دوستان سایپا و شورای رقابت با اعتراض مردم عقب نشینی کردن لطفا حواله داران به هر گونه افزایش این دوشرکت اعتراض شدید داشته باشن اینا تو این اوضاع بفکر سرکیسه کردن مردم افتادند به امید خدا با یاری هم انحصارو نابود میکنیم
از ۱۴سالگیم دارم کارگری میکنم والانم ۱۰ساله کارم خدمت کردن هست بخدا۳۳سالمه واقعا دلممیخواد یه ماشین خوب داشته باشم حداقل زن وبچن رو ببرم تفریح نه هر ماه سالی دوبار ولی افسوس با این قیمت خودروها فکر کنم خانواده من من با خودرو تشییع جنازه تو سرد خونه ببرن ولی من نتونم یه تفریح اونها رو مهمون کنم
سلام.قیمت خودرو باید به سال91و قبل از روی کار امدن دولت اقای روحانی باز گردد تا عادلانه شود،قیمت خودرو باید حداقل به یک دهم کاهش یابد،قیمت واقعی تولیدات شرکت سایپا زیر 10میلیون و شرکت ایران خودرو زیر20 میلیون تومان است،ننگ بر وزیری که نیامده میخواهد خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی30 سال پیش را گران کند از وزیری که بچه هایش در خارج زندگی میکنند نباید انتظاری جز این داشت،باتوجه به داخلی سازی بسیاری قطعات و کاهش ارزبری قیمتها باید روز به روز کاهش یابد،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.سپاس
با درود. از شرکت های لیزینگ خودرویی تمجید کردید ولی به بهره های آن چنانی تسهیلات در اختیار مشتریان که نصیب این شرکت ها می شود اشاره ای نکردید هم چنین است بانکداری ربوی ما که یک سری از مراجع تقلید این سیستم بانکداری را غیر شرعی می دانند . مقایسه تطبیقی با دنیا خود حدیث مفصل دارد از این مجمل . همین کشورهای همسایه عربی را ببینید و قضاوت کنید . خرید بهترین خودروها به روز با تسهیلات به معنی واقعی کلمه و اقساط بلند مدت با بهره پایین . ولی کشور ما که حتی در جریان کوچک ترین اطلاعات خودروی پیش خرید کرده خود نیستی چه برسد به ... بماند . این ها درد است .
چرا اینا فروش اقساطی سایر کشورها رو با فروش اقساطی ما مقاسیه میکنند و تازه میگن مال ما ضرر ده هستش.
سودی که اینها از مردم بابت وام میگیرن فوق العاده زیاده یه چیزی حدود نصف پولی که وام میگیری رو باید به عنوان سود برگردونی.
پرایدی که در بدترین حالت چیزی حدود 30 میلیون هزینه ساختشه برای کارخونه داره 150 میلیون فروش میره. بعد فکر کن لیزینگ هم بدن دست مردم.
فکر اینکه برای یه پراید 200 - 250 پول بدی وقتی هم که قسط تموم شد یه ماشین آشغال دستت باشه که حتی بدرد بیرون شهر رفتن هم نخوره!
تنها راه ارزانی خودرو اجازه واردات خودرو بدون واسطه و همچنین اجازه دادن به مردم برای خرید خودروی دسته دوی خارجی هستش.
تو این شرایط دلار این کار خودکشی هست خودرو پایین نمیاد هیچ دلار میره تا پنجاه هزار
ایرانی
۰۹:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
قیمت خودرو رو عمدا خودتون دارین گرون میکنین....باز یه برنامه یا طرحهایی میزارین که ارزون بشه.....خودتونو سیاه کنید با این برنامه ها تون مردم رو بیچاره کردین
مسئله خیلی ساده هست
وقتی بازار انحصاری باشد، گمرک و عوارض و هزارجور هزینه دیگه هم واسه وارد کردن خودرو باشد که قیمتش از دوبرابر هم بالاتر میشود
تولید کننده با احتکار عمدی و عرضه قطره چکانی، قیمت رو آنچنان بالا میبره که خرید خودرو آرزوی دست نیافتنی برای مردم میشه
اگه ارز ۵۰۰ تومان گران بشه شرکتی مثل مدیران خودرو فردای ان روز سایت خود را بروز می کند و قیمت خودرو هایش جهش ۵۰ تا ۶۰ میلیونی پیدا می کند اما قیمت ارز که کاهش پیدا می کند در قیمت هایش هیچ تغییری رخ نمی دهد
مسئولین نظارت کجاست
ب والله قسم تاوانشو پس میدن
مردم شریف این خودروهای از رده خارج را نخرید
قدیم ها گفته اند
سزای گران فروختن نخریدن است
سودی که اینها از مردم بابت وام میگیرن فوق العاده زیاده یه چیزی حدود نصف پولی که وام میگیری رو باید به عنوان سود برگردونی.
پرایدی که در بدترین حالت چیزی حدود 30 میلیون هزینه ساختشه برای کارخونه داره 150 میلیون فروش میره. بعد فکر کن لیزینگ هم بدن دست مردم.
فکر اینکه برای یه پراید 200 - 250 پول بدی وقتی هم که قسط تموم شد یه ماشین آشغال دستت باشه که حتی بدرد بیرون شهر رفتن هم نخوره!
تنها راه ارزانی خودرو اجازه واردات خودرو بدون واسطه و همچنین اجازه دادن به مردم برای خرید خودروی دسته دوی خارجی هستش.
وقتی بازار انحصاری باشد، گمرک و عوارض و هزارجور هزینه دیگه هم واسه وارد کردن خودرو باشد که قیمتش از دوبرابر هم بالاتر میشود
تولید کننده با احتکار عمدی و عرضه قطره چکانی، قیمت رو آنچنان بالا میبره که خرید خودرو آرزوی دست نیافتنی برای مردم میشه
مسئولین نظارت کجاست
مسولین نظارت وقتی دلار دوباره رفت بالا پیداشون میشه وقتی امد پایین در استراحت هستن