نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
ماشین سنگین فقط اروپایی وتمام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رضاییان
۱۶:۵۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
بابا ما رانندگان چه کوناهی کردیم که باید پول ماشین خوب اروپایی بدیم ولی این آشغال چینی کار کنیم حیف پول که مال این آشغال یک سال کار بدیم نه لوازم یدکیش هست نه نمایندکی که جواب بده هندونه زیر بغل ما رانندگان نظر بس بس چین به فکر صادرات کرونا باشه نه ماشین سنگین ما شین سنگین فقط اروپایی هیچ کس پاسخ گو نیست چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام تا خودرو چینی با پول چین میخرن با دلار میفروشن و هر روز مرگ و میر بیش از حد اجازه میده تا خودرو ترخیص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
شعارباعمل اختلاف زیادی داره
کدوم یکی ازمسئولین تخصصی عمل کرده یامیکنن
بیاد یابارهم که شده پشت بنز ۱۹۲۱ یا ۲۶۲۴
بشینه جاده اهواز به اندیمشک یا منطقه گرمسیر روبرج ۴ یا۵طی طریق بکنه
بعد میفهمه تولید داخل یعنی چی
رییس کمیسیون صنایع میگه واردات کامیونهای اروپایی خیانت است
به امید روزی سرعقل بیان
Germany
محمد
۰۷:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
وارادات به اسم خودروهای فرسوده اما به منافعه ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
قیمت چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
همش زیره سره ایران خودرو دیزل هست که با کمال وقاحت در حاله تولید کامیون مایلرهای شسصت ساله قبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اف 18 جنگنده نسل چهارم میشه بهش گفت
اما چون اف 16 رادار قوی تری داره برای جنگ بهتره
J10 از هر دوش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
فکری
۲۲:۴۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
علتش چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اینا همش تقصیر مردمه
بیاین بکشیدمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مدیریت فشل مملمت را بره به فنا ، یعنی یک متولی تمام موارد بازم را نتوانسته جمع مند و سپس سفارش کامیون بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
واااای که جایی نیست که شما ها خرابکاری نکرده باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۲۱:۳۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
شما در اوایل اشاره کردید که محصولات وارداتی باید خدمات پس از فروش داشته باشند و خدمات پس از فروش را واگذار به شرکتهای وارد کننده خودروهای چینی کرده اند شرکتها نیز در این بین باتوجه به اینکه از واردات خودر های بی کیفیت و نا ایمن چینی که سالانه هزاران نفر را به کام مرگ میبرند سودهای کلان و گه گاه هزاران درصدی میخورند با قبول نکردن خدمات پس از فروش عملا این چرخه را معیوب و نا کار امد کرده اند .حال جای سوال و بسی تامل است که چرا مسولین کمکی به رانندگان این قشر مظلوم و زحمت کش نمیکنند آیا در این بین منفعتی نهفته است یا قدرت برخورد با مافیای قدرت و ثروت را ندارند به هر حال جای بسی تاسف است که در مملکتی که ادعای داییه عدالت و مبارزه با فساد دارد در این بین موسسات و ادارات مربوطه قدمی در رفع مشکل ورفع موانع برنمیدارند.
۱۲۳