نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
سلام یعنی تا کی سوار خودروی بی کیفیت بشیم تا زمانی که رقابت نباشه کیفیت خودروهای داخلی قراره همین باشه
و اینو بدونیم حتی کشورهای پیشرفته هم خودرو وارداتی دارند مثل چین و...
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۲۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه مافیا از هر دو طرف وجود دارد و به نفع منافع خودشون اجازه ورود خودرو را نمیدند و میخواهند قیمتها همچنان بالا باشه و ماشینهای داخلی با کیفیت کم الان کشور چین و امریکا هم خودشون تولید کنند هستند همم انواع ماشینها را وارد میکنند پس این چرت و پرت هست که میگند اگه واردات باشه صنعت داخلی ورشکسته میشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خودروسازان کشور دچار ضعف بودند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این چند سال که ماشین وارد نشد کیفیت گاری های ایران خودرو و سایپا افزایش پیدا کرد؟
کدوم کشور به صنعت خودروسازی ۴۰ سال وقت داد برا پیشرفت؟
مردم ایران حق ندارن ماشین خوب سوار شن؟
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۸:۰۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
جالبه حالا که یه نیمچه تصمیمی برای واردات خودرو گرفته شده جوسازیا شروع شد ‌.خودروسازان داخلی واقعا دارن در حق مشتری بی نهایت ناحقی میکن یعنی واقعا باید ما هی بریم خودرو بی کیفیتی مثلا دنا پلاس بخریم که حالا از حداقل اپشن ها هم ازش کم میکنن و گرونتر میفروشن . من ۲ سال توی نمایندگی ایران خودرو کار کردم به عنوان کارشناس کارت طلایی به خدا در حق کارمنداشم میزنه دیگه خودتون حساب کنید. به ما ماهی خدامیدونه ۵۰۰ میدادن ۳ سال پیش . الان درومدم فهمیدم چقدر .... هستن . باید حتی یه دونه خودرو داخلی نخریم که حساب کار بیاد دستشون .حمایت از تولید داخل نگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
مافیا کدومه؟ تا کی باید آشغالهای تولیدی ایران خودرو و سایپا رو به صد برابر ارزش واقعی بخریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
مگه در زمانی که ممنوع بود چکار برای مردم بدبخت بیچاره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خودرو باید وارد بشه تا از انحصار در بیاد. وقتی سایپا و ایران‌خودرو رقیب ندارن در کشور هر آشغالی رو تولید میکنن واسه مردم. ولی وقتی رقیب باشه اونا هم مجبورم کیفیت رو ببرن بالا نه فقط قیمت رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
منافع و جون 80 میلیون ایرانی مهمتر از دوتا فرغون سازیه.

نه کیفیت دارن نه خدمات نه ایمنی هیییچی. سرسوزن هم برای اینا تلاش نمیکنن و حتی تکنولوژیشم ندارن و وارداتم ممنوع.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
نه توليد خوب دارن نه دنبال كيفيت هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ازاد بشه یا نشه چه فرقی میکنی؟ وقتی میگن کمترین قیمت خودرو خارجی که وارد ایران میشه یک میلیارد دویست میلیون تومان هست برای خودرو ساز ( اشغال ساز) ایرانی چه فرقی داره همچنان تولید میکنن و ما مجبوریم بخریم چون ماشین قابل رقابت از نظر قیمتی( به دلیل گمرک، عوارض و شرط اسقاط هشت خودرو برای واردات یک دستگاه) وجود ندارد
و ما مردم عادی باید فقط به ماشین خارجی نگاه کنیم
به نظر من واردات ازاد بشه حداقل مافیا دست از سر ماشین داخلی بردارن و تفاوت کارخانه و بازار کم بشه تا مردم عادی همین ماشین داخلی بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ملت نان شب خودشان را با بدبختی بدست میآورند آن وقت بعضی ژن خوبها به فکر ماشینهای لوکس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خدا را شکر واردات بشه برای مردم خیلی بهتره به این دلیل که مافیای خودرو به دلیل نداشتن رقیب خودروهای نه چندان جالبشون را به هر قیمتی که دلشون میخواست به مردم میفروختنند.
Iran (Islamic Republic of)
دیوید
۰۷:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
بسیار بسیار حرف هاتون بچه گانه هست و معلوم میشه رسانه شما هم ذی نفع هست. اولا اگر تولیدکننده داخلی بخواهد رقابت کند باید در سطح بین المللی رقابت کنه و گرنه با انحصار هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه دوما چون توی ایران تقاضا از عرضه پیشی گرفته باعث بالارفتن قیمت خودرو شده است که باید برای کنترل قیمت واردات انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اخه اینم سواله پرسیدی. چه کسی به دولت فشار می اورد؟؟؟
قضیه گران کردن بنزین و که یادتون هست رئیس جمهور خبر نداشت و چی گفت
اینم مثل اون چه کسی به دولت فشار می اورد؟؟