خواهشا استنباط جز از کل نکنید - من خودم کارمند بانکم البته بانک دیگه و شده که بابت مسائل زندگی ناراحت باشم و لی داخل بانک سعی کردم بهترین برخورد را داشته باشم
ما هم از این مشتریان که فحاشی کنند که بانک را بهم بزنند داریم
ولی مدیریت کردن این موضوع خیلی خیلی مهم هست
اصلا ربطی به وجدان نداره
طرز برخورد مهم هست - اخلاق خوب مهم هست - ارام کردن مشتری مهم هست -
در نهایت هم که نشد می تونیم مشکلات را از طریق قانونی و قضائی حلش کرد نه از طریق فیزیکی و بی حرمتی
در صورتجلسه کلانتری شکستن شیشه های شعبه ذکر نشده و تنها در جایی گفته شده که گلدان شکسته شده که میتونه در اثر هل دادن یا برخورد فرد با گلدان صورت گرفته باشه. در ثانی هیچ گزارشی درباره ضرب و شتم و بیرون انداختن که جای تأمل و بررسی داره. ممکن است صورتجلسه جعلی یا متعلق به فرد دیگری باشد. هیچ سندی هم مبنی بر اخراج کارمند متخلف و یا رئیس شعبه منتشر نشده. متأسفانه احتمال کذب بودن روایت رئیس روابط عمومی بانک رفاه وجود داره
نمیدونم چه اتفاقی واسه کارمندها افتاده همه جای کشور و همه ارگانها کارمندها بسیار عصبی بداخلاق و کارراه نیندازند و تمام سعیشونو میکنند کارت راه نیفته اگه زندگی سخته پس واسه ما کارگرها چطوره داریم له میشیم
اهل نظر می فهمن...
ولی مدیریت کردن این موضوع خیلی خیلی مهم هست
اصلا ربطی به وجدان نداره
طرز برخورد مهم هست - اخلاق خوب مهم هست - ارام کردن مشتری مهم هست -
در نهایت هم که نشد می تونیم مشکلات را از طریق قانونی و قضائی حلش کرد نه از طریق فیزیکی و بی حرمتی