نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمال مصطفی پور
۱۳:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلومه که نه
همون پراید خوبه
قیمتش هم خوبه به نسبت درآمد ما
کیفیتش هم خوبه
همین پراید دست دوم رو نمیشه خرید، حالا بنز بیاد یا نیاد ، پژو، رنو و ... بیان یا نیان چه توفیری داره؟
البته هر کی به فکر خویشه
Iran (Islamic Republic of)
غلط گیر
۰۲:۲۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
توفیر؟؟ کلاس چندمی عزیز؟
این از آثار کلاس های مجازیه
Iran (Islamic Republic of)
شهریار پوراحمدی
۱۱:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوشرکت فرانسوی رنو وپژوآنگونه بابی احترامی به کارخانه های ایرانخودرووسایپاآنهارامجبورکردندکه تمام طلبه ایشان رادربدترین شرایط کشوربصورت دلاربگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خودروی فرانسوی نه... یا لااقل پژو و رنو نه...
خودرو آلمانی و ایتالیایی و سوئدی
ژاپنی
حتی آمریکایی می توان قرارداد بست

البته مافیای قدرت و خودرو اجازه نمی دهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خودرو های فرانسوی یکی از بهترین انتخاب ها هستند
همان پژوی فرانسه کل سهام فیات را یکجا خرید که شامل شرکت هایی مانند کرایسلر دوج جیپ رم فیات آلفارومئو و بخش زیادی از سهام فراری و.. میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
راهش اینه که:
1-بازار کشور رو به دست شرکت هایی بدهیم که نزدیک به نصفشون داخلی و نصف خارجی باشند تا خودروساز داخلی احساس بازار انحصاری بهش دست نده که از فشار به دولت و تطمیع افراد موثر بعنوان حربه ای برای سود بیشتر و اصطلاحا چانه زنی بر سر حقوق مردم در شرایط بحرانی در کشور بتونه استفاده کنه.
2- شرکت های خارجی باید اونقدر قوی نباشند در بازار جهانی که گزینه های متعددی داشته باشند و ما مدام مجبور به انعطاف در مقابل اونها باشیم و بلکه برعکس باشد تا بتوانیم در ازای مشارکت دادن آنها در بازار داخلی از آنها امتیازات مهمی از جمله ورود تکنولوژی، امکان اخراج در لحظه برای شرکت بدون باز پس دادن تجهیزات و ... مثلا در صورت تخلف شرکت خارجی (تا حد ممکن امتیاز گیری شود) داشته باشیم.
3-شرکت هایی انتخاب شوند که علیرغم اینکه حتی الامکان دارای سهم های قابل قبولی در شرکتهای چند ملیتی خودروسازی هم باشند، در عین حال شرکای اقتصادی اصلی اونها تحریم کنندگان و دشمنان ما نباشند. ضمن اینکه ضریب اطمینان بالایی هم داشته باشند که وارد بازی های خذابکاری صنعتی و تروریسم صنعتی ( به درخواست دول خارجی) هم نشوند و اهرمهای لازم در این زمینه مد نظر قرار گیرد.
4- شرکتهای داخلی هم بروند به دنبال خرید سهام عمده شرکت های چند ملیتی خودروسازی مطرح در دنیا و البته در صورت لزوم با پوشش خارحی این کار بشود تا هم بتوان بر تصمیمات این شرکتها به نفع بازار داخل تاثر گذاشت، هم امکان کنکاش در اطلاعات و تکنولوژی این شرکت ها فراهم شود تا به سمت بومی سازی ـآن بتوانیم حرکت کنیم و هم پوششی داشته باشیم در انتخاب نوع شرکت های ورود کننده مان به بازار خودروسازی بین المللی که امکان شناسایی و هدف تحریم قرار گرفتن مان توسط کشورهای متخاصم به حداقل برسد
5-نوعی سرمایه گذاری بین المللی است که هم سرمایه شرکت های داخلی را با منابع ارزی و در فضای خارج کشور به گردش در می آورد، هم قدرت تاثیر گذاری در برخی تعاملات اقتصادی بین المللی به ما می دهد و هم امکان تامین ارز مورد نیاز را در ریزترین لایه های اقتصادی شاید فراهم کند تا در صورت تحریم حتی تمام ارزها باز هم با استفاده و شناسایی نقاط کور اقتصاد خارج کشور بتوان در برخی شرایط خاص بحران تحریمی باز هم مسیر هم ورود ارز و هم ورود قطعات خاص خودرویی و هم تکنولوژی صنعت و تجهیزات را به داخل باز نگه داشت.
6- بتوان به سمت عقد قرارداد خودروسازهای بین المللی با شرکتهای قطعه سازی ایرانی و به نحوی سوق دادن این ذائقه به سمت شرکت های ایرانی حرکت کرد تا به تحرک بازار کار داخلی و رونق تولید بدون کارخانه های بزرگ هم رسید.
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز وطن
۱۰:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لااقل خودروی آلمانی ، که خود تکنولوژی رو بیاره ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعنوان کسی که در مجموعه نفت بودم تقریبا از اواخر جنگ تحمیلی تاکنون سخنان ایشون را درمورد تحریم ها و کاهش فروش نفت وکاهش ورامدها واینکه بایدداین تجربیات ثبت گردند و همیشه آمادگی کاهش درا
امدها و بصورتی به ثبت برسن و فراموش نشوند خودم در چتدین مرحله شاهد بوده ام یا قیمت نفت را بسیار پایین آوردن یا خریدشان را کم کردن ودر انتها که این تحریم ها امدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهمه حرف یعنی قیمت آهن قراضه شما حالا حالاها عالی است . بتازید اسب خوشبختی را که به آن سوار هستید . مرم هم خدائی دارند .
-
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوار شدن به قول شما آهن قراضه بهتر از اتومبیل های وارداتی ریاکاران فرانسوی که برای ضربه زدن به ایران هردم به رنگی در می آیند است لااقل مانند خیلی از مردمان وطن پرست عرق ملی داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقایی که میگی عزق ملی داشته باش
شما یا از حقوق بگیران شرکت سایپا و ایرانخودرو هستید
یا بسیار احمق
شما برو تا اخر عمر سوار همان آشغال های سایپا و ایرانخودرو بشو
ما این مدل زندگی کردن رانمی خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سایپا قراضه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان همش فرمودند باید این کار رابکنیم وآنکار رابکنیم این کارها راکی باید بکند ملت یا شما؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما که میگی خیانته میتونی صد میلیون بدی پراید سوار شی با همین فکراتون ایران و به سمت منزوی شدن میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حضور شرکت های خودرو ساز خارجی در ایران خیانت است به ملت ستم دیده ی ایران . از کشورهایی که در اقتصاد شان کسوت نوکری آمریکا را به بهانه (منافع مشترک المنافع) بودن به تن میکنند واقعا باید برائت جست
Iran (Islamic Republic of)
رجبی
۱۴:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید شرکتای دیگه بیان تا پای رقابت باز بشه هرکدوم کیقیت بهتر بود و ارزونتر میخریم بله سایپا الان میدونه یه کوییک که ۵۰ میلیون نمی ارره داره میده ۱۴۰ میلیون اونوقت کی اینا را بخره . منافع خودشون در خطر میبینن خیلی فکر مردم نیستن
۱۲۳۴