اول خوب ایران ۱۴۰ رو که همون بهتر که نظامی شد که و نیاز های ترابری مون رو حل کرد دوم باید نمونه دریا پایه هم داشته باشیم ولی مجهز به اژدر هوا پرتاب ، کروز هواپایه ،رادار جستجوگر اهداف سطحی ، سونار هوایی و جوستجوگر الکترو اوپتیکی و مجهز به مسلسل و قابلیت حمل ۲۰ تکاور دریایی ،
سوم دوستان منظور از اینکه ایشون گفتن از هر ۹ تا یکی میرسه به تولید انبوه درست گفتن چون به کفته امیر حاتمی قاهر ۳۱۳ با کلی تغییر و سایزی بزرگتر با متور آردی ۳۳ میاد و
سپس به متور تربو فنی که از سال ۹۷ در حال تولید است مجهز می شود که اگر در نقش رهگیری ماموریت انجام دهد با ۶ موشک سایدواندر بروز رسانی شده با برد ۹۰ کیلومتر و رادار گریزی بسیار خطرناک تر از هر جنگنده با اصلا ۱۷ موشک هوا به هوا هست بازم خطرناک تر هست چون توسط رادار هواپیمای دشمن کشف نمی شود ،ولی در تهاجم خیلی عملکردش جالب نیست .
چهارم تولید ۳ فروند سالانه کوثر بسیار کم هست البته در این زمینه رشد خوبی داشتیم چون قبلا ۲ سالی ۳ تا بود و حال ۱ سالی ۳ تا هست ، که به گفته امیر حاتمی مشکل ما در تولید پیشران است و اگر دو تا دیگه کارخانه تولید متور رو احداث کنیم و تولید غطعه کمکی و اولی رو سه برابر کنیم هم اشتغال بیشتر میشه وهم تولید و برابر میشه با تولید سالانه ۹ فروند کوثر که نیازمارو در ۷ ال ۸ سال تعمین میکند
شرکت های هواپیما سازی برای تست و توسعه یک فناوری های جدید، از هواپیما های اثبات گر فناوری استفاده میکنند که در نتیجه ی بررسی انواع مختلف آزمایشات، سرریز فناوری به نمونه هدف (معیار تولید) انجام شده و محصول نهایی تولید می شود.
قاهر نیز در ابتدا یک نمونه اثباتگر فناوری بود که به دلیل بی تجربگی از همان ابتدا رونمایی شد در حالی که از همان اول قرار نبود این نمونه تولید انبوه شود بلکه برخی از ویژگی ها همچون آیرودینامیک بدنه و رادارگریزی و... در این نمونه می بایست تست شده تا در نمونه اصلی، نسخه اصلاح شده قرار بگیرد.
توضیحات امیر خواجه فرد برای افراد علاقه مند به علوم هوایی کاملا آشنا است، ولی افرادی که شاید با شرایط و پیچیدگی های این علوم آشنایی کافی ندارند را ممکن است دچار سوتفاهم کند.
به امید موفقیت برای مهندسین تلاشگر
خودروساز های خصوصی به تولید خودروی داخلی با پلتفرم های به روز ورود کردن که از سال آینده این خودروها رونمایی میشن برای مثال خودروی YP100 و خودروی مشترک مپنا و کرمان موتور و تا چند سال دیگه بساط این دو شرکت دولتی قلابی به اصطلاح خودروساز جمع میشه. ضمنن ساخت هواپیما همانطور که امیر خواجه فرد میگه یک ریسکه و نیاز به تحقیق و آزمایش ده پانزده ساله داره وگرنه یک خودرو که دوساله ساخته میشه
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ انتظاری از پیشرفت در طول دوره ریاست جمهوری روحانی برای ایران نبود و نیست .
حتی عرضه تکمیل هواپیمای قاهر را نداشتند .
مرد میدان احمدی نژاد با روحیه خودباوری است .
در دولت روحانی ، ایرانی ها به شدت تحقیر شدند .
