من قبل از 10سال رفتم برای بازدید قطار وواگن منو ریل که از چین وارد کرده بودن در دپو راه آهن پشت میدان تره بار وگمرگ در شهر قم وتا حالا فکر میکنم دیگه زنگ زده وقابل بهره برداری نیست وملیاردها دولار به هدر رفته بخاطر سوء مدیریت وعدم کارشناسی وکلا منو ریل در قم تعطیل وبه فراموشی سپرده .....دیگه از مترو حسابت بکن.....
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
قم کویری چرا باید انقدر بودجه بیشتری از مازندران بگیره؟ وسط کویر اباد کردید اما مازندرانیها خواب قطار شهری هم نمیبینن نه کارخونه ای نه شغلی ...
در عوض هرچی مازندرانی هست ریخته توقم،بهتره برن شهر خودشون
درضمن مگه کویر چه ایرادی داره؟مگه دبی یا کشورهای عربی کویر نیستن؟؟قدمت قم از مازندران شما خیلی بیشتره،و جمعیتش چند برابر مازندران شماست
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیا پایین بیا پایین
مازندران قطارو میخواد چیکار تو اون آب و هوایی ک بوی لجن میده
روی سوزش بمون
زاگرسی
۱۴:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام مراکز استانها میبایست از همکنون به فکر مترو و زیر ساخت های نوین حمل و نقل باشند تا هزینه ها به نسبت آینده و افزایش جمعیت کمتر و کمتر شود.
هر چه زودتر بهتر و هر چه دیرتر پروژه ها ساخته و به بهره برداری برسند ضرر بیشتری خواهد داشت.
درضمن مگه کویر چه ایرادی داره؟مگه دبی یا کشورهای عربی کویر نیستن؟؟قدمت قم از مازندران شما خیلی بیشتره،و جمعیتش چند برابر مازندران شماست
مازندران قطارو میخواد چیکار تو اون آب و هوایی ک بوی لجن میده
روی سوزش بمون
هر چه زودتر بهتر و هر چه دیرتر پروژه ها ساخته و به بهره برداری برسند ضرر بیشتری خواهد داشت.
خواهشا یه سفر برو جاهای مختلف رو ببین جیگر هههههه
اگر همان شبکه اتوبوسرانی تقویت شود عالی است.
جمعیت قم بخاطر مهاجرت شما بیش از ظرفیتش شده