خدمت اون دوستیکه می فرمایند سپاه وارد خودروسازی شود عرض شود که،یکی از مشکلات بزرگ کشورما همینه که اکثرا در غیر تخصص خود مشغولند.سپاه به درد کار نظامی میخوره نه خودرو سازی عزیزم .سپاهی آموزش نظامی دیده نه خودروسازی،مثلا تو راه سازی سپاه ورود کرده جاده افتتاح نشده از بین می رود.من دوره برم خیلی سپاهی میبینم که اکثرا زیر دیپلم هستند حالا تو میگی خودرو بسازند،خنده داره ،نکنه مهندسای بنز،نیسان،هیوندا همه رو سپاهی ها آموزش دادند.
حالا فرض کن به این آرزو هم رسیدید ولی خاک بر سر کشوری هشتاد ملیونی با اینهمه توان و ظرفیت که آرزویش تولید سه ملیون خودرو باشد ،تولید ایران اسلامی میباید به مرز ده ملیون و یا بیشتر را نشانه و هدف بگیرد .
توان تولید سه ملیون هر چند خوب ولی ناکافی است.
با رباتیک شدن و افزایش قطبهای خودرو چه توسط سپاه و چه ارتش و چه نیروهای دیگر و چه مپنا و وزارت نیرو و چه وزارت راه و چه بخش خصوصی شاید تولید ایران افزایش خوبی داشته باشد ولی هدف گرفتن تولید بیش از ده ملیون یک کار بزرگ جهادی و انقلابی است.
تولید خودرو میباید به مرز ده ملیون درسال و بیشتر برسد اما با این بی عرضگی صنعت خودرو این امر یک فکر و خیال خام تنها برای ایران عزیز ماست.
ما هیچگاه به پای خودروسازان کره ای و چینی و ژاپنی نمیرسیم حتی با کمک رباتها !!!!!!!!!!
زیرا صنعت خودرو ایران به دست بی عرضه های وطن فروش و مدیران و مسولان بی کفایت و ناشایست است که فقط پول پرستی و پول میشناسند .
این صنعت خودرو پویا نیست این صنعت مرده است .
صنعتی که فقط بلد است جیب مردم را خالی کند و آشغال تحویل مردم دهد .
صنعتی که به استقلال و طراحی ایرانی و ساخت قطعات و خودروهای ملی نمی اندیشید و نمی اندیشد.
صنعتی که پس انداز یک عمر انسانی را با تحویل یک خودرو نه چندان پیشرفته میستاند.
این صنعت خون مردم را در شیشه کرده ،صنعتی که حامی مردم سرزمینش با دادن خودروهای قسطی بلند مدت هم نیست.
این صنعت فقط اسمش ایرانی است.
جالبه...این متن من نوشتم چهار خطشو پاک کردی فقط اینو گذاشتی؟؟؟ شماها دیگه کی هستین؟؟
مهدی
۱۵:۰۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
تنها راه درمان قیمت خودرو جلوگیری و توقف کامل فروش به صورت پیش فروش سه ماهه و سالیانیه است .. خودرو سازان با این ترفند کنترل کامل بازار را در دست دارند و هر بلایی که بخواهند سر قیمت و خریدار می آورند و هیچ چاره ایی برای مردم و حتی دولت باقی نگذاشته اند ...پیش فروش باید غیر قانونی و متوقف شود ....
قیمت خودرو در ایران واقعی نیست
خودروهایی در همین سطح در جهان بین ۴۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون قیمت دارند
واقعا یک ظلم مضاعف از طرف دولت به مردم فقیر و قشر متوسط و کارمند هست
واقعا ظلم بزرگی است
اگه ۶۰ درصد گرونترش نکردن اینا
اگه ۶۰ درصد گرونترش نکردن اینا
اگه ۶۰ درصد گرونترش نکردن اینا
اگه ۶۰ درصد گرونترش نکردن اینا
توان تولید سه ملیون هر چند خوب ولی ناکافی است.
با رباتیک شدن و افزایش قطبهای خودرو چه توسط سپاه و چه ارتش و چه نیروهای دیگر و چه مپنا و وزارت نیرو و چه وزارت راه و چه بخش خصوصی شاید تولید ایران افزایش خوبی داشته باشد ولی هدف گرفتن تولید بیش از ده ملیون یک کار بزرگ جهادی و انقلابی است.
ما هیچگاه به پای خودروسازان کره ای و چینی و ژاپنی نمیرسیم حتی با کمک رباتها !!!!!!!!!!
زیرا صنعت خودرو ایران به دست بی عرضه های وطن فروش و مدیران و مسولان بی کفایت و ناشایست است که فقط پول پرستی و پول میشناسند .
این صنعت خودرو پویا نیست این صنعت مرده است .
صنعتی که فقط بلد است جیب مردم را خالی کند و آشغال تحویل مردم دهد .
صنعتی که به استقلال و طراحی ایرانی و ساخت قطعات و خودروهای ملی نمی اندیشید و نمی اندیشد.
صنعتی که پس انداز یک عمر انسانی را با تحویل یک خودرو نه چندان پیشرفته میستاند.
این صنعت خون مردم را در شیشه کرده ،صنعتی که حامی مردم سرزمینش با دادن خودروهای قسطی بلند مدت هم نیست.
این صنعت فقط اسمش ایرانی است.
خودروهایی در همین سطح در جهان بین ۴۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون قیمت دارند
واقعا یک ظلم مضاعف از طرف دولت به مردم فقیر و قشر متوسط و کارمند هست
واقعا ظلم بزرگی است