با سلام من محمد امين دانش اموز پایه ی ششم هستم پنجم بودم وارد ششم میشوم من از معلم خودم خوشم می آید چون او خیلی مهربان است او فقط ۱۹ الی ۲۰ سال دارد یعنی فقط ۸ الی ۹ سال از بزرگ تر است یا ۷ سال او را زمان حضوری هم خیلی خوبی است بعد خودش هم میگوید من شما فقط به چشم دانش اموز نمی بینم شما برای من مثل برادر کوچولوی من هستید بعد ما دانش اموزان بر کلاس ایشان تمیز و مرتب خوش بو و با لباس فرم حاضر میشویم بعد وقتی او ما را میبیند میگوید شما بهترین دانش اموزان من هستید بعد به ما ستاره هم میدهد میگوید هر کسی تمیز و مرتب باشد و همیشه لباس فرم مدرسه اش تمیز خوش بو باشد به ما جایزه میدهد شاید معلم ما جوان باشد اما من با وجود ایشان دوست دارم همیشه دانش اموز ایشان بمانم
سلام من دانش اموز پایه ی ششم هستم معلم ما و مخصوصا مدیر مدرسه ی خیلی سخت گیر هستند حتی میگویند ما دانش اموزان باید غیر حضوری هم جلوی آنها با لباس فرم بشینیم چون وقتی حضوری هم وقتی بود من فقط چند روز لباس فرم مدرسه ام یا نپوشیدم با ترس وارد مدرسه میشدم چون واقعا ترسناک است بعد من را که دید میخواست با عصبانیت شدیدی که داشت جدی من بزند
معلم ما خیلی مهربونه حتا ما الان که امتحان هامون شروع شده هیچی تکالیف نمیده یا اینکه یه روز مارو درس نمیگه من از معلممون خیلی خوشم میاد ازش خیلی خیلی راضیم❤❤
ما یک معلم داریم میگه باید سوالات رو وارد دفتر کنیم هر درس بالای20تا سوال میگه خلاصه هر درس تو دفتر نوشته بشه واژه هر فصل باید نوشته بشه فعالیت ها هم تو دفتر نوشته بشه یکی بیاد این معلم رو ورشکست کنه اخه بی سواد کم عقل مگه کتاب دکوره که هر چی توش بود وارد دفتر کنیم تازه من یه فعالیت فقط یه فعالیت رو ننوشتم 5 نمره کم کرد
دقیقا منو یاد معلم علومم آقای جمالی انداختی. خداروشکر بازنشسته شد همین یک ماه هم سایه اش از سر ما کم شد
عباس
۲۲:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ساختارهای آموزش مجازی ✨✨✨✨
با توجه به این که ، بسیاری از افراد بر این باورند که کلاسهای مجازی باعث پایین آمدن سطح علمی در سیستم آموزشی می گردد .
می توان گفت :
در صورتی که این سیستم بتواند به نحو مطلوبی با ساختارهای درست انجام شود بسیار تاثیر گدار تر نسبت به سیستم حضوری می باشد .
چرا که دراین روش اولا ، به دلیل اینکه مدرس بایستی زمان ارائه مطالب را نسبت به ارائه حضوری کمتر در نظر بگیرد و آن مطالب را در مدت کوتاهتری به صورت کلیدی و کاریردی ا رائه دهد و همچنیین در پایان هر جلسه مجازی جهت یادآوری آن جلسه فایل و تستی از مطالب را ارائه دهند و همچنین فرد یادگیرنده این را میداند که چون این مطالب در حد کلیدی و کلی تدریس شده است اقدام به مطالعات بیشتری در مورد دروس ارائه شده توسط مدرس می نماید بنابراین ، این موضوع خود باعث می شود یاد گیرنده مطالب آن جلسه را خود بیشتر تحقیق نماید و در صورت داشتن سوالاتی با مدرس خود در میان بگذارد . ونیز جهت ارزشیابی پایانی دوره ، مدرس مربوطه با شیوه هایی که وجود دارد از جمله ، روشهایی جهت نوع سوالات طراحی شده مثلا به صورت تستی و یا اعلام زمان بسیار اندک که فقط فرد ، بتواند سوالات را پاسخ دهد و سو استفاده ای از زمان نگردد بکار گیرد .
