نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مخالفان طرح واردات خودرو همونهایی ک هستند که خودرو بی کیفیت چینی وارد میکنن
دریغ کز شبی چنین ستاره سر نمیزند
بنده کامیون بنز ۱۹۲۴ تولید ملی گرفتم یک ملیارد و پونصد پول دادم
نه کولرش جواب میده نه بخاری
بخاری درجاش رو بار اول روشن کردم دود زود داخل کابین ب مرز خفگی رسیدم
ماه اول همه چرخاش روغن زد
کل موتور روغن ریزی داشت برطرفش کردم
هنوزم هر ۱۰۰۰کیلومتر دو لیتر روغن کم میکنه
کاش تولیدات داخل حداقل اندازه نصف قیمتی که دارند کیفیت داشتن
Italy
ناشناس
۰۲:۱۹ ۲۸ دی ۱۳۹۹
ای کاش ماشین سواری سه سال کار هم.وارد می گروند تا بببنیم اوضاع چقدر بهنر خواهد شد من پراید۱۸سال کار دارم زندگی می کنم بیارید تا قیمت بشکند وامسال نعمت بخش بدانند چقدر در حق مردم.جفا کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ دی ۱۳۹۹
سلام این کامیونهای شاسی که میدن بیرون تازه باید بیاری ۳۰۰میلیون خرجش کنی تا واست کار کنه تازه اغلب میل سوپاپ میبره بزارید وارد کنن اقلا یکیش رو برای عبرت بزارن تو کارخانه ایرانخودرو دیزل
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۹
باعث تعجب که همه چیز را می خواهیم کپی کنیم و فقط با قیمت های سر سام اور به مردم بدیم بابا اگر می خواهید کامیون درست کنید برای صادرات درست کنید و برای مردم وارد کنید به این میگویند اقتصاد ارزان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۹
از این اقای نعمت بخش بی وجدان تر داریم؟!! چرا نمی گه خودروساز داخلی میره کامیون بی کیفیت چینی رو میاره به هر قیمت که میخاد میده به مردم؟ توی سواری هم همین کارو کرد. کاش یه کم انصاف داشت. یکی نیست بپرس بگه پسرهات چه ماشینهایی سوار می شن
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۹
بسیار کار خوب کردند با واردات کامیونهای اروپایی هم حمل و نقل کشور بسیار فرسوده شده همم الودگی هوا هم قیمت بسیار بالای کامیون و انحصار کامل در دست شرکت ایرانی اینها همه معضل بود دست وزیر صنعت درد نکنه داره پیشرفت را میاره تو کشور و مردم را از شر یک مشت تقلب که سالها کامیون و خودرو بی کیفیت و قیمت بالا تحویل مردم دادند
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۹
مملکت بعد از 40 سال شعار! به چه روزی افتاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۷ دی ۱۳۹۹
تفاوت قیمت کامیون فرسوده با این کامیونها چقدره یه راننده که ۲۰ سال سابقه کار داره چقدر میتونه در ماه قسط بده کامیوندار توان خرید این کامیونهای چند میلیاردی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۷ دی ۱۳۹۹
خودروهای دست دوم هم میتواند برای ترانزیت و کار بسیار سود آور و مشکل گشا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۷ دی ۱۳۹۹
به ولله جان ملت براشوم ذره ای اهمیت نداره.
کامیون صدسال پیش رو تولید میکنن نمیزارن کامیون کم استهلاک و باکیفیت و ایمن وارد مملکت بشه
لعنت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۷ دی ۱۳۹۹
همین خودرو سواری رو در انحصار دارید کافیه دست از سر خودروهای سنگین بردارید بذارید مردم نفس بکشند, شما کجا توان ساخت دارید. احتمالا با این واردات نتونستید بیش از این بهره کنید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۵۸ ۲۷ دی ۱۳۹۹
تیراژ و تولید انبوه خودروهای سنگین در کشور میبایست به هر طریقی افزایش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۹
این نعمت بخش رو بنظرم عوض کنن بخشی از مشکل خودروسازی تو کشور حل میشه ، چندین ساله چنبره زده رو خودروسازی کشور و هر سال بدتر از پارسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۷ دی ۱۳۹۹
اگه با ارز آزاد هم وارد بشه هر کامیون حدود ۱ میلیارد تومان میشود باز به سود مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۷ دی ۱۳۹۹
همه شدن دلال!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۲