شیوا چند سال پیش سر قیمت دنا با ایرانخودرو جنگ داشت میگفت گرونه ولی الان یگه خودروساز داره ضرر میده.
کدام عقل سلیمی باور میکنه که کاسب باضرر همچنان مشغول کار باشه اون هم چند ده سال...
موندم چی بگم..یک کاری کنید خودرو ارزان شود و تفاوت قیمت با بازار نداشته باشه..همون طرح که گفته شد نهایتا تفاوت ده درصدی قیمت بازار و کارخونه داشته باشه اگه اجرایی بشه خوبه..شمارا به خدا قسم بفکر مردم باشین..جلو نمایندگی و دلال بازیارو بگیرین..قوه قضایی و سازمان بازرسی و تعزیرات چرا سکوت کردن..اول باید قیمت گذاری رو از شورای رقابت بگیرن.یک قیمت واحده بر هر خودرو اعلام بشه..
ای خدا ، پیر شدند جوان ها با این مدیریّت ، همش طرح میدند ، دریغ از یک طرح درست و درمون ، آقا ، اول مشکل قرعه کشی رو بی ریا بگو بعد برو طرح بساز ، شما ظرفیت قرعه کشی رو بالا نمی تونی ببری ؟ چرا ؟ نمی تونی یه خودرو هم سطح این تیبا و پژو 405 به اندازه کمبود تولید خودروساز وارد کنی برای افزایش ظرفیت قرعه کشی ، باز هم طرح میخوای ؟
فروش در بورس قیمت هارو بالا میبره
توی متن گفته: اگر قیمت تعادلی خودرو در بورس بالاتر از قیمت تمام شده باشد از اختلاف قیمت بین قیمت بازار و قیمت تمامشده، مالیات گرفته میشود
خوب این مالیات از جیب مردمه یعنی به هر حال قیمت برای مردم بالا میفته. این افزایش قیمت چه جیب دلال بره چه دولت و چه خودرو ساز به هر حال به ضرر مردمه.
میتونیم از کشور های دیگه الگو بگیریم.در خیلی از کشورها مالیاتهای سنگین روی خرید و فروش (دلالی) خودرو میزارن. کسانی که یک خودرو دارن از این مالیات معاف هستند اما اگر کسی بیش ا ز یه خودرو داشته باشه به تعداد خودرو هاش مالیاتش به صورت تصاعدی بالا میره.
اینجوریه که کسی نزدیک دلالی خودرو نمیره.
اینا میخوان به جای اینکه مالیات رو روی دلالی بازار ببندن روی تولید کارخانه ببندن!!!!!
خب الان این همه حرف نوشتین برای مردم نون شد یا آب؟
پراید 98 ملیون شده وتا110میلیون هم فروخته شد اگر بلدین بیارین قیمت پایین اگرنمتانین هیچی نگین بیخیال بشین.
کدام عقل سلیمی باور میکنه که کاسب باضرر همچنان مشغول کار باشه اون هم چند ده سال...
توی متن گفته: اگر قیمت تعادلی خودرو در بورس بالاتر از قیمت تمام شده باشد از اختلاف قیمت بین قیمت بازار و قیمت تمامشده، مالیات گرفته میشود
خوب این مالیات از جیب مردمه یعنی به هر حال قیمت برای مردم بالا میفته. این افزایش قیمت چه جیب دلال بره چه دولت و چه خودرو ساز به هر حال به ضرر مردمه.
میتونیم از کشور های دیگه الگو بگیریم.در خیلی از کشورها مالیاتهای سنگین روی خرید و فروش (دلالی) خودرو میزارن. کسانی که یک خودرو دارن از این مالیات معاف هستند اما اگر کسی بیش ا ز یه خودرو داشته باشه به تعداد خودرو هاش مالیاتش به صورت تصاعدی بالا میره.
اینجوریه که کسی نزدیک دلالی خودرو نمیره.
اینا میخوان به جای اینکه مالیات رو روی دلالی بازار ببندن روی تولید کارخانه ببندن!!!!!
پراید 98 ملیون شده وتا110میلیون هم فروخته شد اگر بلدین بیارین قیمت پایین اگرنمتانین هیچی نگین بیخیال بشین.