سلام. نه شکل ظاهری داره نه قدرت موتور نه قیمت مناسب شاهکار صنعت خودرو سازی ایران خودرو سایپا در مقابل هیوندای کره که در یک زمان شروع بکار کردند. اگه خوب کار می کردند به فکر مردم بودند الان فرقون نمی دادند بیرون در مقابل هیوندای جنسیس کره. بهترین کار برای پیشرفت این دو فرقون ساز داخلی تنها رقابت با خودرو ساز های معتبر جهانی هست . درآمد هیوندای 86 میلیارد دلاردر حالی که درآمد ایران خودرو 4 میلیارد دلار است. سود هیوندای 8 میلیارد دلار بود ولی ایران خودرو 400 میلیون دلار ضرر کرد.صادرات هیوندای سه و 4 دهم میلیون و صادرات ایران خودرو 1500 است. این راه ادامه دارد تا زمانی که خودروساز های داخلی نداشته باشند با خودروساز های معتبر خارجی.
تو هر جای دنیا بود یا تو هر دهه ای از تاریخ بود غیر از این ۲۰ سال گزشته بابت روشن نشدن ماشین جهت رونمایی ۱۰ تا مدیر مربوطه که یک تست درست نکردن رو اخراج میگردند
ایرانخودرو یا سایپا قسم نخورده برای دلخوشی یا دلسوزی ما مردم یا اقشار ضعیف مثل کارگر یا کارمند و معلم خودرو بسازه. لذا مسئولین خودشون باید در فکر راه اندازی کارخانجات تولید خودرو با هدف حمایت از اقشار ضعیف باشند. به نظر من در این زمینه میتونن از تجربیات و امکانات نهادهای انقلابی و دلسوز مثل سپاه کمک بگیرند.
خودرو ساز ما اول باید مشخص کنه برای کدوم قشر و طبقه از مردم خودرو تولید میکنه.با این قیمت گذاری حتی اگه خودرو مجانی هم به هر ایرانی بدهند توان نگهداری و هزینه هاش رو نداره. قبل از اینکه خودرو تولید کنید اول باید در باره اقتصاد و درآمد جامعه تحقیق کنید.
سلام.خداوکیله این خودروی تارا نهایتا30میلیون تومن بیشتر ارزش نداره،چقدر این خودروسازان پررو شدند و این قیمت نجومی را گذاشتند روش،همان اتاق دناست با موتور206 تیپ5،چراغ و کاپوتشو عوض کردید هفتصد کشیدید روش با کدام عقل و منطقی.قیمت کارخانه ای خودرو باید به یک دهم کاهش یابد تاعادلانه شود.باتشکر
یک خودرو بسازید کلاس های مختلف بدید بیرون مثل شرکت بنز
اینقدر با کلمات بازی نکنید تارا رانا دنا ....!!!! گیج شدیم همشونم غالب مشخصات اصلی و موتوراشون شبیه همه
اونوقت اینا بعد سی سال موتور ۱۶ سوپاپ دادن با انواع تکنولوژی های روز مصرف صدی۷
اینقدر با کلمات بازی نکنید تارا رانا دنا ....!!!! گیج شدیم همشونم غالب مشخصات اصلی و موتوراشون شبیه همه