دستمزها نا هماهنگ هست. من کارگر با حقوق ماهی 4 میلیون و البته با این ماشینهای داغونی که دولت به مردم قالب کرده چجوری برم دم تعمیرگاه؟؟؟؟ هر خرابی برابر است با یه قطعه 1 میلیونی و یه دستمزد 500 هزاری.
من یک راننده هستم.بیچاره میشم تا روزی 150 تا 200 پول دربیارم.کیا میشینن این نرخنامه ها رو تعیین میکنند.گرونی قطعات یک طرف و هزینه تعمیرکار یکطرف.مگه تعمیرکار چیکار میکنه که اینقدر پول میگیره .از یک دکتر متخصص بیشتر درآمد دارند.تازه اگه تعمیرکار آدم خوبی باشه و طبق نرخنامه پول بگیره.اگه آدم بدی باشه که دیگه هیچی.بچه بودیم پدرم میگفت درس بخون تا نشی شاگرد مکانیک حالا با مدرک فوق لیسانس میرم پیش یک مکانیک با خواهش و تمنا که کمتر بگیره چرا که پول ندارم.
ال 90 من ریپ میزد دو بار بردم نمایندگی ایران خودرو نتونستن عیبشو پیدا کنن بردم تعمیرکار خبره گفت استوپرشه یه میلیون استوپر خریدم ولی درست نشد رفتم نمایندگی میگه سنسور اکسیژنش باید عوض بشه اونم بالای یه میلیونه میگم خب مرد حسابی اول یه استوپر سالم میذاشتی امتحان میکردی بعد این خرج سنگین رو رو دست ما میذاشتین میگن نداریم میگم خب از یه ماشین سالم واز کنین ببندین رو ماشین من تا مطمئن بشین میگن نمیشه
این مملکت صاحاب نداره که نمایندگیا اینحوری پدر مردمو درمیارن و کلی خروج دلار رو دست دولت میذارن ؟
سلام دوست عزیز یه تعمیر کار سراغ دارم رسالت نیرو دریایی ارمنی هستش کارش درسته بنده از سال 88 ال نود دارم
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
به نظر من این طرز قیمت گذاری مزخرفه
تعمیرات دو تا هزینه داره و باید جداگونه پرداخت بشه
اول هزینه عیب یابیه که اصل تعمیره و نصف هزینه تعمیر باید محاسبه بشه و اگه تعمیرکار اشتباه تشخیص داد باید خسارت بده و دومم هزینه تعمیره که اونم نصف دیگه اشه و اگه درست تعمیر نکرد باید خسارت بده
بهترین راه ساعتیه و باید قیمت هر ساعت کار تعمیرکارا مشخص بشه
به نظر من چون هزینه هر ساعت کار تراشکار 100 تومنه هزینه هر ساعت کار تعمیرکار فوق حرفه ای که چشم بسته کل موتور و متعلقاتش رو واز میکنه و میبنده و با یه نگاه عیب ماشین رو میفهمه 100 تومن و حرفه ای معمولی 50 تومن و بقیه 25 تومنه
بر باعث و بانیش لعنت
خواهشن نرخ نامه بروز کافی نت ها را بزنید
این مملکت صاحاب نداره که نمایندگیا اینحوری پدر مردمو درمیارن و کلی خروج دلار رو دست دولت میذارن ؟
تعمیرات دو تا هزینه داره و باید جداگونه پرداخت بشه
اول هزینه عیب یابیه که اصل تعمیره و نصف هزینه تعمیر باید محاسبه بشه و اگه تعمیرکار اشتباه تشخیص داد باید خسارت بده و دومم هزینه تعمیره که اونم نصف دیگه اشه و اگه درست تعمیر نکرد باید خسارت بده
بهترین راه ساعتیه و باید قیمت هر ساعت کار تعمیرکارا مشخص بشه
به نظر من چون هزینه هر ساعت کار تراشکار 100 تومنه هزینه هر ساعت کار تعمیرکار فوق حرفه ای که چشم بسته کل موتور و متعلقاتش رو واز میکنه و میبنده و با یه نگاه عیب ماشین رو میفهمه 100 تومن و حرفه ای معمولی 50 تومن و بقیه 25 تومنه