کار به پرندهه ندارم ، نفر صف جلو توی ثانیه 40 کلاً نماز را ول میکنه میره سراغ ظارهاً کفشاش ، مثل این بنده خدا که مشغول فبلم گرفتنه.باحالاً خداییییییییی
این کفتر اسمش و شهرتش یا کریمه دستیم نیستند و آزاد هستند و از قدیم می گفتند شگون دارند و خوش یومند این بنده خدا هم احتمالا از صعودیهای سفاک فاسد فاسق جنایتکاران خائنین نیست اهل سنت مومن مسلمان خوبی باید باشد که این کفتر یا کریم نشسته روی سرش و اون شخص مومن هم در پیشگاه خداوند جل جلاله رو به روی خانه خداون کریم ادب را رعایت کرد و کفتر یا کریم را با دستش نزد بپرونتش ایوالله . والسلام و صلوات التماس دعا .
منم همین فکرو می کنم از کجا معلوم که برای خودش نباشه
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
بابا این مال دو سه هفته پیشه تو یوتیوب طرف گفته بود معجزه در کعبه رخ داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینجوری یا کریم های کوچه ما روزی دو سه بار معجزه میکنن............
چرا باید باورم شه اون پرنده نشسته روی سر ان شهروند سوال اول اون که داره فیلم میگیره چرا نماز نمیخونه ؟ دوم اینکه کاملا مشخص هست که پای پرنده به چفیه ش بسته شده . حتا اگر پرنده نشسته باشه روی سرش چیز جالب و دیدنی نیست
آره این وهابی ها به پرنده ها خوبی میکنن اما در یمن و سوریه سر هزار هزار بی گناه رو میبررن....
امام صادق علیه اسلام فرمودند معیار مومن به طول رکوع و سجودش نیست به صداقت و امانت داری هستش....اصول کافی جلد دوم
اینطورام نیست که میگی عزیز دل؛ خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
چ میگی تو . چ ربطی داشت
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ایول به حرفی که زدی .مثبت دادم حال کنی.ولی سیاسیش نکنیم مساله امنیت پرنده بودوگرنه آل سعود و امثالهم رو همه میشناسن.
وطن فروش،وطن پرست
۱۹:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اینایی ک منفی دادن ،صداقت رو قبول ندارن یا امانتداری رو
محمد
۰۹:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ابته حدیث رو کج فهمیدی منظور حدیث اینه هست که در شناخت مومن فقط به سجده و روکوع اون توجه نکنید علاوه بر اون ببینید امانتدار هست یانه نه اینکه کلا اینرو بزاریم کنار و امانت داری رو بچسبیم
اون کبوتر نیست قمری هست.از طرفی اینا چون اونجا زیاد میچرخن کلا دستی هستن برای همین تکون نمیخوره.دلیلی هم برای شکستن نماز وجود نداره چون جون طرف در خطر نیست
امام صادق علیه اسلام فرمودند معیار مومن به طول رکوع و سجودش نیست به صداقت و امانت داری هستش....اصول کافی جلد دوم