نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
?
۰۹:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا خنده داره
آشغال ترین نسخه لنسر رو گرفتین بعد بهترین نسخه دنا رو گذاشتین ولی باز لنسر بهتر بود.
عکس کابین لنسر Evo رو گذاشتی مشخصات فنی لنسر evo قوی ترین ۴ سیلندر دنیا رو میزاشتی صفر تا صد ۵ ثانیه
Iran (Islamic Republic of)
حبیب‌الله
۲۰:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام واقعا جای تأسف است خودرو تولید 14 سال قبل یک سر و گردن از خودرو ایرانی ما بالاتر است بابا درش ببندید بگذارید مثل کشورهای عربی ماشین خارجی بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام نمیشه این ۲ تارو مقایسه کرد اول که هم قیمت نیستن لنسر خوب بخوای بخری الان حدودا ۹۰۰ تومن باید پول بدی دنا خشکش ۵۰۰ تومن
اگه میخوای مقایسه کنی هم قیمتشو پیدا کن بخای ۵۰۰ تومن ماشین بگیری بهتربن گزینه دناس البته چاره ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
موتورسمندگذاشتیدرودناواسمش میزاریدارتقاق یافته بعدمی خوایدماشین دناراباماشین ژاپن مقایسه میکنید به به به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ماشین قشنگیه ولی کیفیت درخوری نداره خدایی. برف‌پاک‌کن دنا همیشه نرم حرکت نمی‌کنه و گاهی تپ‌تپ می‌زنه روی شیشه و می‌ره و گاهی هم درست حرکت می‌کنه. اما توی مثلا جک اس ۵ خیلی نرم و استوار همیشه روی شیشه حرکت می‌کنه.
سینی زیرش پلاستیکه! ماشین رو خوابوندن روی زمین که با این دست‌اندازهایی که هست باید مورچه‌ای رد کنی.
سیستم پخش ویندوز سی ای! که یه نقشه درست و درمان نمی‌تونی داشته باشی.
یه زه روی در نذاشتن که موقع باز شدن در اگه کسی بی‌احتیاطی کرد بدنه آسیب نبینه. قشنگ در ماشین می‌خوره به دیوار!
سرعت که می‌ری هوا می‌ده توی اتاق!
کیفیت دوخت صندلی‌ها خوب نیست.
شتاب و ترمز خوبی داره به نظرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
کیفیت دوخت مال روکشه اشتباهی جای صندلی گفتم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام عزیزا چرا بحث.دنا خیلی هم خوبه .موندم چ انتظاری دارین از ایران خودرو
.بازم خوبه ک دناتوربو اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام خدمت دوستان وقتی ظاهر ونمای دنا پلاس رو میبینی احساس غرور میکنی که خوب ما هم داریم پیشرفت میکنیم .بله مهندسان طراح ما کارشون بد نیست ولی اون مدیری که باید طبق دستور قیمت رو بیاره پایین از کیفیت میزنه هی میزنه تا جایی که مهندس هم میره زیر سوال
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۸:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
مرغ همسایه غازه!؟
ماشاالله به طراحان و تولید کنندگان داخلی
به به چه زیباست دنا
عزیزان بزودی تولیدات شما در رده بهترین های دنیا خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۰:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
مقایسه قاطر لنگ با اسب مادیان
اصلا تابحال سوار لنسر شده
وقتی با لنسر 120-130 تا میری انگار ماشین خاموشه و تو پارکینگ ایستاده نه صدایی از ماشین و نه صدایی از موتور
ماشین اتومات تو جاده فقط صدی 6 مصرف میکنه . باز تاکید میکنم اتومات نه دنده ای
کیفیت سواری ..............
دیگه خودتون قضاوت کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۳۰ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام به خوانندگان مطلب بنده
اولا هرموقع سطح کیفی محصولاتمون را به سطح ژاپنی ها مسلمان !رساندیم بعد باید نظر داد.
بنده یه هیوندا ورنا مدل ۸۴ داشتم و یه دنا پلاس توربو دنده ای هم کنار هم توی حیاط
موقعی که خریدم زیر ماشین رو نگاه کردم اگر گفتید چی دیدم
اگزوز ورنا مدل ۸۶کاملا استیل حتی لوله ها وبست اگزور کاملا سالم
اگزوز دنا پلاس توربو مخزن وسط استیل ولوله فولادی و محل جوشها زنگ زده بود و بست اگزوز میلگرد ساده سایز۶ که زنگ زده بود بودن حتی ابکاری نشده بود
و مخزن اگزوز در دنا پایین تر از کف ماشین
در ورنا همسطح و بالاتر