امیر ، در شرایط اقتصادی فعلی بهترین گزینه تداوم کیفیت و کمیت و تنوع پهباد ها و موشک ها و پدافند هوایی و تقویت رادار ها است ، جنگنده هم هزینه بسیار می طلبد و هم زمان زیاد
بله صادق باشیم. اون کشوری که از 4 تا جنگنده یکی رو برای تولید برداشت امریکا بود و اون چهار شرکت یکی لاکهید، یکی بویینگ , نورتروپ گرومن و ... بوده..............
قیاس خوبی نکردید
با سلام
انصاف بدین 23 میلیون به دولت تدبیر و امید رای دادن و رئیس دولت نیز قول رفع مشکلات اقتصادی را در صد روز داد و هم چرخ سانتی فیوژ چرخید و هم چرخ اقتصاد فقط ایمان به قول امریکایی ها داشت آنها نامردی کردن زیر قولشان زدند دولت همه تلاش برای رضایت دولت اجنبی امریکا انجام داد البته در پایان جون سردار دلها را هم داد همه آنهایی که به دولت رای دادند و ندادند روز حساب خود رای برای پاسخ در پیشگاه حضرت پروردگار آماده کنند
سوم دوستان منظور از اینکه ایشون گفتن از هر ۹ تا یکی میرسه به تولید انبوه درست گفتن چون به کفته امیر حاتمی قاهر ۳۱۳ با کلی تغییر و سایزی بزرگتر با متور آردی ۳۳ میاد و
سپس به متور تربو فنی که از سال ۹۷ در حال تولید است مجهز می شود که اگر در نقش رهگیری ماموریت انجام دهد با ۶ موشک سایدواندر بروز رسانی شده با برد ۹۰ کیلومتر و رادار گریزی بسیار خطرناک تر از هر جنگنده با اصلا ۱۷ موشک هوا به هوا هست بازم خطرناک تر هست چون توسط رادار هواپیمای دشمن کشف نمی شود ،ولی در تهاجم خیلی عملکردش جالب نیست .
چهارم تولید ۳ فروند سالانه کوثر بسیار کم هست البته در این زمینه رشد خوبی داشتیم چون قبلا ۲ سالی ۳ تا بود و حال ۱ سالی ۳ تا هست ، که به گفته امیر حاتمی مشکل ما در تولید پیشران است و اگر دو تا دیگه کارخانه تولید متور رو احداث کنیم و تولید غطعه کمکی و اولی رو سه برابر کنیم هم اشتغال بیشتر میشه وهم تولید و برابر میشه با تولید سالانه ۹ فروند کوثر که نیازمارو در ۷ ال ۸ سال تعمین میکند
قاهر نیز در ابتدا یک نمونه اثباتگر فناوری بود که به دلیل بی تجربگی از همان ابتدا رونمایی شد در حالی که از همان اول قرار نبود این نمونه تولید انبوه شود بلکه برخی از ویژگی ها همچون آیرودینامیک بدنه و رادارگریزی و... در این نمونه می بایست تست شده تا در نمونه اصلی، نسخه اصلاح شده قرار بگیرد.
توضیحات امیر خواجه فرد برای افراد علاقه مند به علوم هوایی کاملا آشنا است، ولی افرادی که شاید با شرایط و پیچیدگی های این علوم آشنایی کافی ندارند را ممکن است دچار سوتفاهم کند.
به امید موفقیت برای مهندسین تلاشگر
حتی عرضه تکمیل هواپیمای قاهر را نداشتند .
مرد میدان احمدی نژاد با روحیه خودباوری است .
در دولت روحانی ، ایرانی ها به شدت تحقیر شدند .
قیاس خوبی نکردید
نیروی ایران با توکل به خدا هر روز قوی تر از دیروز
شایسته این سمت هستید قطعا.
انصاف بدین 23 میلیون به دولت تدبیر و امید رای دادن و رئیس دولت نیز قول رفع مشکلات اقتصادی را در صد روز داد و هم چرخ سانتی فیوژ چرخید و هم چرخ اقتصاد فقط ایمان به قول امریکایی ها داشت آنها نامردی کردن زیر قولشان زدند دولت همه تلاش برای رضایت دولت اجنبی امریکا انجام داد البته در پایان جون سردار دلها را هم داد همه آنهایی که به دولت رای دادند و ندادند روز حساب خود رای برای پاسخ در پیشگاه حضرت پروردگار آماده کنند