نمی دونم یه دفعه فکرم سمت نجفی رفت که کارش به دادستان عالی هم رفت . بعد قصاص هم نشد .
طبری . بابک ز . مهدی هاشمی . و خیلی های دیگه .
پناه به خدا می برم و از او آرامش می طلبم.
والا من آخرش نفهمیدم علت قتل چی بود هرکی فهمید به من هم بگین لطفا
حسام
۲۲:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
جرم ها با هم قاطی شد که از عدالت به دور است
ای کاش افکاری هم اختلاس می کرد اما قتل نمی کرد، حکم قاتل کاملا مشخص است
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
گیریم که توضیحات شمادرست باشدپس چراخاکسپاری شبانه صورت گرفت عدالت بایدبرای همه یکسان باشدآقای طبری این همه فسادانجام دادندوصراحتامیگوینداین اموال هدیه دوستان بوده چه کاری برای دوستان انجام داده ایدکه هدیه های میلیاردی گرفته ایدآیاچپاول بیت المال فسادفی الارض نیست
مقایسه ها نشان از بی اطلاعی از نوع جرمه خدا شفا بدهد همه مریض هارا
اسماعیل
۱۷:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کسی که قتلی انجام میده..قانون موظف به رسیدگی است..در این مورد تمام و کمال حق با قوه قضاییه می باشد..بله ما دوست نداریم جوانی اعدام بشه..ولی اون خانواده داغ دار که عزیزش به قتل رسیده
کدوم قانون الان 8ماه دایی من به قتل رسیده قاتل حتی زندان هم نرفته وداره جلوما جولان میده هنو پرونده پزشک قانونیش نیومده قاتل دزد قهاریم بود ازبس بردنش قبلا دادگاه آشناداره
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بله قصاص حق اولیا دم است
ولی نباید یکطرفه به قاضی رفت من نمی دانم مرحوم مقتول چطور انسانی بوده آیا وقعا قاتل یک شیطان صفت بوده و الکی و مثل حیوان حمله کرد ، یک شخص مظلوم و بیگناه را کشته
یا نه شخص مقتول مقصر اصلی در دادن بهانه دست قاتل بود مثلا خدایی نکرده پای مسیله ناموسی در میان بوده
شفاف سازی کنید که انگیزه قاتل چه بود شاید با کنترل رفتار مشکل پیش نیاید و نه کسی به قال باید و نه کسی انگیزه قتل پیدا کند و قاتل شود
:-)
۱۷:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اینقدر این بزرگ نکنید اصلا حامد بهداد چکارست که میگه اعدام نکنید این بازیگر ها فیلم ندارند می خواهند یک جوری فراموش نشوند
اعدام یعنی پاک کردن صورت مسئله
هیچ نقشی هم در کاهش جرم و جنایت ندارد
همچنین نفشی هم در گاهش آلام اولیای دم میز ندارد
واعدام فقط در مورد مفسدین اقتصادی کاربرد دارد تا جامعه را آرام کند
که متاسفانه در ایران به ندرت اجرا می شود
اگر کسی یکی از اعضای خانواده ی خودت رو هم بی گناه بکشه باز هم نظرت همینه؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خدا رو شکر که تا بحال براتون پیش نیامده که جزو اولیای دم باشید قصاص حقی که خدا هم برای اولیای دم قائل شده و بعد از اون فرموده اگه عفو کنید بهتره
امیدوارم هیچ وقت هیچ کس عزیزی را اینطوری از دست نده و جزو اولیای دم نباشه
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
نه قصاص حکم قرآنی است و ترساننده شرور از ارتکاب به جنایت
ولی یکطرفه نباید قضاوت کرد جامعه تا انگیزه قاتل را بصورت شفاف نداند احتمال تکرار این پدیده شوم وجود دارد
در صورت شفاف شدن فرد می داند برخی از کارهای او می توانند در مردم انگیزه قتل و قاتل شدن ایجاد کند پس از انجام آنها دوری می کند و نه خود مقتول می شود و مه قاتل ایجاد می شود
من نمی خواهم خدایی نکرده مقتول آدم بدی بوده و انگیزه قتل را دیت قاتل داده و ممکن قاتل اصلا اصل شیطان بوده باشه
در این مورد مصرم شفاف یازی شود تا زمینه جرم و بزه از بین برود
علی
۱۷:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بعضی مسئولان طوری کار و تصمیم میگیرند که جای قاتل با مقتول و گنه کار با بی گناه عوض میشود همین میشود که بعد شبهات ایجاد میگردد
صرف اعتراف در پرونده نبوده الان به راحتی با مکان یابی موبایل همه چه مشخص میشه و در این پرونده هم سیگنال گوشی قاتل و مقتول در زمان مشخصی کنار هم بوده... تمام
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
زیادی فیلم های هالیوودی نگاه می کنی هاکابر ۲۱:۴۲
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خوب دلیل قتل چی بوده چرا طرفو کشته اینم بگید بدونیم چرا طرفو با چاقو زده
بله قصاص حکم الهی است البته گذشت هم ذکر فرموده حتی گذشت بالاتر از قصاص می خواند
ولی من همه جا با گذشت موافق نیستم در جایی که قتل اتفاقی نبوده باشد و قاتل قصد القلب و وحشی باشد و از کرده خود پشیمان نباشد گذشت شاید نوعی اشتباه و ظلم باشد و قصاص باید انجام شود
شفاف سازی انگیزه قاتل و علت ارتکابش به قتل شاید جلو موارد مشابه را بگیرد
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
من که قانع نشدم چگونه تا این موضوع رسانه ای شد و این بنده خدا از اعتراف اجباری گفت و مدارکی که ارائه شد چیزی نشون نداد یک دفعه به سرعت ایشون اعدام شدن خیلی جالبه یک بار گفتین خودش پزشک قانونی نیومد الان هم میگید خودش نخواسته خانواده اش رو ببینه مگه میشه یه همچین بچه ای نخواد برای اخرین بار مادری که عاشقانه معلومه بچش رو دوست داشته رو نبینه نمیدونم چی بگم
دست مقامات قضایی را می بوسم
اعدام حقش بوده اگر اعدام نکنند ملت بزرگ ایران هرگز مقامات قضایی را نخواهند بخشید.
