج انداخته رو دست صاحبش.
تا وقتی نفهمیم خودروسازی ما قابل مقایسه با حتی خودرو سازی چینی ها هم نیست،همینطور به سوی اینده پیشرفت میکنیم.
شما اول ماشین های خودتونو لااقل خراب تحویل مردم ندید،بعد بیاید در مورد استهلاک خودروساری کشورهای دیگه نظر بدید.
تنها خلاقیت خودروسازای ماهم اینه که پلاکو از رو سپر بندازن رو صندوق.
تعداد مدیران و مسولان ایرانخودرو و سایپا از کارگراش بیشتره.بعد انتظار داریم پیشرفتم کنن. بزرگترین پیشرفتشون توقف تولید بدنه پرایده.چون باقی قطعاتش مثل موتور رو وانت پراید. تیبا۱و۲، سایناsواپشنال کوییک و شاهین و الی ماشالله هست
شما مسئولین که انگیزه ای برای تولید خودروی واقعا ایرانی و ارزان ندارید باید اجازه دهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهیددید که جوانها با 10میلیون تومان خوردوی خارجی دستدوم میخرند بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را می برند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود.
شما اجازه بدهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... یکی یکی خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهید دید که جوانها با 10 میلیونتومان خودروی خارجی دستدوم میخرند خیلی بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را میبرند. در واقع شرکت ایران خودرو و سایپا خلاف مصلحت کشور عمل میکنند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود
دمت گرم. اگه مسئولین به فکر تولید خودروی واقعا ایرانی و ارزان نیستند راه دیگری غیر این نمی ماند
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شما اجازه بدهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... یکی یکی خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهید دید که جوانها با 10 میلیونتومان خودروی خارجی دستدوم میخرند خیلی بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را میبرند. در واقع شرکت ایران خودرو و سایپا خلاف مصلحت کشور عمل میکنند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود
هفتصد هزار نفر تو این بخش شاغلند اونم برای صنعتی که صادرات نداره بعد ما انتظار داریم قیمت خودرو بالا نباشه. خود این تعداد شاغل نشاندهنده بازده فوق العاده پایین صنعت خودرو در ایرانه
با هفتصد هزار نفر باید 5 تا کارخانه به بزرگی هیوندای می داشتید نه اینکه فقط مونتاژ کار باشید.
محمود
۱۱:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها راه کاهش قیمت خودرو و بازگشت به قیمت واقعی محصولات ایران خودرو و سایپا خرید نکردن از این دو شرکت هست تا زمانی که ما برا ماشین بیست میلیونی که الان صد و بیست میلیون عرضه میشه صف میکشیم و حاضریم قیمت بالاتر هم پرداخت کنیم قیمت ها پایین نمیاد محصولات بدرد نخور این دو شرکت کم بود محصولات چینی هم که بدرد نخورتر از این دو تا هست وارد بازار میشه. برادر من خرید نکن یه مدت خرید نکن به خدا درست میشه. جنس خوب خرید کنید
یکطوری میگه ماشین های چینی بعد ۶۰۰۰۰۰کیلومتر خراب میشن که انگار ماشین های وطنی روزی صد بار بدون هیچ مشکلی درو تا دور کشورو میزنن.خداشاهده ماشین صفر از تهران اومده تا خوزستان بعد خرج انداخته رو دست صاحبش.
تا وقتی نفهمیم خودروسازی ما قابل مقایسه با حتی خودرو سازی چینی ها هم نیست،همینطور به سوی اینده پیشرفت میکنیم.
شما اول ماشین های خودتونو لااقل خراب تحویل مردم ندید،بعد بیاید در مورد استهلاک خودروساری کشورهای دیگه نظر بدید.
تنها خلاقیت خودروسازای ماهم اینه که پلاکو از رو سپر بندازن رو صندوق.
ولی اگر قرار سرمایه گذاری شود بهتر این در خودرو های برقی باشد
مگرتوی دنیا یه کشوربهترسراغ ندارن بایدازچین بیاد
مگرکسیری بودجه چقدره تزهرخودروپژودارن صدملیون میگیرن
واردات ازادبشه ببین چطوری خودروسازان خودشونوجمع کنن