اما متاسفانه به خاطر کمرنگ بودن آموزشهای دوره ای معلمین و همچنین ساختارآموزشی و نرم افزاری نامناسب که بخصوص در آموزش و پرورش در بحث کلاسهای مجازی در مقاطع تحصیلی دارد باعث پایین آوردن سطح علمی گردیده است اما این موضوع در سطح آموزش عالی قدری قابل قبول تر و منطقی تر اجرا می گردد.
و با توجه به اینکه دانشگاه هادر این مورد عملکرد بهتری نسبت به مدارس داشتند و مدرسین وقت بیشتری را صرف تدریس می نمایند .
و فقط در بحث ارزشیابی های نهایی روشهای مناسب توسط برخی از مدرسین عزیز انجام
نمی گیرد و همچنین ، دانشجویان با توجه به اینکه ساختار سیستم مجازی بخوبی برایشان آموزش داده نشده بود و هدفها مشخص نبود . از تحقیق و تلاش تا حدودی دست برداشته بودن و متاسفانه در ارزشیابی های مجازی سو استفاده هایی صورت میگرفت.
پس آنچه بایستی در این موضوع بیان نمود آن است که اگر تدریس مجازی با یک ساختار درست از طرف آموزش و پرورش و آموزش عالی ما انجام بگیرد .
این روش بسیار کارآمد تر از حالت حضوری خواهد بود .
و از کاهش انرژی مدرسین و فراگیران علم در شرایط کلاسهای حضوری جلوگیری می گردد.
و در شرایطی مناسب محصلین و دانشجویان اقدام به یادگیری اصولی می نمایند .
اما ، حرف آخر :
کلاسهای مجازی باعث تلاش و پیگیری بیشتر دانش آموزان و دانشجویان خواهد شد .
البته در شرایط و محیطی که ساختار دوره های مجازی توسط سیستم های آموزشی و پزوهشی ما به نحو مطلوبی از روشهای تدریس نوین و یادگیری و تکنولوژی های روز بهرمند شوند.
به امید ساختارهای آموزشی مناسب و کارآمد و آینده ساز در سیستم آموزشی کشور عزیزمان ایران .✨✨✨✨✨✨✨✨✨
معلم های با سواد و دارای علم روز عالی عمل کردن .
و نظارت اولیا روی تدریسها هم باعث بالا رفتن کیفیت تدریسها بیش از پیش شده.
اون معلم ها یی که اصرار دارن تو حضوری بهتر درس میدن فقط میخوان بیسوادی و بیعرضه خودشون تو ادره کلاس را لا پوشونی کنند.
و در صورت اعتراض اولیا با این حربه که کم کاری از دانش آموز خودتونه خودشونو تبرئه کنند.
کاری که در تمام این سالها کردن و حالا کلاسهای انلاین کاسه و کوزه شان را به هم ریخته.
متاسفانه بعضی از معلمها خیلی اذیت میکنن دانش آموزان را شاید به خاطر حقوق کمشونه واصلا وجدان ندارن حتی والدین بچه ها رو هم اذیت میکنن به خاطر اعتراض به نا عدالتی ومدیر هم کاری انجام نمیده خیلی از والدین ناراحت هستن ونمیتونن چیزی بگن یا کار ی انجام بدن و هر که چاپلوستر نمره بهتر ی میگیره فرزندش الانم که مجازی حق بچه ها از بین میره چون بعضی ها که تقلب میکنن و بازهم متاسفانه معلم توی امتحان سایتی وقت خیلی کمی به بچه ها میده و با کلی استرس کم بودن وقت یک دقیقه برای هر سوال امتحانشو بد میده
سلام معلم ما خیلی مزخرفه کاش مدرسه آنلاینشم نبود خودش درس نمیده به ما که دانش آموزیم میگه تدریس کنیم فیلم بفرستین الآنم فردا میخواد تماس تصویری بگیره 2 تا کتاب آزمون بپرسه آخه این چجورشه دیگه شورشو در آوردن.
به نظرم که معلم من خیلی خوب هست و عالی تدریس می کند.حتی برای کسانی که متوجه سوالی نشدند،دوباره توضیح می دهد تا خوب یاد بگیریم و پیشرفت خوبی هم داریم ؛تاحدی که بین من و یکی از بچه ها حس رقابت به وجود آمده.
با توجه به این که ، بسیاری از افراد بر این باورند که کلاسهای مجازی باعث پایین آمدن سطح علمی در سیستم آموزشی می گردد .
