صنعت خودروسازی ترکیه تقریبا با ایران و کره جنوبی همزمان شروع به کار کرد، اما هر سه کشور سه راه مختلف را رفته اند.
کره جنوبی برندهای خود را توسعه داد و ترکیه پایگاه خودروسازان خارجی شد و....
چرا نگفتید ایران چی شد و کدوم راه رو رفت؟؟؟
از مسیری ک ایران رفت رو خجالت می کشید به زبان بیارید؟؟؟؟
تارا جدیدترین اشغال ایرانی که فیس اپ دنا است واز نظر تکنولوژی ۱۰ سال عقبتر از این ماشینه تخمین زدن ۳۵۰۰۰ دلار.جالبه هرروز هم میگن خودرو سازی ما زیان ده است.حالا بیابید پرتقال فروش را
چی رو با چی مقایسه میکنی! مشدی!!؟ یک اتومبیل در سطح جهانی و قابل رقابت با برندهای شاخص است ؛ این فرقونهای وطنی ! که به قیمت بنز به مردم میاندازید! چطوری میشه مقایسه کرد!!!؟؟
با پراید ۱۳۱،۱۴۱،۱۵۱،...وگاریهای دیگه ، پژو۴۰۵،اردی و.....، سمند ال ایکس ،سورن و....
همرده است
اخه اینم سواله خجالت بکشین
حتی چرخ خودرو ترکیه به تمام هیکل خودروهای ایرانی شرف داره
اونها بدنبال ارتقا تولید و ما بدنبال خالی کردن جیب مردم و کلاه گذاشتن سر همدیگه، آنها سازمان حمایت از مصرف کننده تولید کننده و تعزیرات و ... شورای کوفتی رفاقت و .. ندارند که هزینه های سربار و غیر تولید را بکشند روی کالایی نهایی که می دهند دست مردم ، واقعا از این مردم مظلوم تر و یتیم تر توی تاریخ سراغ دارید؟!
کره جنوبی برندهای خود را توسعه داد و ترکیه پایگاه خودروسازان خارجی شد و....
چرا نگفتید ایران چی شد و کدوم راه رو رفت؟؟؟
از مسیری ک ایران رفت رو خجالت می کشید به زبان بیارید؟؟؟؟
همرده است
اخه اینم سواله خجالت بکشین
حتی چرخ خودرو ترکیه به تمام هیکل خودروهای ایرانی شرف داره