همه اش بهانه ميارن كه قطعات بايد توليد ميليوني داشته باشه يكي نيست بهش بگه اگه راست ميگين و دنبال بهانه نميگردين اگه قطعه بزنين مگه پرايد و ٢٠٦ و ال ٩٠ تيراژ ميليوني پيدا نميكنن
ضمنا همه جاي دنيا برا دويست سيصد هزار دستگاه همه قطعات رو از اول طراحي و نمونه سازي ميكنن واي به حال ما كه ميليون ميليون هم بزنيم بازم كم مياريم
تا قبل از این همه اش بود عرضه و تقاضا در تعیین قیمت خودرو حالا یه معادله جدید هم باون اضافه شد شرایط کلان اقتصادی .
چرا یکی از پیشنهادهای 11 گانه رییس انجمن وارد کنندگان خودرو را عملیاتی نمی کنید .همه راهها را در این چهل سال امتحان کردید یه بار هم به حرف کارشناسان گوش کنید برای رضای خدا
باشگاه خبرنگاران شما هی تیتر میزنی چرا قیمت ماشین افزایش یافت و هیچ اقدامی نمیکنید اگر راست میگید یه کاری کنید جلوی این افزایش قیمت هایی که با هیچ عقلی جور در نمیاد رو بگیرید هروقت تونستید واسه این مردم بدبخت کاری کنید اونوقت ما میفهمیم که تریبون شما عادل و به حمایت از مردم کار میکنه
خسته شدیم .آهن .المنیوم.مشتقات نفتی و...........که هم معادن در ایران دارند هم تولید به قیمت دلار نیست که هرساعت با نوسان دلار قبمت تغییر میکند. در انتخابات پیش رو تلافی می کنیم به یاری خدا.
برای این که در حوزه مدیریت بورس ضعیف و سفارشی عمل شده است و برخی افراد در سطح کلان مردم رو در حوزه بورس طعمه قرار داده و سرمایه آنها رو به باد داده اند مردم هم اعتمادشون نسبت به بازار سرمایه کاهش فاحش داشته و باعث خروج نقدینگی از این بازار شده. حالا هدف این خروج نقدینگی، بازار خودرو مسکن طلا و ارز خواهد بود/دولتی که می توانست به راحتی نقدینگی را کنترل و بازارهای مسکن خودرو ارز و طلا را فقط با بازار سرمایه کنترل کند با بی تدبیری باعث طلاتم و هرج و مرج شده است. پراید111 100 میلیون
مافیا کجا بوده، انحصار گر خود دولت هست و بس، از فردا فقط تیتر بزنید ورود ماشین های خارجی بدون دادن گمرک و عوارضی، ببینید چطور یه پراید میشه 7 میلیون، اگر مافیای هم هست دست دولت است آگه نبود براش راه حل داشت نه یه گوشه بهینه بشکن بزنه و هیچ کاری نکنه
خودرو دسته 3 نفره، فولاد دست 1 نفره، شکر دست 2 نفره، بشکنید این انحصارگران رو بگذارید ملت نفس بکشند، بگذارید حق کیفیت خوب داشته باشن، نه اشغال سوار شوند، بگذارید ملت نفس بکشد
خیلی راحته
شما هرجنسی بخای از شیر مرغ تا ادمی زاد چه مجاز چه قاچاق وارد میشه وقتی ام قاچاق میشه دولت میگه نمیتونیم جلوشو بگیریم بنا بر این ی عده تولید کننده حالا کشاورز باشه یا دامدار یا صنعتی همه ورشکست میشن ولی در مورد خودرو همیشه گمرک سیصد درصدی بوده و هیچوقت ازاد نشده و قاچاقم نمیشه کرد خب وقتی چیزی که سودش برا خودشونه چرا باید ارزون بشه
تازه داستان ما داستان استخان لای زخمه اگه نه همه محصولات سایپارو ت لبنان نهایتا تا 35ملیون اونم با دلار 23هزارتومن میفروشن
بابا پدر مردم درومده به قران....چثدر گرونی چقدر تورم....مملکت به تمام معنی کلمه نظارتی نیست ....آخه مگه مردم چقدر درامد دارند که این جوری باید تاوان پس بدند؟؟؟؟؟؟این آشغال پاره های این دو تا کارخونه مگه چی داره که اینقدر گرون شدن؟؟؟؟؟؟به خدا قسم که مملکت به امان حدا سپرده شده .....دیگه خسته شدیم از این همه توجیه و توجیه و ماستمالی...گرون میکنند بعدش میان هزار و یک دلیل بی پایه و اساس هم براش میارن.....بسه دیگه بابا
مردم هر کاری میکنید خودرو های داخلی رو نخرید شرکت هوایی که ecuداخلی میسازند چیپ ست های داخل ecuرا از بدترین نمونه چینی در بازار دارن استفاده میکنند که نهایتا در طول دوره گارانتی خودرو جواب میده بعد از یکسال یک ecuبا خرج خداتومن رو پستون هست من خودم کارمند یکی از وارد کننده هاشون هستم
ضمنا همه جاي دنيا برا دويست سيصد هزار دستگاه همه قطعات رو از اول طراحي و نمونه سازي ميكنن واي به حال ما كه ميليون ميليون هم بزنيم بازم كم مياريم
چرا یکی از پیشنهادهای 11 گانه رییس انجمن وارد کنندگان خودرو را عملیاتی نمی کنید .همه راهها را در این چهل سال امتحان کردید یه بار هم به حرف کارشناسان گوش کنید برای رضای خدا
وگرنه اینو همه میدونن چرا قیمت خودرو گران شد.
شما هرجنسی بخای از شیر مرغ تا ادمی زاد چه مجاز چه قاچاق وارد میشه وقتی ام قاچاق میشه دولت میگه نمیتونیم جلوشو بگیریم بنا بر این ی عده تولید کننده حالا کشاورز باشه یا دامدار یا صنعتی همه ورشکست میشن ولی در مورد خودرو همیشه گمرک سیصد درصدی بوده و هیچوقت ازاد نشده و قاچاقم نمیشه کرد خب وقتی چیزی که سودش برا خودشونه چرا باید ارزون بشه
تازه داستان ما داستان استخان لای زخمه اگه نه همه محصولات سایپارو ت لبنان نهایتا تا 35ملیون اونم با دلار 23هزارتومن میفروشن