نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
ماکه نه خودرومیخریم نه لباس نه خوراک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
نقطه تعادل در عرضه و تقاضا وقتی اتفاق میفتد که واردات خودرو آزا باشد نه اینکه عرضه توسط فقط چند شرکت محدود انجام شود. اونوقت هم قیمتها منصفانه میشود و هم خودروساز به دنبال افزایش کیفیت میرود و هم حقوق مصرف کننده و تولید کننده تامین میشود. وگرنه با بازار انحصاری نقطه تعادل عرضه و تقاضا معنی ندارد
Sweden
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
تو این سی سالی که عمر دارم به یاد ندارم چیزی ارزون شده باشه نهایت دو سه تومن شاید پایین بباد ولی دوباره گرون میشه ترفند همیشگی
Iran (Islamic Republic of)
یک جانباز
۱۵:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
چرا در مورد ماشین و مسکن مردم را گمراه میکنید و هر جند وقت یکبار سخن از ارزانی میگویید لذا تا این در گروه دزد در جمهوری اسلامی باشند ما امیدی به خانه دار شدن و خرید ماشین نداریم چون هشت سال دزدان اصلاحطلب میروند و هشت سال دزدان اصولگرا میایند هر زوز هم بر تعداد آنها اضافه میشود پس امیدی نیست
Ireland
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
نخرید تا ارزون بشه.شما هر چی نخرید اینا صادر میکنن بجز ماشینهای از رده خارجشون که هیچ کجای دنیا خریداری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
قیمت کارخانه باید به یک پنجم کاهش یابد تا کمی عادلانه شود،باید به دلال بازی برخی مسئولین و ازجمله دبیرانجمن خودروسازان خاتمه داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
شاید احمد نعمت بخش عامل گرانی چندبرابری خودرو، .قیمت کارخانه باید نصف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
باید خودروساز از زیان خارج بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
جناب نعمت بخش
متاسفیم برای انجمن خودرو سازان که شما دبیر آن هستید
بزرگوار قیمت حاشیه بازار به قیمت کارخانه نزدیک نشده

قیمت کارخانجات به قیمت حاشیه بازارنزدیک شده
اولین دوره پارس ۷۰ میلیون بود
الان پارس قرعه کشی ۱۲۰ میلیون هست
یکم دقت کن چی به چی داره نزدیک میشه مهندس جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
الان که ۹۰ درصد مردم دلال خودرو شدن بنظرم باید کارخانه های تولید خودرو تعطیل بشه کارخانه ای زیان ده باشه باید درش پلمپ بشه اون چند هزار نفر کارگر هم به مجموع چند میلیون بیکار اضافه بشه هیچ اتفاق ناگواری نیست ولی صنعت اینجوری مشکلاتش گریبان چند ده میلیون نفر رو گرفته
عاقلان دانند
Iran (Islamic Republic of)
محسن مغان گرمی
۱۴:۳۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سلام.قیمت کارخانه باید حداقل به یک چهارم کاهش یابد تا کمی عادلانه شود،مردم توان مالی خرید خود را از دست داده اند،باید به دلال بازی و مافیاگرایی در این صنعت پایان داده شود،تنها راه کاهش قیمت کارخانه و فروش به صورت قرعه کشی فوق العاده به مصرف کننده بدون خودرو و پلاک هست و جلوگیری از خریدو فروش خودروی صفر در بازار و نمایشگاهها.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
فقط یه چیزیو خوب فهمیدم. فرض کن یک ملیون نفر ماشین نخره یا جنس دیگ نخره درسته ارزون میشه ولی 300 نفر برن بخرن همون جنس ها گرون میشه و برنده خریدار میشه ضرر رو فقط اون یک ملیون نفر میکنن. منظورم اینه ما ایرانی جماعت همیشه تو صف گرونی ها هسیم. ارزون بشه ناراحتیم. ما هیچ وقت متحد نمیشیم چون خودمون نمیخوایم. اروپایی ها از اول با هم متحد بودن. ایرانی ها هم آدم فروش. پس بیخیال صد سال اولش سخته. ما ایشالله تو دنیای بعدی شاید شاید! خوب زندگی کردیم. من تو این دنیا یا بهتر بگم تو ایران زندگی نکردم واسمم مهم نیس باشم یا نباشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
اگر نخریم که همین چند قرون بی ارزشم بصورت وام بی بهره دو دستی تقدیم دوستان استمعار گر خودرو ساز می کنن . اقتصاد مملکت درست هم نمی شه .
Iran (Islamic Republic of)
سید حبیب
۱۴:۱۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
با فروش خودرو در حاشیه بازار مخالفم چون بازم باید مقداری سود به فروشنده داد بهتره خود خودرو سازها یک درگاه در سایت خودرو سازی داشته باشند که بشه خرید فوری و مستقیم انجام داد
وقتی این شد دیگه بکل دلالی از بین میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا نمیفهمی با خودت را زدی به اون راه ؟!؟!
راهکار میدهی به خودروساز که دلالی از بین بره؟!؟!
تو این کشور زندگی نمیکنی؟!؟!

تقاضای اندکی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۱۴:۱۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
داداش گزارشتو اينجور بگو كه قيمت كارخانه زياد شد پژو slx با قرعه كشي اولي ٧٧ تومن بود الان اومده ١٠٩ بنظرت قيمت بازار اومده پايين يا قيمت كارخونه