سلام دوستان عزیز.منم با شماها هم عقیده بودم.من از ساله ۹۸ شروع کردم به ثبت نامه ماشین تو ایران خودرو.هر بارم که هر نوع ثبت نام داشتن شرکت کردم خلاصه این بار یه پارسه تیو فایو بعده دوسال نسیبم شد.حالا خدا میدونه واقعا قرعه کشی بود یا دلشون به حالم سوخت
همش چرنده وتوی روستای ما حدود ۱۵ هزار نفر زندگی میکنن تو این ۲۰ دوره ۲ نفر برنده شدن کلا دوتا .من همش شرکت کردم وخبری نشد نمیدونم ما چند نفر واجد شرایط داریم که ۲۰ دوره دوشرکت برگزار کردن هنوز اینهمه ثبت نام میکنن .این خودش شک برانگیزه دیگه ؟؟؟
کلا هربار قرعه کشی ۲۰ درصد از کل سهمیه قرعه کشی بین مردم است ۸۰ درصد توسط رانت وآقایان که خودشان بهتر می شناسند تحویل داده میشود اگر دولت راست می گوید آزاد کند ومردم هم آزاد می خرند دولت یارانه به خودروسازها میدهد که خودشان منافع داشته باشند مانتد برق وآب گازوییل بنزین گاز با قیمت بسیار اندک وبسیاری از چیزها که روح من وشما خبر ندارد چرا دولت درمقابل آزاد سازی خودرو مقاومت می کند
یه محاسبات ساده => یه نتیجه عقلانی
قبل تحریم سالیانه حدود 1.8 میلیون خودرو به دست مصرف کننده می رسید در حالی که هم اکنون شده سالی 1 میلیون ، پس سالیانه حدود 800 هزار تا خودرو کمتر از نیاز بازار تولید میشه ، وقتی که این کمبود جبران نشود میشه وضع الآن که بعد از چندین سال چندین میلیون نفر برای ایران خودرو ثبت نام کرده اند اگر وضع به همین صورت باشد فقط قیمت بالا می رود و نارضایتی بیشتری ایجاد می کند.پس هر چه زودتر باید تصمیم گرفت که یا تولید به شدت افزایش یابد و یا اینکه واردات آزاد شود
قبل تحریم سالیانه حدود 1.8 میلیون خودرو به دست مصرف کننده می رسید در حالی که هم اکنون شده سالی 1 میلیون ، پس سالیانه حدود 800 هزار تا خودرو کمتر از نیاز بازار تولید میشه ، وقتی که این کمبود جبران نشود میشه وضع الآن که بعد از چندین سال چندین میلیون نفر برای ایران خودرو ثبت نام کرده اند اگر وضع به همین صورت باشد فقط قیمت بالا می رود و نارضایتی بیشتری ایجاد می کند.پس هر چه زودتر باید تصمیم گرفت که یا تولید به شدت افزایش یابد و یا اینکه واردات آزاد شود