سایپا دنبال این است که آبرویی که پراید از این شرکت برده را برگرداند
اگر همه محصولات خط تولید با همین کیفیت ساخته شوند و از کیفیت قطعات آنها خصوصا بدنه زده نشود جای امیدی هست.
جیب مصرف کننده و تیراژ تولید را هم نگاهی کنند بد نیست.
با بالابردن تیراژ تولید می توانند به راحتی پرایدهای مدل پایین را از کشور جمع آوری واسقاط کنند و حال وهوای خیابانهارا تغییر دهند
مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا با این همه حمایت دولتی که دریافت می کنند باید شب و روز خود را فدای این مردم کنند اما تا اینجا که ما غیر از تبلیغ و تیتر چیزی ندیدیم
تست اصلی و مهتبر ترین تست ماله یورو انکپ هستش که با سرعت 64 کیلومتر در ساعت انجام میشه و در سه حالت برخورد از روبری کامل برخورد با نصف عرض خودرو و برخورد با یک سوم عرض خودرو انجام میشه و از روی یه فیلم کوتاهم نمیشه انقد نتیجه گیری کرد که تو متن بالا نوشتید بازشدن ایربگ هم کار زیاد شاخی نیست حالا بزارید بیاد بیرون یدونه ببینیم چه اشغال دیگه ای ساختن واسمون
اگر همه محصولات خط تولید با همین کیفیت ساخته شوند و از کیفیت قطعات آنها خصوصا بدنه زده نشود جای امیدی هست.
جیب مصرف کننده و تیراژ تولید را هم نگاهی کنند بد نیست.
با بالابردن تیراژ تولید می توانند به راحتی پرایدهای مدل پایین را از کشور جمع آوری واسقاط کنند و حال وهوای خیابانهارا تغییر دهند
مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا با این همه حمایت دولتی که دریافت می کنند باید شب و روز خود را فدای این مردم کنند اما تا اینجا که ما غیر از تبلیغ و تیتر چیزی ندیدیم
خخخخخخ
امیدوارم سایپا بتونه اعتماد از دست رفته رو با یک محصول خوب برگردونه
امیدوارم...
این دنیا عشق و حالتونو بکنید که اون دنیا باید جواب پس بدید