می توان گفت :
در صورتی که این سیستم بتواند به نحو مطلوبی با ساختارهای درست انجام شود بسیار تاثیر گدار تر نسبت به سیستم حضوری می باشد .
چرا که دراین روش اولا ، به دلیل اینکه مدرس بایستی زمان ارائه مطالب را نسبت به ارائه حضوری کمتر در نظر بگیرد و آن مطالب را در مدت کوتاهتری به صورت کلیدی و کاریردی ا رائه دهد و همچنیین در پایان هر جلسه مجازی جهت یادآوری آن جلسه فایل و تستی از مطالب را ارائه دهند و همچنین فرد یادگیرنده این را میداند که چون این مطالب در حد کلیدی و کلی تدریس شده است اقدام به مطالعات بیشتری در مورد دروس ارائه شده توسط مدرس می نماید بنابراین ، این موضوع خود باعث می شود یاد گیرنده مطالب آن جلسه را خود بیشتر تحقیق نماید و در صورت داشتن سوالاتی با مدرس خود در میان بگذارد . ونیز جهت ارزشیابی پایانی دوره ، مدرس مربوطه با شیوه هایی که وجود دارد از جمله ، روشهایی جهت نوع سوالات طراحی شده مثلا به صورت تستی و یا اعلام زمان بسیار اندک که فقط فرد ، بتواند سوالات را پاسخ دهد و سو استفاده ای از زمان نگردد بکار گیرد .
اما متاسفانه به خاطر کمرنگ بودن آموزشهای دوره ای معلمین و همچنین ساختارآموزشی و نرم افزاری نامناسب که بخصوص در آموزش و پرورش در بحث کلاسهای مجازی در مقاطع تحصیلی دارد باعث پایین آوردن سطح علمی گردیده است اما این موضوع در سطح آموزش عالی قدری قابل قبول تر و منطقی تر اجرا می گردد.
و با توجه به اینکه دانشگاه هادر این مورد عملکرد بهتری نسبت به مدارس داشتند و مدرسین وقت بیشتری را صرف تدریس می نمایند .
و فقط در بحث ارزشیابی های نهایی روشهای مناسب توسط برخی از مدرسین عزیز انجام
نمی گیرد و همچنین ، دانشجویان با توجه به اینکه ساختار سیستم مجازی بخوبی برایشان آموزش داده نشده بود و هدفها مشخص نبود . از تحقیق و تلاش تا حدودی دست برداشته بودن و متاسفانه در ارزشیابی های مجازی سو استفاده هایی صورت میگرفت.
پس آنچه بایستی در این موضوع بیان نمود آن است که اگر تدریس مجازی با یک ساختار درست از طرف آموزش و پرورش و آموزش عالی ما انجام بگیرد .
این روش بسیار کارآمد تر از حالت حضوری خواهد بود .
و از کاهش انرژی مدرسین و فراگیران علم در شرایط کلاسهای حضوری جلوگیری می گردد.
و در شرایطی مناسب محصلین و دانشجویان اقدام به یادگیری اصولی می نمایند .
اما ، حرف آخر :
کلاسهای مجازی باعث تلاش و پیگیری بیشتر دانش آموزان و دانشجویان خواهد شد .
البته در شرایط و محیطی که ساختار دوره های مجازی توسط سیستم های آموزشی و پزوهشی ما به نحو مطلوبی از روشهای تدریس نوین و یادگیری و تکنولوژی های روز بهرمند شوند.
به امید ساختارهای آموزشی مناسب و کارآمد و آینده ساز در سیستم آموزشی کشور عزیزمان ایران .✨✨✨✨✨✨✨✨✨
و نظارت اولیا روی تدریسها هم باعث بالا رفتن کیفیت تدریسها بیش از پیش شده.
اون معلم ها یی که اصرار دارن تو حضوری بهتر درس میدن فقط میخوان بیسوادی و بیعرضه خودشون تو ادره کلاس را لا پوشونی کنند.
و در صورت اعتراض اولیا با این حربه که کم کاری از دانش آموز خودتونه خودشونو تبرئه کنند.
کاری که در تمام این سالها کردن و حالا کلاسهای انلاین کاسه و کوزه شان را به هم ریخته.
والا اگه من پول داشتم همین الان قصد رفتن به کشور دیگه رو میکردم چون می دونم اونجاها بیشتر پیشرفت میکنم تا اینجا