به خداقسم قصاص نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود
من رو جزو کسانی که خواهان اعدام هستند ندونید چون حتی اسم اعدام هم میاد ناراحت میشم
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
این چه حرفیه اگه قانون واسه همه باید باشه نه واسه بد بخت بیچارها اصلا معلوم نشد علت قتل چی بود چرا طبری یا بابک اعدام نشد کارا ینا کمتر از قتل بود
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
قصاص دقیقا عین عدالت است
ولی آیا قاتل شرور بوده و حقش اعدام و قصاص بوده و با مقتول انگیزه قوی در قاتل برای ارتکاب به قتل ایجاد کرده این مورد باید شفاف شود
تا جرم به حداقل برسد
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
شما را جدا كرديم كه اسم اعدام خوشتان نمى ايد جزء انهايى گذاشتيم كه از قاتل خوششان مى ايد
ش
۰۸:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیزی که میگی من را جزو کسانی که خواهان اعدام هستند ندونید انشاالله که خدا برای هیچ کس نیاره خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده اگر چنین اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده خودت بیفتد و بی رحمانه کشته شود و تو ولی دم باشی مطمئن باش کلمه قصاص و اعدام از زبانت نمی افتد . پس ناراحت نشو چون حکم خداست و باید انجام شود
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
از طرف خودت نظر بده، جای اعدام میشد کارهای دیگه جهت تنبیه ش انجام داد،بعدش هیچوقت علت قتل معلوم نشد
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اخر حرفت رو خیلی خیلی خیلی قبول دارم
اگر قصاص نبود حتما 100 الی 200 نفر رو.....
طبری . بابک ز . مهدی هاشمی . و خیلی های دیگه .
پناه به خدا می برم و از او آرامش می طلبم.
ای کاش افکاری هم اختلاس می کرد اما قتل نمی کرد، حکم قاتل کاملا مشخص است
ولی نباید یکطرفه به قاضی رفت من نمی دانم مرحوم مقتول چطور انسانی بوده آیا وقعا قاتل یک شیطان صفت بوده و الکی و مثل حیوان حمله کرد ، یک شخص مظلوم و بیگناه را کشته
یا نه شخص مقتول مقصر اصلی در دادن بهانه دست قاتل بود مثلا خدایی نکرده پای مسیله ناموسی در میان بوده
شفاف سازی کنید که انگیزه قاتل چه بود شاید با کنترل رفتار مشکل پیش نیاید و نه کسی به قال باید و نه کسی انگیزه قتل پیدا کند و قاتل شود
انگیزه قاتل چی بوده ؟؟؟!!!
تسویه حساب شخصی ؟؟؟!!!
مرگ مقتول چی مرده که قاتل قصد جانش را نمود؟؟؟!!!
هیچ نقشی هم در کاهش جرم و جنایت ندارد
همچنین نفشی هم در گاهش آلام اولیای دم میز ندارد
واعدام فقط در مورد مفسدین اقتصادی کاربرد دارد تا جامعه را آرام کند
که متاسفانه در ایران به ندرت اجرا می شود
امیدوارم هیچ وقت هیچ کس عزیزی را اینطوری از دست نده و جزو اولیای دم نباشه
ولی یکطرفه نباید قضاوت کرد جامعه تا انگیزه قاتل را بصورت شفاف نداند احتمال تکرار این پدیده شوم وجود دارد
در صورت شفاف شدن فرد می داند برخی از کارهای او می توانند در مردم انگیزه قتل و قاتل شدن ایجاد کند پس از انجام آنها دوری می کند و نه خود مقتول می شود و مه قاتل ایجاد می شود
من نمی خواهم خدایی نکرده مقتول آدم بدی بوده و انگیزه قتل را دیت قاتل داده و ممکن قاتل اصلا اصل شیطان بوده باشه
در این مورد مصرم شفاف یازی شود تا زمینه جرم و بزه از بین برود
ولی من همه جا با گذشت موافق نیستم در جایی که قتل اتفاقی نبوده باشد و قاتل قصد القلب و وحشی باشد و از کرده خود پشیمان نباشد گذشت شاید نوعی اشتباه و ظلم باشد و قصاص باید انجام شود
شفاف سازی انگیزه قاتل و علت ارتکابش به قتل شاید جلو موارد مشابه را بگیرد
اعدام حقش بوده اگر اعدام نکنند ملت بزرگ ایران هرگز مقامات قضایی را نخواهند بخشید.
به خداقسم قصاص نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود
ولی آیا قاتل شرور بوده و حقش اعدام و قصاص بوده و با مقتول انگیزه قوی در قاتل برای ارتکاب به قتل ایجاد کرده این مورد باید شفاف شود
تا جرم به حداقل برسد
اگر قصاص نبود حتما 100 الی 200 نفر رو.....