نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مگه نمی گید دنا پلاس لوکس ترین و زیبا ترین ماشین داخلی ایران هستش. خیلی خوب. یک شولت امریکایی تمیز مدل لوکس 50 سال پیش رو بیارید بزار کنار دنا پلاس خودتون تفاوت های زیبایی رو خواهید دید. بجز این ماشین 50 سال پیش که میگی کارشناس جان اسقاطی از لوکس ترین محصول ایران دنا پلاس توربو اتوماتیک با کیفیت تره و با کلاس تره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
آخه تو که اینکاره نیستی الکی کارشناسی نکن برادر ، همش که امتیاز خرید خودرو نیست اصل اون مبلغی هستش که باید واریز بشه پولش از کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۳:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مردم لنگ خوراکی و پوشاکن ماشین میخان چیکار ماشین دیگه کالای تجملاتی به حساب میاد
Iran (Islamic Republic of)
صباغی
۱۲:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چطور درمورد اسقاط خودرو مبنای مقایسه میشه کشورهای خارجی
ولی مثلا مبنای تعیین حداقل دستمزد کارگران را حرف نماینده کارفرمایان (سرمایه داران ) قرار میگیرد
کدام کشور بخاطر ترمز نگرفتن ماشین را اسقاط میکنند بلکه شرکت تولید کننده خودرو فراخوان میزنه تمام خودروهای تولیدیش را جمع آوری میکنه وخسارات خریداران را میپردازه !!!!!!
تاکی میخواهید سر مشتری شیره مالی کنید وبنفع خودرو سازان داخلی مسائل را مطرح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ماشین بنز رو اسقاط میکنند به جاش فرغون میدن دست مردم خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا واقعا توی مسائلی که هیچ تخصصی نداریم نظر میدیم خصوصا تو مبحث قیمت گذاری کالای سرمایه ای !
که میگین با اجرا شدن این طرح قیمت خودرو کاهش پیدا میکرد؟!
اولا کسی که خودروی فرسوده و اسقاط سوار میشه قطعا توان مالی خرید خودروی نو رو نداره خصوصا با قیمت گذاری های الان و میزان درامد ماهانه افراد توی هر شهری میخوان باشن

دوما گیرم که اجرا شد مگه مسکن مهر نبود خیلی ها همین پوله رو هم نتونستن جور کن و حق مسکن مهرشون رو فروختن به کس دیگه ای طی قولنامه نمونش پدر خود من که یه کارگره و با حقوق وزارت کاری 25 ساله زندگیمون رو میچرخونه ! به زور البته اونوقت توقع دارید مابه تفاوت پول این ماشین نو که سهمیه اشونه بتونن جور کنن





یا شما تو ایران زندگی نمیکنین اقای خبرنگار و مسئول اتحادیه مربوط یا خبر از حال و روز زندگی دهک های پایین ندارید و قشر مرفه هستید!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
کشور رو ب جایی رسوندن ک ماشین سرمایه میشه . باید با التماس و شانس و دردسر قرض یه ماشین تو ایران بخری . تو بلاد کفر التماست میکنن ک ماشین رو ازشون قسطی بخری
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۱۲:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
جدای از بحث خودروهای فرسوده و اسقاطی این کارشناس هبچ چیزی در مورد خودروهای کلاسیکی که در تمام دنیا هزاران دلار و یا حتی بیشتر ارزش دارن نمیگه. اگه بحث ده سال یا ۲۰ باشه پس سرنوشت خودروهای صفر کیلومتر ده های گذشته که کلاسیک و کلکسیونی هسنتد چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بدرد ما سهامداران برسید چرا جلوی ریزش نمیگیرن دارو ندارمون تو بورسه داره اب میشه صدای ما رو برسونید به گوش وزارت اقتصاد و مجلس و دولت همگی دارن سکته رو میزنن بفریادمون برسید چقدر صف فروش منفی هر چی کار کردیم اوردیم تو بورس 60٪ ریخته این بود حمایت حرف زدن فایده نداره عمل میخواد چرا صندوق توسعه ملی به کمک نمیاد تو را خدا کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یکی همینابدین به من ببرم درست کنم خدایش هیچ وقت نمیتونم ماشین بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
دیوار کوتاه تر از مردم پیدا نکردین نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یک چیز رو واقعا شما که تریبون دارید پیگیری کنید
ابن خودرو سازای مثلا بومی هر ۳ ماه تقریبا ۳۰ درصد افزایش قیمت میزنن
بعد اونیکه پیش خرید کرده سالی ۱۰ درصد مشارکت در تولید میدن بهش
یک بوم و دو هوا شده بالاخره اونیکه پول داده پیش خرید کرده در تولید مشارکت میکنه و سرمایه ی اونم بالاخره پول زحمت کشیه باید هر ۳ ماه ۳۰ درصد افزایش پیدا کنه نه اینکه یه پولی بدی تا وقتی ماشینتو تحویل بدن ارزشش صفر بشه!!
پولو از اونایی که ندارن میگیرن میدن به اوناییکه پولدارن
Iran (Islamic Republic of)
عیان
۱۱:۰۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اگه ایرانی اصیل هستی نخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اجرا نشدن طرحی که قیمت خودرو را کاهش می داد؟؟؟؟!!!. کدوم کارشناسی یه همچین حرفی زده؟؟؟!! توی شرایطی که قیمت خودرو نو بسیار بالاست و افراد کمی توان خرید دارند، می دونید چه تقاضایی از بازار رو همین خودرو های به اصطلاح فرسوده پوشش داده اند؟؟ خودرو اسقاطی سودی برای صاحب آن ندارد، اما در صورت اسقاط تقاضا ها جهت خرید خودروی نو افزایش یافته و قیمت بالاتر می رود. برای بحث محیط زیست هم بهتره روی خودروساز ها فشار بیارید که کیفیت رو ارتقا بدهند در حال حاضر نه از لحاظ میزان سوخت و نه از لحاظ آلاینده خروجی حتی خودروهای نو نیز وضعیت خوبی ندارند!!!
Iran (Islamic Republic of)
حاصلی
۱۰:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بااین تفاسیرمراکزمعاینه فنی مقصراصلی گرانی خودروهاهستند وشورای رقابت ناچاره که قینت ها روافزایش بده وبدین طریق ابرازهویت بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ای بابا مافیا کیه ؟خود دولت پس انتظار چی دارین
۱۲۳۴