برخی تولیدکنندگان، با سوء استفاده از شعار حمایت از تولید ملی، هم رقابت را حذف کرده اند و هم حق انتخاب را.
من ایرانی، یک عاشق به تمام معنی به این سرزمین، از برخی کالاهای ایرانی اصلا رضایت نداشته و نخواهم داشت، یکیش همین خودروی ایرانیست
خودرو سازها هر جا احساس میکنند داره طرحی به زبانشان انجام میشود با هدیه دا دن خودرو و استخدام کردن نور چشمی ها مشگلشان را حل میکنند این وسط سر مردم بی کلا میماند
که چی؟
که شورای رقابت ( شما بخون انحصار) بیاد هر خودروی جدیدی رو با اختلاف قیمت شدید نسبت به نمونه قبل بده؟
کجای دنیا تفاوت یه گیربکس دنده ای و اتوماتیک ۱۰۰ میلیون تومنه؟
یا تفاوت سقف شیشه ای ثابت یا مونروف با سقف فلز حدود ۵۰ میلیون؟
یه ذره فکر کنید
اگر هم به فکر کشوری که اینجوری تیشه به ریشه صنعت میزنی
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر تاحالا سیاستی بهینه و موثر تونستیم اجرا کنیم که توقع داشته باشیم در مورد خودرو هم این شکلی باشه؟ سالیان سال با اتخاذ سیاستهای اشتباه رفاه مردم کم شده و جیب درصدی کم پر پول.
چرا میگید تولید خودرو ما فقط منتاژ کننده ماشینهای از رده خارج وبی کیفیت کشورهای دیگه هستیم وب اسم تولید کننده فقط وفقط دارن ب مردم چ از لحاظ مالی وچ جانی .ظلم میکنن
من ایرانی، یک عاشق به تمام معنی به این سرزمین، از برخی کالاهای ایرانی اصلا رضایت نداشته و نخواهم داشت، یکیش همین خودروی ایرانیست
بله بنجل سازی در بستری بازار انحصاری و مافیاییگری شکل می گیرد
و تولید فاخر، دانش بنیان و صادرات محور در بستر رقابت
خودرو در ایران بیش از شصت سال است که مونتاژ میشود تولید خودرو یک جمله خیلی بیمعنی است
حرفی بزنید که در حد و اندازه تون باشه
که شورای رقابت ( شما بخون انحصار) بیاد هر خودروی جدیدی رو با اختلاف قیمت شدید نسبت به نمونه قبل بده؟
کجای دنیا تفاوت یه گیربکس دنده ای و اتوماتیک ۱۰۰ میلیون تومنه؟
یا تفاوت سقف شیشه ای ثابت یا مونروف با سقف فلز حدود ۵۰ میلیون؟
یه ذره فکر کنید
اگر هم به فکر کشوری که اینجوری تیشه به ریشه صنعت میزنی