سلام به زحمتکشان باشگاه خبرنگاران جوان
تورو خدا یک گزارش تهیه کنید از حواله داران 98؛ ما دو سال و خرده ای به اسم مشارکت در تولید پولمونو خوابوندیم با سود 15 تا 17 درصد الان بعد دو سال سود پولمون مثلا شده 15 میلیون تومن نهایتا (مربوط به دنا پلاس) حالا مطابق بخشنامه شورای رقابت چون به ما سود تعلق گرفته گرونی میخوره مثلا برای دنا پلاس حدوداً 25 میلیون! در حالی که به کسی که فقط سه ماه از ثبت نامش گذشته هیچ افزایشی نخورده و با قیمت قبل تحویل میگیره! یعنی این وسط ما باید بعد از دو سال و نیم معطلی و خوابیدن پولمون باید 10 میلیون هم اضافه تر بدیم از کسی که فقط سه ماهه ثبت نام کرده! این تبعیض آشکار رو بررسی کنید تورو خدا ما صدامون به جایی نمیرسه و صرفاً یک مصرف کننده هستیم.
فاز اونایی که میگن نخرید و تحریم کنید درک نمیکنم.
خب مگه چاره دیگه ای داریم؟ از ایرانخودرو و سایپا لگن نخریم از تویوتای ژاپن یا بنز المان ماشین میتونیم بخریم؟
یجوری حرف میزنید انگار حق انتخاب داریم .طرف یه وسیله میخواد واسه زیر پای زن و بچش چیکار کنه
دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از جدید ترین تولیدات گروه خودروسازی ایران خودرو است که به زودی به مشتریان تحویل داده می شود.
این خودرو دارای امکانات زیادی از جمله فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ترمز عقب دیسکی، ایربگ جانبی، شیشه دودی، سانروف، سیستم نمایشگر و اخطار فشار باد تایر، سیستم مالتی مدیای ۷ اینچی، موتور EF۷ TC، گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، روکش صندلی چرمی و پارچهای و کروز کنترل است.
از دیگر امکانات این خودرو میتوان به صندلی سرنشین ۴ حرکته برقی و ۴ حرکته دستی اشاره کرد. همچنین این خودرو امکانات دیگری از جمله رینگ آلومینیومی، آینههای جانبی برقی تاشو راهنمادار و رینگ جانبی دارد.
این خودرو اتوماتیک ضمن برخورداری ایمنی و تجهیزات مناسب، دارای پیشرانه مجهز به توربو شارژر بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه قرار گیرد. در واقع یکی از اهداف شرکت ایرانخودرو در عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه خودروی دنا پلاس از طریق نصب سامانه توربوشارژ بر روی آن بوده است.
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
فقط دنااتومات قیمتش۶۵۰م راردکرده وصفرش اصلاتوبازارنیست.
شاه که دزدید نخست وزیر هم دزد می شود و وکیل هم می دزدد ، دیگر از بقال سر کوچه نمی شود انتظار داشت ندزدد . متاسفانه حلا باید بگوییم شاهان که دزدیدند نخست وزیر و وکلا نیز شریک می شوند و می دزدند دیگر دزدی گیر بقال سر کوچه نمی آید .
تورو خدا یک گزارش تهیه کنید از حواله داران 98؛ ما دو سال و خرده ای به اسم مشارکت در تولید پولمونو خوابوندیم با سود 15 تا 17 درصد الان بعد دو سال سود پولمون مثلا شده 15 میلیون تومن نهایتا (مربوط به دنا پلاس) حالا مطابق بخشنامه شورای رقابت چون به ما سود تعلق گرفته گرونی میخوره مثلا برای دنا پلاس حدوداً 25 میلیون! در حالی که به کسی که فقط سه ماه از ثبت نامش گذشته هیچ افزایشی نخورده و با قیمت قبل تحویل میگیره! یعنی این وسط ما باید بعد از دو سال و نیم معطلی و خوابیدن پولمون باید 10 میلیون هم اضافه تر بدیم از کسی که فقط سه ماهه ثبت نام کرده! این تبعیض آشکار رو بررسی کنید تورو خدا ما صدامون به جایی نمیرسه و صرفاً یک مصرف کننده هستیم.
خب مگه چاره دیگه ای داریم؟ از ایرانخودرو و سایپا لگن نخریم از تویوتای ژاپن یا بنز المان ماشین میتونیم بخریم؟
یجوری حرف میزنید انگار حق انتخاب داریم .طرف یه وسیله میخواد واسه زیر پای زن و بچش چیکار کنه
این خودرو دارای امکانات زیادی از جمله فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ترمز عقب دیسکی، ایربگ جانبی، شیشه دودی، سانروف، سیستم نمایشگر و اخطار فشار باد تایر، سیستم مالتی مدیای ۷ اینچی، موتور EF۷ TC، گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، روکش صندلی چرمی و پارچهای و کروز کنترل است.
از دیگر امکانات این خودرو میتوان به صندلی سرنشین ۴ حرکته برقی و ۴ حرکته دستی اشاره کرد. همچنین این خودرو امکانات دیگری از جمله رینگ آلومینیومی، آینههای جانبی برقی تاشو راهنمادار و رینگ جانبی دارد.
این خودرو اتوماتیک ضمن برخورداری ایمنی و تجهیزات مناسب، دارای پیشرانه مجهز به توربو شارژر بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه قرار گیرد. در واقع یکی از اهداف شرکت ایرانخودرو در عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه خودروی دنا پلاس از طریق نصب سامانه توربوشارژ بر روی آن بوده است.
قیمتها رو بردید بالا