نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
این وضعیت نمیتونه ادامه پیدا کنه
کشور در حال غرق شدنه
و این هرج و مرج به کنکور و دانش اموزان هم رسید به نوزادان هم خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری 1400
۱۴:۲۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
من دانش آمور پایه دوازدهمم، تازه کارنامه نهاییمو گرفتم تصحیح این منطقه افتضاح بود، به خدا سر جلسه واسه بچه ها جوابا رو مینوشتن به ما که معدل بالا بودیم نزدیک هم نمیشدن، با همین دوتا چشم خودم شاهد تقلب ها بودم و سر تصحیح خیلی سخت گرفتن، مراقب ها بعد از گرفتن برگه بچه ها واسه اونایی که زیر 10 میشدن جواب مینوشتن که قبول بشن، اونوقت ما معدل بالا ها که تقلب کردن بلد نیستیم و خودمون می‌خونیم نمره کمتر میاریم، تنبلا با معدل بالا میرن دکتر و پرستار و معلم مملکت میشن، میخواید کاری بکنید حداقل چند سال واسش زیر سازی انجام بدید مملکتو درست کنید اینجوری حیفه این مملکتو به باد بدید،کاره ای نیستم درست ولی خدایی شما دیگه باید بدونید دیگه،خجالت آوره یه محصل 17 ساله بیاد اینا رو یادتون بده، شایدم فقط دارید الکی استرس بچه ها رو زیاد تر میکنید، اگه امسال مثل 99 بشه خیلیت پشت کنکور میمونن بعدش با معدل پایین یهویی بووووم تاثیر 60 درصد معدل، که گند میزنه به کشور و جوونای این مملکت، بابا جمع کنید این نفهم بازیا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
جوري نشه كه بيشتر به استرس داوطلبان كنكور سراسري اضافه بشه با اين تصميمات.
Germany
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
شوخی می کنید؟؟؟؟؟؟ خب به زودی شاهد سئوالات فوق العاده سخت تر از کنکور ۹۹ خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تکلیف نظام قدیمی هایی که وارد دانشگاه نشدند و میخان ۱۴۰۲ وارد رشته های پزشکی دندان پزشکی داروسازی بشوند چی میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
سلام
من دانش آموز نظام قدیم هسم و قصد دارم تو کنکور ۱۴۰۳ شرکت کنم
لطفاً پیگیری کنید تکلیف ما چی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چرا تمام تصمیمات بدون بررسی اتخاذ میشه؟
همین الان فارغ التحصیلان دانشگاهی بلد نیستن یه نامه بنویسن.
یا معنی کلمات رو نمیدونن.
اگه این دروس حذف بشه که واویلا میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
عجب ظلمی به من و بقیه دهه ۶۰ تی ها شد . زمان ما از هر ۱۲ نفر یک نفر در دانشگاه قبول میشد . امکانات لازم و کافی برای همه نبود . سراغ دارم طرف ۴ سال پشت کنکور بود تا بتواند در دانشگاه قبول بشه ، که آخر سر هم توانست پیام نور رشته مدیریت دولتی قبول بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این مسخره بازی ها چیه ؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ولی دانش آموز
۰۵:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
سلام اقای سوزنچی تو دوسال ایام کرونا مگر دانش اموزان تومدرسه درس خواندند که تاثیرسوابق تحصیلی ۶۰درصدبشه بعدشم کنکوردوباربشه درسال دوباراسترس واردمیشه تصمیمات اینچنینی بدون نظرخواهی از ذینفعان ونگاه ازبالا به پایین کمر مردم راشکسته علنا کنکور ۳تامیشه چون خود امتحان نهایی هم یک کنکور به تمام معناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
کنکور دوم صرفا برای کسانی هست که به هر دلیلی نتوانسته اند از طریق کنکور اول وارد دانشگاه شوند و یک فرصت دوباره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
همه تغییرات در دنیا مثل یک درخت ازریشه به شاخه وبرگ واز کف به سقف است ولی درایران همه چیز برعکس است ودر کنکورهم یک مساله کلیدی که بسیار مشکل سازاست عدم تناسب سطح علمی دبیران کلاسهای متوسطه دوم است بدین صورت که سوالات امتحانات نهایی تدوین شده وپاسخ نامه آن نیز درحوزه تصحیح به دبیران مصحح اوراق امتحانی داده می شود ولی پاسخی که دانش آموزان به سوالات می دهند همان پاسخ هایی است که ازمعلمانشان آموخته اند ولی پاسخ معلمان به صورت سلیقه ای متفاوت است واین عدم هماهنگی باعث حق خوری دانش آموزانی می شود که طبق برنامه مدرسه ومعلم خود همه تلاشهای خود رابکارمی بندند ولی چوب سوء مدیریت آموزش وپرورش رامی خورند گرچه معلمان درجلسات توجیه می شوند که حداقل به پاسخ های نزدیک ومشابه نمره لازم داده شود ولی معلمانی که ادعای خیلی باسوادبودن را دارند کمترین عدم تشابه ظاهری جواب سوالات را قلم قرمز می کشند ومصحح دوم وسوم هم زیاد درآن دخالت نمی کنند وامروزه که قدرت نمره دهی معلمان کمی افزایش یافته وآموزش پرورش بر نمره دهی براوراق دانش آموز زیاد اعمال نظر نمی کند یک کانال