سایپا 151 که همان اوایل رونماییش اگر اشتباه نکنم توسط دستور ریاست جمهموری یا نیرو انتظامی بود تولیدش به علت نداشتن ایمنی متوقف شد چجوری ستاره کیفی گرفته ضمن اینکه همون پرایده اتاقشو برداشتن. پس معلومه سیستم کیفیت و استاندارد هم با سایپا یکی اند و ارزشی ندارد بقیه ماشین هاشونم اعتبارشونو اینجوری از دست میدن
مگه هتل بین المللیه که دو ستاره سه ستاره هست چقدر به مردم ما ظلم میکنند خودرهای بیکیفت چندبرابرقیمت به خورد مردم میدن هر روزم یک اسم جدید براش میزارن سه ستاره چهارستاره فردا به پرایدمیگن پرایدپلاس مردم دنیا چه ماشینی سوارمیشن ماچه ماشینی خدا عظمت شکر
ستاره برای خودروساز چه دردی از فقر و نداری قشر ضعیف و مردم ایران دوا میکنه؟ دست وزیر هم بامافیای گرانی در یک کاستی ماهم نمیتوانیم کاری کنیم فقط نظر میدیم وحرس می کشیم و ایرانی باید کادیلاک بنز ودر این رده سوار میشد نه حلبی های چینی
شما خودت سوار میشی خبرنگار که انقدر مفتخر مونتاژ خودروهای
50 سال پیش فرانسه و پراید کره که باهاش برای جابه جایی مسافر داخل فرودگاه بخاطر کوچک بودنش استفاده میشده
استفاده کنی
والا نه برام مهمه نه اهمیت داره چون بی کیفیته ستاره بدون تست تصادف
3 ستاره و 4 ستاره گرفتن
حتما پراید 7 ستاره گرفته
50 سال پیش فرانسه و پراید کره که باهاش برای جابه جایی مسافر داخل فرودگاه بخاطر کوچک بودنش استفاده میشده
استفاده کنی
والا نه برام مهمه نه اهمیت داره چون بی کیفیته ستاره بدون تست تصادف