اولا که ملت پول ندارن ماشین خوب بخرن
دوما این انحصار خودرو باعث شده که از ماشین های ایمن و خوب دنیا محروم باشیم
سوما، اکثر تصادفات به دلیل رانندگی بد و خطرناک راننده هاست که به دلیل ضعف نظارت پلیس اتفاق می افتد
برای نظارت سخت بر روی رانندگی توسط پلیس دو کار می شود انجام داد، یکی اجبار به نصب dashcam یا دوربین در قسمت جلو و عقب ماشین برای ثبت تمام لحظات رانندگی و دوم گشت های کاملا نامحسوس پلیس در خیابان ها و جاده ها.
اولا که ملت پول ندارن ماشین خوب بخرن
دوما این انحصار خودرو باعث شده که از ماشین های ایمن و خوب دنیا محروم باشیم
سوما، اکثر تصادفات به دلیل رانندگی بد و خطرناک راننده هاست که به دلیل ضعف نظارت پلیس اتفاق می افتد
برای نظارت سخت بر روی رانندگی توسط پلیس دو کار می شود انجام داد، یکی اجبار به نصب dashcam یا دوربین در قسمت جلو و عقب ماشین برای ثبت تمام لحظات رانندگی و دوم گشت های کاملا نامحسوس پلیس در خیابان ها و جاده ها.
فقط خودروها فرسوده هستند ؟ هواپیماها چطور ؟ بیمارستانها چطور ؟ جاده ها چطور ؟ کامیونها چطور ؟ خونه ها چطور ؟ میشه بگین چی تو ایران فرسوده نیست !
توسعه کشور یک امر فراموش شده است .
هرگز سوار این خودروها نمی شویم و اما هرگز و هیچ وقت سوار اون خودروها هم نمی تونیم بشیم.(خودروهای خوب خارجی) و باید به اجبار سوار این خودروها بشویم.(پراید و پژو)
دوما این انحصار خودرو باعث شده که از ماشین های ایمن و خوب دنیا محروم باشیم
سوما، اکثر تصادفات به دلیل رانندگی بد و خطرناک راننده هاست که به دلیل ضعف نظارت پلیس اتفاق می افتد
برای نظارت سخت بر روی رانندگی توسط پلیس دو کار می شود انجام داد، یکی اجبار به نصب dashcam یا دوربین در قسمت جلو و عقب ماشین برای ثبت تمام لحظات رانندگی و دوم گشت های کاملا نامحسوس پلیس در خیابان ها و جاده ها.
دوما این انحصار خودرو باعث شده که از ماشین های ایمن و خوب دنیا محروم باشیم
سوما، اکثر تصادفات به دلیل رانندگی بد و خطرناک راننده هاست که به دلیل ضعف نظارت پلیس اتفاق می افتد
برای نظارت سخت بر روی رانندگی توسط پلیس دو کار می شود انجام داد، یکی اجبار به نصب dashcam یا دوربین در قسمت جلو و عقب ماشین برای ثبت تمام لحظات رانندگی و دوم گشت های کاملا نامحسوس پلیس در خیابان ها و جاده ها.
توسعه کشور یک امر فراموش شده است .