علاوه بر آزاد سازی باید به این سوال هم تمام مدیران گذشته و حال پاسخ دهند این حقوق و مزایا و شرکت صوری قطعه ساز که چند برابر قطعه چینی رو برای مردم فاکتور می کردین باید بر گردونین و قوه قضائیه نترسه از حربه اشتغال این صنعت که شده سپر بلای مدیران با صدای بلند فریاد می زنیم فشار تحریم های شیطان بزرگ یکطرف فشار روحی و روانی خودروسازان منفعت طلب بی وجدان یکطرف
ملت چقدر ساده اند کدام ادم عاقل وقتی برای محصولاتش هر قیمتی پیش فروش یکساله ودوساله میگذارند سرودست میشکنند برای ثبت نامه .چطور توقع دارید ارزان کنند .حالا که مدیران رانتخوار این دو شرکت ومسولین دزد صنعت ومعدن دوره حقه باری ورانتخواری را بانمرات 1000 پاس کرده اند
علاوه بر آزاد سازی باید به این سوال هم تمام مدیران گذشته و حال پاسخ دهند این حقوق و مزایا و شرکت صوری قطعه ساز که چند برابر قطعه چینی رو برای مردم فاکتور می کردین باید بر گردونین و قوه قضائیه نترسه از حربه اشتغال این صنعت که شده سپر بلای مدیران با صدای بلند فریاد می زنیم فشار تحریم های شیطان بزرگ یکطرف فشار روحی و روانی خودروسازان منفعت طلب بی وجدان یکطرف
بله درسته
تو بازار خریدار نیست
وقیمت شدیدا کاهشی
مخصوصا بودجه دولت که۲۰۰۰میلیارد درآمد از ورود خود و در سال دیگه پیش بینی شده
نشان دهنده واردات گسترده خودرو
وکاهش شدید قیمتهاست
علاوه بر آزاد سازی باید به این سوال هم تمام مدیران گذشته و حال پاسخ دهند این حقوق و مزایا و شرکت صوری قطعه ساز که چند برابر قطعه چینی رو برای مردم فاکتور می کردین باید بر گردونین و قوه قضائیه نترسه از حربه اشتغال این صنعت که شده سپر بلای مدیران با صدای بلند فریاد می زنیم فشار تحریم های شیطان بزرگ یکطرف فشار روحی و روانی خودروسازان منفعت طلب بی وجدان یکطرف
یکی ظالم یکی مظلوم. ملت رو سر کار گذاشتید؟ با پول بازنشستگی ماشین خریدم. چند ماه میخواستم بخرم پراید ۳۵میلیون بود گفتید نخرید ارزون میشه. منم گفتم رئیس سایپا گفته و دولت میگه نخرید منم گفتم شاید بیاد پایین . پایین نیامد که نیامد شد ۱۲۰ میلیون الانم ۳۵ میلیونم فکر کنم بشه باهاش یه موتور خرید و یا شاید پراید ۸۳ بخرم. الانم که هیچی بازم میگید افت قیمت. آخرهای آذر هستیم.
تقاضای خودرو حداقل ۴ برابر آمار تولیدی اعلام شده است خودرو سازها تمام تولیداتشون رو فروختن . تولیدات سال آیندشون رو هم فروختن .
وقتی همه تولیدات فروش رفته دیگه حمایت از تولید معنا نداره . باید واردات تا متعادل شدن عرضه و تقاضا آزاد شود . این تنها راه برون رفت از این بحران است .
بحران که تمام شد دوباره واردات را ممنوع کنید.
این یعنی مدیریت بحران
دیگه اون دوران به سر رسیده مردم همه چیز رو میفهمند گرانی خودرو چرا....مردم شعور اینو دارن که خودرو داخلی پیش از ۲۰ میلیون نمی ارزه؟کارشناس از خارج میاد قیمت رو کمتر از ۲۰ میلیون میده
تو بازار خریدار نیست
وقیمت شدیدا کاهشی
مخصوصا بودجه دولت که۲۰۰۰میلیارد درآمد از ورود خود و در سال دیگه پیش بینی شده
نشان دهنده واردات گسترده خودرو
وکاهش شدید قیمتهاست
وقتی همه تولیدات فروش رفته دیگه حمایت از تولید معنا نداره . باید واردات تا متعادل شدن عرضه و تقاضا آزاد شود . این تنها راه برون رفت از این بحران است .
بحران که تمام شد دوباره واردات را ممنوع کنید.
این یعنی مدیریت بحران
باشگاه خبرنگاراندجوان حتما پیگیرشوید این افزایش قیمت کویک خیلی ظلمه بخدا.