زیر موتور سینی فلزی
زیر موتور دنا پلاستیکی

لوله انتقال بنزین پلاستیکی و محل اتصال لوله ها از رابط کولر ابی استفاده شده بود
در ورنا مدل ۸۶ کاملا فلزی و جنس استیل استفاده شده بود

دمای اب رادیاتور ماشین در ورنا بروی نمایشگر اب از وسط با کولر تکان نمیخوره در سربالایی و کولرو هرسرعتی
در دنا با افزایش سرعت و کولر از وسط رد شده و سربالا بسیار چیزی به اخر نمونده

صدای فن با کولر وبی کولر بسیار نرم وبی صدا برای ورنا
صدای فن در دنا پر صدا و با صدای تق بلند زمان روشن شدن

سربالایی جاده خاکی نرید که ماشین پس میزنه با دنا
بدنه بسیار نازک

هر موقع میرم نمایندگی میگه توربو هست انگار هواپیمای بدون سرنشینه
انشاءالله مشکل حل میشه

سنسور میل بادمک رو اول خرابی
سنسور ترمز بعد ۸۰۰ کیلومتر


فقط کولر خوبی داره اگر فکر دمای اب رادیاتور رو بی خیال بشی و جاده اش هم خوبه
ولی بنده پبسنهاد نمیکنم خرید دنا پلاس توربو را.

البته مقایسه این دو برند خودرو با هم اشتباه هست ولی چون توی حیاط بود باهم هرچی شو مقایسه میکردم خیلی از کیفیتش زده شده بود در دنا
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
رازمیک نرسسیان
۰۹:۲۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب
30 سال است خدمات میتسوبیشی کار میکنم و دوره های کامل از مدل های 1977 ال 2012 را گذراندم.
نمیتوان انتظار داشت که صنایع اتومبیل سازی ایران را با صنایع معظم میتسوبیشی مقایسه کرد.
با توجه به تکنولوژی بالای ژاپن .
مهمترین مورد را بایستی در ضعف مدیریت و نیروی انسانی و مونتاژ جستجو کرد.
تا موقعی که منافع شخصی مهمتر از کیفیت تولید باشد ،ما مشکلاتمان حل نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
Aref
۰۷:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۰
دمتگرم میشه نیسانGTRرو با پژو پارس هم مقایسه کنی و لند کروز رو با ام وی ام فقط مقایسه کن کاریت نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام اقا میشه نیسان gtrرو با پژو پارس مقایسه کنی
ما فقط بلدیم مقایسه کنیم
دمتگرم تویتا لند کروز رو هم با ام وی ام مقایسه کن چه اشکالی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
ژاپن کجا ما کجا
Iran (Islamic Republic of)
سایمان سمانی
۲۰:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
یه پراید داشتیم ۴۰۰۰۰۰ کیلومتر باهاش کار کردیم
یه قطره هم روغن کم نمیکرد
با هر بنزینی و هر روغنی کار میکرد
گیربکسش کره ای بود (مال خودش سایپایی بود زوزه میکرد یدونه کره ای دست دوم خریدیم) با همون واسکازین اولیش تا زمان فروش ماشین بدون زوزه کار کرد
حیف که سال ۹۵ فروختیم
حلا یه ساینا ثبت نام کردیم شش ماهه از تحویلش گذشته
اینا به کنار سوار یکیشون شدم که حدودا صفر بود دنده به زور میرفت زوزه هم داشت
صاحبش میگفت ۱ لیتر روغن کم میکنه
درشو با ترس باز میکردم خیلی دستگیرش نازکه
اگه ماشین کره ای و فرانسوی و..... دارید نفروشید
موتور تیبا و دنا تحمل دمای عادی خودشون رو ندارن
اومدن توربو هم گذاشتن اونم با بنزین ایران که چهار روز میمونه ته نشین میشه
۱۲۳۴