دست مریزاد
با نقد پذیری مطمئن باشید بهتر هم خواهید شد ان شا اله
اشاره کردید درب ماشین میتواند سنگر خوبی برای سرباز باشد ولی اگر درب دو تیکه ساخته میشد (لولایی) پس از باز شدن، قسمت دوم درب هم باز شده تا محافظ پاهای سرباز هم باشد، بهتر بود
قسمت جلو و عقب به خوبی تقویت شده ولی قسمت دربها خصوصا لولاها شدیدا اسیب پذیر هستند و قسمت تیربار هم حفاظت خوبی ندارد.بیشتر تمرکز روی وزن سرعت و قسمت جلویی بوده
تحریم خیلی بد است. ولی فرصتی شد تا برای مردم مشخص شود که تولید کنندگان داخلی در راس شون خودروسازان داخلی چه جوری در نبود رقیب خارجی پوست مردم را با محصولات بی کیفیت و درب و داقونشون دارن می کنند و کسی هم جلودارشون نیست. مگر این که خودروساز جدیدی که خودکفا و مستقل باشد مثل یکی از قوای نظامی ارتش یا سپاه به داد مردم برسند. انصافا این پیام را حذف نکنید.
همون جور که دیدیم و خواندیم خودروی قدرتمند و خوبی هست. اما چرا برای مرزها مخصوصا زاهدان و سراوان به کار نمیگیرید؟ تا جان سربازان و درجه داران در امان نباشد؟ اگر در مرزهای کشور استفاده بشود خب عالیه وگرنه که هیچ...
با نقد پذیری مطمئن باشید بهتر هم خواهید شد ان شا اله
اشاره کردید درب ماشین میتواند سنگر خوبی برای سرباز باشد ولی اگر درب دو تیکه ساخته میشد (لولایی) پس از باز شدن، قسمت دوم درب هم باز شده تا محافظ پاهای سرباز هم باشد، بهتر بود
مثل ارتش آمریکا داریم میشیم
خودرو تکراری و آشغال بسته
یعنی تو دنیا از این بهتر نیست بهتره یکم تحقیق کنید