مدیر عامل قطار شهری آقای مولوی و مجری خط آقای زائر جهت تبلیغ خود این کار را انجام دادند، بهربرداری قدرت آن را ندارد که جلوی آنها سد کند چون زود مهر میچسبانند، با بیت المال تبلیغات و خسارت چند صد میلیاردی ،ریس جمهور چیکار کنه یا شورا، اینا مسئولان، قطار بدون سیستم اطفا حریق و سیگنالینگ مردم دیگر سوار نمیشوند
جناب آقای فرهخت خوبه که شما عنوان میکنید خسارت را بیمه پرداخت خواهد کرد.خوشبختانه در واگن مسافری نبود.اگر چنانچه چند نفر مسافر فوت میکردند آیا با پرداخت دیه از طرف بیمه فوتی ها زنده میشدند؟ چرا بعضی از مسئولین همه چیز را با مادیات مقایسه میکنند.لطفا کمی علمی وفنی به مسئله نگاه کنید.همه چیز مادیات نیست.
تعجب آور است از اجرای نا تراز و نا هموار جانپناه خط مترو در شهری که مجریان بتن کار آن از زمانیکه کار بتن ریزی در ایران شروع شد بعنوان اولین و برترین قالب بندان و بتن ریزان در کل کشور اشتغال داشتند.
باعث تاسفه
اگر صدها مسافر بزرگ و کوچک و کودک در آن محوطه بودند چه کسی خون ریخته شده ی آنها را جواب میداد ؟؟؟
چرا مترویی که تازه افتتاح شده با چنین سرعتی حرکت کند با توجه به اینکه امکانات ضروری هنوز نصب نشده بود؟؟؟
باید دستگاه قضا وارد شود و مساله را موشکافانه بررسی کند
ایمنی یک دانش فنی است متاسفانه ایمنی کم رنگ شده است و در پارکها و شهر بازیها و کامیونهای فرسوده شاهد کم رنگ شدن ایمنی هستیم و باید مسئولین ارشد یعنی وزیر و شهردار و مدیر عامل متر و جزو اولین نفراتی باشند که پاسخگو باشند زیرا اینها دانش ایمنی نداشته اند و مسئولیت قبول کرده اند و باید پاسخگو باشند
چیزی که در تصویر دیده میشود نابودی کامل واگن است.
اگر صدها مسافر بزرگ و کوچک و کودک در آن محوطه بودند چه کسی خون ریخته شده ی آنها را جواب میداد ؟؟؟
چرا مترویی که تازه افتتاح شده با چنین سرعتی حرکت کند با توجه به اینکه امکانات ضروری هنوز نصب نشده بود؟؟؟
باید دستگاه قضا وارد شود و مساله را موشکافانه بررسی کند