نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MOSTAFA
۲۳:۱۶ ۰۵ دی ۱۳۹۹
حالا اگه بیاد تو بازار آپشنهای مختلفی بهش میدن وانتش میکنن ون میکنن لیموزین میکنن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام. نه شکل ظاهری داره نه قدرت موتور نه قیمت مناسب شاهکار صنعت خودرو سازی ایران خودرو سایپا در مقابل هیوندای کره که در یک زمان شروع بکار کردند. اگه خوب کار می کردند به فکر مردم بودند الان فرقون نمی دادند بیرون در مقابل هیوندای جنسیس کره. بهترین کار برای پیشرفت این دو فرقون ساز داخلی تنها رقابت با خودرو ساز های معتبر جهانی هست . درآمد هیوندای 86 میلیارد دلاردر حالی که درآمد ایران خودرو 4 میلیارد دلار است. سود هیوندای 8 میلیارد دلار بود ولی ایران خودرو 400 میلیون دلار ضرر کرد.صادرات هیوندای سه و 4 دهم میلیون و صادرات ایران خودرو 1500 است. این راه ادامه دارد تا زمانی که خودروساز های داخلی نداشته باشند با خودروساز های معتبر خارجی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
طراحی بدنش اصلاً جالب نیست همش خط صافه یک کم بابا ظرافت به خرج میدادید
Georgia
ناشناس
۲۳:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
دوو سی سال پیش خودرو داده موتور۲۰۰۰هشت سوپاپ مصرف صدی ۶
اونوقت اینا بعد سی سال موتور ۱۶ سوپاپ دادن با انواع تکنولوژی های روز مصرف صدی۷
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خریدش جزء آرزوهامون میشه...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چرنده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تو هر جای دنیا بود یا تو هر دهه ای از تاریخ بود غیر از این ۲۰ سال گزشته بابت روشن نشدن ماشین جهت رونمایی ۱۰ تا مدیر مربوطه که یک تست درست نکردن رو اخراج میگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ایرانخودرو یا سایپا قسم نخورده برای دلخوشی یا دلسوزی ما مردم یا اقشار ضعیف مثل کارگر یا کارمند و معلم خودرو بسازه. لذا مسئولین خودشون باید در فکر راه اندازی کارخانجات تولید خودرو با هدف حمایت از اقشار ضعیف باشند. به نظر من در این زمینه میتونن از تجربیات و امکانات نهادهای انقلابی و دلسوز مثل سپاه کمک بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خودرو ساز ما اول باید مشخص کنه برای کدوم قشر و طبقه از مردم خودرو تولید میکنه.با این قیمت گذاری حتی اگه خودرو مجانی هم به هر ایرانی بدهند توان نگهداری و هزینه هاش رو نداره. قبل از اینکه خودرو تولید کنید اول باید در باره اقتصاد و درآمد جامعه تحقیق کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام.خداوکیله این خودروی تارا نهایتا30میلیون تومن بیشتر ارزش نداره،چقدر این خودروسازان پررو شدند و این قیمت نجومی را گذاشتند روش،همان اتاق دناست با موتور206 تیپ5،چراغ و کاپوتشو عوض کردید هفتصد کشیدید روش با کدام عقل و منطقی.قیمت کارخانه ای خودرو باید به یک دهم کاهش یابد تاعادلانه شود.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بحال دولت و دولت مردان بعدی همه بفکر سرمایه دار هستن وخواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
میر مهدی
۱۰:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تارا ماشین بدی نیست ولی انصافا به پولش نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
یک خودرو بسازید کلاس های مختلف بدید بیرون مثل شرکت بنز
اینقدر با کلمات بازی نکنید تارا رانا دنا ....!!!! گیج شدیم همشونم غالب مشخصات اصلی و موتوراشون شبیه همه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به جای هایما اس7 دوتا از اینا بدین مارو راحت کنید بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آقا بااین قیمت یه کارگر ساده باید 30سال کار کنه زیاد نخوره زیاد نبوشه اصلا مسافرت نره تا شاید بتونه این ماشین و بخره اگه به همین قیمت بمونه