خودروسازها ضرر نمیکنن فقط دارن میبینن سودشون نسبت به حاشیه بازار کمتره.در واقع تو سود ضررند. نعمت بخش گفته باید قیمت بره بالا تا خودروساز پول داشته باشه کیفیت رو ببره بالا. بیش از 40 ساله که مردم دارن از این ماشینا فکستنی که تولید ملی اند حمایت میکنند. تا کی حمایت کنند؟ هنوز هم کیفیت نرفته بالا.
علت اصلی گرانی خودرو شورای رقابت خودرو است که احتمالاً منافعی از گرانی خودرو می برند از زمان قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت .قیمت خودروها بصورت سرسام اوری افزایش یافته در ثانی اختلاف قیمت خودرو در بازار ازاد ودر کارخانه بی معنا است ووبه نفع عده ای خاص ونوعی بی عدالتی است .قیمت باید تک نرخی شود . وقیمت خودرو بایستی کاهش چشمگیری کند وقیمت بازار ازاد وکارخانه تقریباً در یک سطح باشد .معنایی ندارد پراید ۱۰ میلیون تومان وسمند ۲۰ میلیون تومانی با این قیمتها خرید وفروش شود . قیمت پراید حداکثر باید ۳۰ میلیون وقیمت سمند وپژو باید ۵۰ میلیون شود
مشکل اصلی خودروسازان که دارن خودروهاشونو احتکار میکنن که تقاضا در بازار زیاد بشه و قیمت بالابره بعد بیان بگن داریم با ضرر تولید میکنیم حاشیه بازارش کنین
سعید
۱۵:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تو خوابم نمیتونی این قیمتهارو ببینی
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خودروها تو بازار ازاده میدن به شهر خودرو. بعد مردم الکی میرن ثبت نام میکنن
ی راه ساده وجود داره برای پایین آوردن قیمت خودرو خودروهای نو برای سال اولم هرکس فروخت ب قیمت کارخانه اونوقت براشم ی مجازات سخت درنظر بگیرن تاکسی ک نیازداره بخره راه حلش اینه
مافیای خودروساز با استفاده از دلالان و قاچاقچیان وابسته در بازار قیمت سازی و مشغول غارت است. سران هم با گرفتن دنا پلاس سهم خودشان را گرفته و مردم هم بروند در صف قرعه کشی؟؟؟ باید دست خودرو سازان را با بازداشت دلالان قیمت ساز و سایتهای مربوطه شان زیر گیوتین نظارت برد.
راگذاشتینسرکار؟؟؟؟؟