لطفا می شود ازوزیرراه سوال نمایید چراسنوات72تا80راننده گان راحتی باگرفتن بقیه به نرخ روز ازخودراننده آن مقداری که باربریها نریخته اند رادرست نمی کند تاهشت سال سنوات کامل شود دوم چرا راننده گان واحد شهری که هشت ساعت کار می کنند وشب استراحت دارند سختی کاردارند وراننده گان برونشهری که شب وروز سرما وگرما دور ازخانوا ده کارمی کنند سختی کارندارند دومورد ازوزیر سوال می شود باتشکر عدالت رابرقرارنمایید وسوال نمایید
شانه خالی کردن هنر لیبرال هاس کی بود کی بود من نبود حادثه رو بندازیمگردن کی کی بهتر از رامنده اا جاده ها سالمن نه دستواندازس نه تخلخلی نه حفره ای ماشین های بی کیفیت مقصرش خود شمایی ااقای وزیر تنبل بی حوصله شما باید پاسخگو باشید نه راننده امیدوارم یک روز تو همین جاده سرتون بیاد دیواری کوتاه تراز راننده پیدا نکنی
من هنوز برام سواله : که آیا واقعا لازم بود اینهمه خبرنگار با هم سی چهل نفره برای گزارش از یک دریاچه بروند؟ تمام مواردی که لازم بود میتوانستند به سه یا چهار خبرنگار بدهند تا با یک اتومبیل به دریاچه بروند و گزارش ها و عکس های لازم را تهیه کنند. چرا باید اینهمه خبرنگار یک جا برای تهیه ی گزارش های مشابه به یک جای خاص سفر کنند؟؟
سوال اصلی اینه که چرا یه همچین اتفاقی افتاده.اصلا خبرنگار نه مردم معمولی مگه آدم نیستن،سربازا مگه آدم نیستن؟چرا باید در سال کلی کشته تو تصادفات جاده ای بدیم؟لابد یه سری جیزا غیر استاندارده که تو تصادف جزو ده تا کشور اول دنیاییم
ت
۱۷:۲۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
بیشتر راننده های اتوبوس ها تا کلاس پنجم درس خواندند و سواد لازم را در جهت مهارت افزایی و تعامل صحیح با همراهان را ندارند که منجر به چنین حوادثی می شود .
دوست عزیز من راننده نیستم ،ولی یک چیز رو به شما گوشزد کنم که شعور ربطی به تحصیلات عالیه نداره و از نظر فنی شما که دارید توهین می کنید گواهینامه پایه یکم مساوی با کارشناسی حالا هست،دلیل اینکه راننده باید از نظر مشخصات فنی هم کمی اطلاعات داشته باشه که من و شما اون اطلاعات رو نداریم
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شما حرف نزن درس چه ربطی به رانندگی داره مقصر دولت است که اتبوسهای بی کیفیت را در جادهای غیر امن به حرکت در می اورد
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ما باکسانی که مسعولیت دارند نباید سریع پسر خاله بشیم مخصوصا که راننده مسعول جان چندین انسان است وقوانین رانندگی هم گفته که تمرکز راننده را بهم نزنیدهیچکس به اندازه راننده وصاحب ماشین مقصر نیست چرا چون درهنگام سفر ماشین باید چک شود وماشین وراننده معیوب ازنظر قانون هم خلاف است
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۸ تير ۱۴۰۰
والا راننده ای که ماهی ۶۰۰تا۹۰۰بایدپول بیمه بده تا۳۰سالم کار کنه خوب معلومه نمیتونه خوب کار کنه .بریدتحقیق کنید این راننده های بیرون شهری روچطور پدرشونو درآوردن .مگه یه آدم چقدر میکشه .یکی نیست ازحال شون بپرسه .خبرنگاران جوان شمابرید از دل این قشر جامعه بپرسید که قانون سیروسفراحمدی نژاد چه برسر این راننده باری ها واتوبوس ها آورده آخه یه راننده چقدر میتونه کار کنه.
یک سوال دوست عزیز :بیا خودمون رو بذاریم جای راننده که ماشین ترمز بریده ،من وشما هرچقدر هم مهارت داشته باشیم دریک لحظه و در جاده های ناایمن ایا می تونستیم از وقوع حادثه جلوگیری کنیم!؟راحته از دور نشستن و قضاوت کردن که ما دقیقا همین رو یاد گرفتیم درباره اشتباهات دیگران و به نتیجه رسوندن مسئله فوری یکی رو سپر بلا کنیم
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
تا جایی که تو گزارش اتوبوس خبرنگاران من خودم دیدم سرنشین ها میگفتن ترمز بریده چطور راننده مقصر بوده خیلی خوبه تو هنه اتافقات کشور همیشه ضعیفترین مقصر میشه در حالی که مشکل از بالاست تو تمام مشکلات اصلا مسولین مقصر نبودن اونا همیشه مدال افتخار به گردنشون بوده!
باز هم مانند گدشته مقصر راننده بیچاره ....درست است اما راننده ای که هزاران فکر از گرانیهای غذایی قطعات خودرو کرایه کم وووو دارد .اما جاده ها نبود قطعه استاندارد یا گرانی قطعه ....که مربوط به مسولین میشود را نمی گویند لااقل بگویید اقا ۲۰ درصد هم ما مقصر هستيم اما مردم میدانند که ۹۰ درصد مسولین مقصرند
بدبخت رانندها نه جاده داغون مقصره ونه خودروهای از رده خارج ونه پایانه ونه دفتر فروش بلیط ونه مامور کنترل فنی فقط راننده مقصره دیوار کوتاهتر پیدا نشددیگه
کی کسی اومده خودشو مقصر معرفی کرده؟
جان انسان ها در میان است
در مورد وسایل نقیلیه عمومی هم شرایط تعمیر رو سهل کنید تا چکاپ ها سریعتر و بهتر انجام شوند