اعمال غرض ورزی برتمام دانش آموزان ازسوی برخی اندک معلمان مصحح اعمال می شود واین به این دلیل است که افرادی بیگانه ازفرهنگ واسلام ولی مومن نما دربدنه اموزش پرورش راه یافته اند وتمام عقده های سیاسی واقتصادی را برسر دانش آموزان خالی می کنند وسنداین حرف بررسی نمرات معلمانی است که نمرات یکدست می دهند یعنی به دلایل واهی ازهمه دانش آموزان بطور سری نمره کم می کنند واهل دادن نمره بیست به هیچ عنوان نیستند و با قساوت تمام می گویند نمره بیست فقط مال خداست،برخی اندک افرادی درآموزش پرورش معلم ومدیر مدارس هستند که به هیچ مسائل فرهنگی وعلمی وتربیتی آشنانیستند وبه هیچ عنوان نمی خواهند آشنا شوند ومی گویند همینی است که هست لذا بطور ذاتی این نظریه ۶۰ درصد تاثیر دیپلم و۴۰ درصد تاثیر آزمون یابرعکس هیچ مبنای کارشناسی علمی ودقیق ندارد ویک عده یک صورت جلسات صوری ازسراسرکشور می نویسند وبه مرکز ارائه می دهند ومرکز هم یک تصمیمی می گیرد که پراز ایراد است وسنداین حرف این است که وابسته کردن کنکور به دیپلم یک نوع ایجاد کانال تبعیض است که وقتی بخواهند به کسی امتیاز بدهند یا امتیاز بگیرند او را دنبال نخود سیاه یا سفید بفرستند. این کارها مصداق همان چوب لای چرخ مردم واقتصاد واعصاب واین جناح وان جناح گذاشتن است. بچه های مردم یک کنکور می خواهند شرکت کنند آنقدر سیاست وترفند خرج می شود که فقط عده خاص بروند ولی خدا که نمرده است وهمه را می بیند
در دفاع مقدس ۸ ساله خیلی ها برای آنکه بچه هایشان به سربازی وجنگ نروند همه نوع دسیسه رابکارگرفتن، از شناسنامه نگرفتن تا اقامت درجنگل وبیابان وغار تا پنهان شدن در روز و زندگی در زیر زمین و معافیت جعلی پزشکی ولی درعوض ازخاندان وفرزندانشان چندین برابر در تصادف و بیماری صعب العلاج و حوادث زلزله وسیلاب وپرتاب ازکوه وگرفتار بهمن شدن ویخ زدگی و آتش سوزی وغیره تلف شدند واگر دادگاهی درجهان نباشد دادگاه خدا تعطیل بردارنیست وازهرچه بترسند وفرارکنند همان برسرشان می آید ویک جمله خیلی کلیدی آنکه (( خدامی داند که چه کسی برحق است وچه کسی ناحق وکسی نباید به مصلحت بینی خدا سنگ سنگین بکوبد
ما انسانها فقط ظواهر را می بینیم ولی پشت پرده ها رافقط خدا می داند بنابراین رزق هیچ کسی رانباید ازدستش بگیریم
خدا یاد دادن نمی خواهد ما همه فکر می کنیم که اگرفلان طور شود عالیست ولی خدا می داند که انسانها از رزق وصلاح انسانها هیچ آگاهی ندارند و غصب نمودن رزق دیگران به زور ستمی است که این ستم ازمظلوم به سوی ظالم برمی گردد وبالاخره ضربه اش را خواهد زد.)) نتیجه آنکه دیگر کشورها برای کنکور هرکاری می کنند ربطی به ایران ندارد و ما براساس چارچوب فرهنگ اصیل ایرانی وایرانی خود باید تصمیم بگیریم وبرای دوروز دنیا اینهمه روی اعصاب جوانان وآینده سازان کشور راه نرویم تا قحطی انسان خوش خلق جهانی شود.احترام به کرامت انسانها احترام به خداست واین ربطی به سیاست داخلی یا خارجی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
چرخه کنکور نیاز به اصلاح دارد
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ای به مسئولان نالایق که هنوز با ندانم کاری و ناآگاهی نمیتوانند بعد سال ها برنامه درست و منطقی برای آینده جوانان پیاده کنند
United States of America
منتقد
۰۲:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با تغيير آزمون چيزي تغيير نميكنه.... سيستم آموزش ما بايستي از دوران ابتدايي دستخوش تغييرات بشه... مشكل بايد از ريشه حل شه نه از شاخ و برگ.
يه نگاهي بِه دانش آموزان بندازيد... چرا همه ميخوان پزشك شن؟؟؟ مگه مملكت فقط پزشك نياز داره؟؟؟
مشكل از سيستم آموزش و پرورش ماست..
اگر سيستم آموزش و پرورش اصلاح شه؛ مملكت در اوج تحريم هم شكوفا ميشه...
چرا دانشجويي كه شريف درس خونده؛ بهترين دانشگاه درس خونده؛ توي مملكت خودش نميمونه و از ايران خارج ميشه...
لطفا، لطفا، لطفا... بِه مشكلات سطحي نگاه نكنيد..
United States of America
محمدرضا
۰۲:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با سلام
امتحانات نهايي، سليقه اي تصحيح ميشه...
در واقع هر گونه امتحان تشريحي سليقه اي تصحيح ميشه.
بنابراين قبل از هرگونه تصميم؛ بايستي درست و حسابي اين موضوع بررسي شه و از حركات بسيجي وار و انقلابي خودداري كرد... وگرنه افتضاحي بِه بار مياره كه ديگه نميشه جمعش كرد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
به عنوان کسی که رتبه سه رقمی کنکور ریاضی بودم میگم که اولا کنکور مهم نیست و علم در مملکت ما هیچ جایگاهی نداره، پس زیاد هزینه نکنید و غصه نخورید، اما با حذف کنکور یک سیستم ناعادلانه جایگزین میشه و اندک عدالت آموزشی موجود از بین میره.
۱۲